معرفی و دانلود رایگان مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه

عکس جلد مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه

مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه ماهنامهٔ ادبی است که درمورد تأثیر کتاب و داستان بر زندگی و فرهنگ مردم یک منطقه خاص صحبت می‌کند. در هرکدام از شماره‌های این نشریه ادبیات یک کشور معرفی می‌شود و آثار مشهور آن منطقه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد. این مجله صوتی در روز شنبه اول هر ماه در کتابراه منتشر می‌شود.

درباره مجله صوتی کتاب شنبه:

این موضوع غیرقابل‌انکار است که مطالعه آثار ادبی به‌غیراز لذت و سرگرمی باعث ایجاد نگرش‌های عمیقی در انسان می‌شود. حتی برخی از آثار ممکن است دیدگاه و جهان‌بینی شما را نسبت به جهان اطرافتان متحول سازد. همچنین بسیاری از تفکرات و عقایدی که در یک جامعه حاکم هستند نیز، از کتاب‌ها و مفاهیم مطرح شده در آن‌ها ناشی می‌شوند.

بخش زیادی از فرهنگ هر جامعه‌ای از تأثیر آثار ادبی منتشر شده در سراسر جهان شکل‌گرفته است. به نظر شما این تأثیر از کجا می‌آید و چطور یک اثر ادبی می‌تواند تأثیر زیاد و چشم‌گیری بر روی روح و جان افراد بگذارد؟

شماره سوم مجله صوتی کتاب شنبه گذری ا‌ست بر روایت‌های عاشقانهٔ نویسنده‌ها و هنرمندان که خودشان شبیه قصه‌هایی شنیدنی هستند. از موضوعات دیگر این شماره می‌توان به مروری بر نامه‌های عاشقانه و شعرهای عاشقانهٔ زبان فارسی، چند یادداشت و همچنین یک گفت‌وگوی متفاوت به مسئلهٔ عشق اشاره کرد.

در بخش داستان ماه این شماره دو داستان با دو دیدگاه درمورد روزهای عاشقی خواهید شنید‌‌. در پایان، در یادآوا، از بهرام بیضایی، با بخش پایانی صحبت‌های شنیدنی‌اش در شب‌های گوته، یاد شده است.

مجله صوتی کتاب شنبه مناسب چه کسانی است؟

اگر به مجلات ادبی، داستانی و ناداستان‌ها علاقه دارید، از شنیدن این مجله صوتی لذت خواهید برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
60 دقیقه
بخش یک
52 دقیقه
بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابمجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه
نویسنده،
راویرضا عمرانی، راضیه هاشمی، سپیده مالمیر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات جهان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه

