معرفی و دانلود نمایش صوتی فیش آباد

عکس جلد نمایش صوتی فیش آباد
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی نمایش صوتی فیش آباد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی نمایش صوتی فیش آباد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی نمایش صوتی فیش آباد

نمایش صوتی فیش آباد توسط کارگردان و نمایشنامه‌نویس مشهور ایرانی، سیروس همتی نوشته و کارگردانی شده است و به موضوع اختلاس و حقوق‌های نجومی می‌پردازد. داستان این نمایش صوتیِ طنز درباره‌ی یک راننده‌ی کامیون است که به اشتباه حقوق یکی از رؤسای بانکی به حسابش واریز می‌شود ولی حاضر نمی‌شود پول را برگرداند.

درباره‌ی نمایش صوتی فیش آباد

در خرداد سال 1395، برخی رسانه‌های داخلی، فیش‌های حقوقی مربوط به مدیران دولتی ایران را منتشر کردند که جنجال‌های زیادی را پدید آورد و به رسوایی فیش‌های حقوقی شهرت یافت. عمده‌ی این فیش‌ها مربوط به مدیران بیمه مرکزی ایران، رئیس صندوق توسعه ملی و مدیران بانکی بودند که به گفته‌ی یکی از نمایندگان مجلس، نشان می‌دادند نزدیک به 3000 نفر از مدیران دولتی، حقوق‌هایی بین 20 تا 50 میلیون تومان و نزدیک به 300 نفر حقوق‌هایی بیش از 50 میلیون تومان دریافت کرده بودند. نمایش صوتی فیش آباد که توسط کارگردان و نمایشنامه‌نویس مشهور ایرانی، سیروس همتی نوشته شده، در قالب یک نمایش صوتی، به مسئله‌ی همین فیش‌های حقوقی می‌پردازد.

نمایش صوتی فیش آباد در میانه‌ی شب و با مواجهه‌ی وکیل یکی از رؤسای بانکی با قاسم خان نوری، یک راننده‌ی کامیون شروع می‌شود. وکیل به خان نوری توضیح می‌دهد به علت یک اشتباه، حقوق رئیسش به حساب خان نوری پرداخت شده و از او می‌خواهد فردا صبح پول واریزشده را به حسابِ رییس بانک بازگرداند. خان نوری این درخواستِ وکیل را می‌پذیرد ولی زمانی که صبح می‌شود، تمامی پول را به حساب‌های دیگر خودش منتقل می‌کند و به خرج کردن پول می‌پردازد. در ادامه‌ی داستان، وکیل تلاش می‌کند خان نوری را متقاعد کند که پول را برگرداند ولی تلاش‌هایش به جایی نمی‌رسد و اوضاع از کنترل همه خارج می‌شود.

این نمایش صوتی توسط نشر نیستان تهیه شده و گویندگی آن را برخی از بازیگران ایرانی از جمله سروش طاهری، شهرام مسعودی، مانلی حسین پور، علی یعقوب زاده، مهرداد رحیمی و محیا علیزاده برعهده داشته‌اند.

نمایش صوتی فیش آباد برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به نمایش‌های صوتی و علاقه‌مندان نمایش‌های طنز از شنیدن نمایش صوتی فیش آباد لذت خواهند برد. زبانِ طنز و موضوع اجتماعی‌ای که سیروس همتی برای نمایش صوتی فیش آباد انتخاب کرده است، جذابیت ویژه‌ای به این نمایش صوتی داده است.

در بخشی از نمایش صوتی فیش آباد می‌شنویم

- هر کاری لازم بود کردید ولی ریالی به حساب کارت موکلم واریز نکردید. الباقیش هم ریختید توی ساک ورزشی و اوردید خونه.

- واسه اینکه کسی شک نکنه.

- اون پول خوردن نداره.

- هیچ پولی خوردن نداره. اسکناس که خوردنی نی. مگه ما گوسفندیم بلانسبت شما، کاغذ بخوریم؟ باهاش خوردنی می‌خرن. چند وقته جیگر درست درمون نخوردم، گوسفندی. بفرما بریم، مهمون من، جیگر.

- با پول مردم؟ واقعاً برات متأسفم.

- آقای واقعاً متأسف، می‌چسبه ها!

- از گلوم پایین نمی‌ره.

- با یه دلستر لیمویی یا بعضاً هلو راحت می‌ره تو گلو.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
43 دقیقه
فیش آباد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابنمایش صوتی فیش آباد
نویسنده
راویسروش طاهری، شهرام مسعودی، مانلی حسین پور، علی یعقوب زاده، مهرداد رحیمی، محیا علیزاده
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، نمایشنامه ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی فیش آباد

شاهین ف
۱۴۰۲/۷/۱۸
اجرا رو دوست داشتم. حرفش هم ظاهرا حقه. موضوع و حرفاش هم عامه پسنده. طنز تلخی هم نسبت به وکلا داره. هر چند وکلا اینطوری عمل نمیکنن. کاش ما تو یه داستانی هم ببینیم کسی جراتی به خرج بده دو تا متلک هم به قضات بگه. اینو هم اضافه کنم داستان نیمه کاره موند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه نمایش صوتی فیش آباد

برای دریافت نمایش صوتی فیش آباد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.