سحر اندیشه
۱۴۰۱/۸/۲۹
موضوع عشق موضوعیه که تکراری نمیشه و جذابیتش رو از دست نمیده. از این رو این شماره از مجله هم به تبع موضوعش جذاب و شنیدنی بود. نامه‌ها و آثار ادبی که در این شماره قرائت شدن ترکیبی از احساسات قوی و عمیق غم، خوشبختی، ناکامی و جدایی و شور و اشتیاق رو به مخاطب منتقل میکردن و گفت و گویی که با محوریت بررسی عشق از راه علم انجام شد و آثار و تغییرات مرحله‌ای که درون بدن فرد عاشق رخ میده رو مورد بحث قرار داده بود هم به نوبه‌ی خودش شنیدنی و بدیع بود.
در آخر، راجب داستان‌های کوتاه ایرانی که در انتهای مجله روایت میشه؛ من تا اینجا به چهار شماره گوش دادم و در هر چهار شماره این داستان‌ها تیره و بینهایت غمبار بودن. امیدوارم تیم کتاب شنبه برای شماره‌های آتی داستانهایی با تم‌های دیگه‌ای هم در نظر داشته باشه که برانگیزاننده‌ی احساسات خوش و زیبا هم باشند.
با تشکر 🙏
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۹/۱
اجرای دونفره، خوبه و دلنشین. خوب باهم هماهنگ هستند. این شماره عشق بود، اما اشک در آورد!؟ داستان آخری روان و واقعیتی از زندگی بود و غم دار مثل افتادن یه ظرف از یخچال!؟ عشق این شماره بیشتر از داستان‌های جغرافیایی در شماره‌های دیگر مجلات، غمگین بود. همه مجلات کتاب شنبه رو در کتابراه شنیدم، سپاس. عشقی کارشناس برنامه موثر و مفید از مراحل عشق و دوست داشتن عمیق نام برد و ویژگی‌هایی از جذابیت زنانه و مردانه را ذکر کرد که افراد شنونده رو به رعایت این ویژگی‌ها، حساس تر و آگاه تر کرد. سپاس. فقط کمی شادتر ماجرا بذارید😭😉
Z
۱۴۰۱/۸/۲۱
نامه‌ها و صداهای نویسندگان عالی بود.
در مورد بحث کارشناسی عشق! من نظرم اینه که عشق تنها چیزیه که خدا واس خودش نگه داشته_ مثل خط ارتباطی شخصی با بنده ش_ که هیچ کسی نمتونه ادعا کنه اونو کاملا شناخته و بخاطر همینه که بهر زبان که گویند خوشست... مهم اینه که ما نگاهمان را بشوییم و عشق رو در هر لباسی که ظاهر میشه ببینیم و دل به او بسپاریم. همین
فرهاد کرمی
۱۴۰۲/۸/۲۴
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد. زندگی بدون عشق مانند ساندویچ بدون نوشابه است، با عشق زندگی معنا می‌گیرد. زندگی ما آدم‌ها چند سال طول می‌کشد یکی ده سال، دیگری بیست سال و... ولی با عشق زندگی عرض هم پیدا می‌کند، بعبارتی وسعت می‌یابد.
Jalal.fallahi
۱۴۰۱/۵/۲۴
ظاهرا دوست دارید انتقاد بشنوید ضمن تشکر از همه نکات مثبت این مجله...
اجرای دونفره‌ی خانوم نظری و اقای غلامی باید راحت تر با محتوای طنز بیشتر باشه و خیالتون راحت که فرهیختگان مخاطب مجله هیچ قضاوت بدی نمیکنند
شهلا ترابی
۱۴۰۱/۶/۱۰
این شماره چون مهمان بیرونی داشت و موضوع جالبی داشت به اسم عشق بیشتر از شماره‌های دیگه لذت بردم. اجرای دو نفره خوبی دارن و حس خوبی از اینکه خودشون هستند و نقش بازی نمی‌کنند القا میشه
زهرا ولیپور
۱۴۰۲/۹/۲۷
سلام این کتاب آموزشی هست که به آدم یاد میده چجوری سرمایه‌گذاری کنیم و نکات کلیدی هم داره و من به شما این کتاب پیشنهاد میکنم گوش کنید
ماریا عدالت
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
عالی و بسیار آموزنده. با وجودی که شخصا از کتاب صوتی استفاده نمیکنم ولی بسیار از آن وموضوع‌های آن لذت بردم. ممنون وسپاسگزار
احمدپور
۱۴۰۱/۸/۲۰
بسیار عالی و زیبا. ممنون از مطالب خوب شما
فکر کنم نامه فروغ به پرویز شاپور باشه نه ابراهیم گلستان، چون شاهی خطاب می‌کنه در ابتدا.
Parvin
۱۴۰۱/۸/۱۲
واقعا شنیدنی بود و موضوع جالبی و برای کتاب شنبه انتخاب کردید؛ خصوصا داستان‌های عاشقانه و نامه‌های عاشقانه که تعریف کردید واقعا زیبا بود.
محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۲۰
در این مجلات صوتی از انتشارات ماه آوا مطالب خوب و مفیدی درباره کشور‌ها ارائه میشود. که شنیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.
مریم عبدالمحمدی
۱۴۰۲/۱/۱۲
میشه گفت یه مجله‌ی صوتی وزین، پر از اطلاعات جذاب و شنیدنیه که پیشنهاد می‌کنم این فرصت بی نظیر رو از دست ندید.
فرهاد خزلی
۱۴۰۲/۸/۳۰
عاشق خوانش الهام نظری هستم
احمد غلامی هم خوبه ولی...
خودشو عقل کل میدونه و صداش تو دماغیه
saji gh
۱۴۰۲/۱/۸
صدای گویندگان بسیار دلنشین است و شنیدن این مجله صوتی با محتوای بسیار خوب را جذاب میکند
Nika salimi
۱۴۰۱/۵/۱۸
خیلی دوست داشتم بخصوص استفاده از آهنگ و توضیحات خودتون در بین نامه‌ها و شعرهای زیبا
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه

برای دریافت مجله صوتی کتاب شنبه - شماره سه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.