معرفی و دانلود کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه‌ها و راهکارها

عکس جلد کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه‌ها و راهکارها
قیمت:
۷۰,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه‌ها و راهکارها

کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی نوشته‌ی فیلیپ کاتلر، توصیه‌هایی بسیار عالی در باب هر آنچه که نباید در دنیای بازاریابی انجام داد، ارائه می‌دهد. امروزه هزینه‌های بسیار بالای بازاریابی، اثربخشی آن را کاهش داده و مدیران سازمان‌ها بیش از پیش خواهان برگشت سرمایه‌ی خود هستند. اینکه تلاش‌های بازاریابی یک سازمان سودمند است و جواب می‌دهد یا خیر، پرسشی بسیار مهم است که ما را به سمت آشنایی با بایدها و نبایدهای بازاریابی هدایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی

کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی (Ten Deadly Marketing Sins: Signs and Solutions) یک راهنمای جامع و کامل در دنیای بازاریابی است. پروفسور فیلیپ کاتلر (Philip Kotler) استاد نام‌آشنا و کارشناس برجسته‌ی بازاریابی بین‌المللی در دانشکده‌ی مدیریت کلوگ است. او به عنوان یکی از متفکران پیشتاز بازاریابی در جهان مورد تجلیل قرار گرفته است. وی پس از عرضه‌ی دو کتاب بسیار ارزشمند «مدیریت بازاریابی» و «اصول بازاریابی»، در کتاب پیش رو، ده اشتباه رایج و بسیار آسیب‌رسان از جانب بازاریابان را شناسایی کرده و راه‌های اجتناب از آنها را نیز بیان می‌کند. اما این ده اشتباه بسیار پیچیده‌تر از سهل‌انگاری‌های ساده هستند. نحوه‌ی عملکرد آن دسته از بازاریابان که مرتکب این اشتباهات می‌شوند، به وضوح نقص‌هایی دارد که مانع از موفقیت شرکت‌هایشان در بازار می‌شود. کاتلر هر یک از این گناهان را به طور عمیق در کتاب خود بررسی می‌کند و راهنمایی‌های عملی و اثبات شده برای جبران آنها ارائه می‌دهد.

کاتلر در کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی سعی کرده محتوایی کاربردی به خوانندگان ارائه دهد؛ محتوایی که در عین جامعیت، بسیار مختصر است و با زبانی ساده و روان بیان شده است. بازاریابان یاد خواهند گرفت که چگونه در بازار متمرکز بمانند و مشتری‌مدار باشند، مشتریان خود را به طور کامل درک کنند، رقبا را جدی بگیرند، روابط با سهامداران سازمان را مدیریت کنند، فرصت‌های جدید پیدا کنند، برنامه‌های بازاریابی مؤثر ایجاد کنند، سیاست‌های تولید محصول و خدمات را تقویت کنند، برندسازی کنند، برنامه‌های خود را سازماندهی کنند، و از تکنولوژی به طور کامل استفاده کنند. در این کتاب، ده عامل به عنوان مهم‌ترین عوامل ناکامی شرکت‌ها معرفی شده. این ده گناه به این علت نابخشودنی نامیده شده‌اند که در صورت گرفتاری شرکت‌ها به آنها، امکان شکست همه جانبه برایشان وجود خواهد داشت. کاتلر ابتدا نشانه‌های وقوع این ده گناه را بیان کرده و سپس با مثال‌های عینی و واقعی، راه برون‌رفت از هر یک را به خواننده معرفی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی

خواندن کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی برای هرکسی که می‌خواهد در بازاری که به طور فزاینده در حال رشد و چالش‌برانگیز است به عنوان یک رقیب جدی باقی بماند، ضروری است. این کتاب، موضوعات مهمی که هر بازاریاب باید بداند را پوشش می‌دهد و یک منبع بسیار مهم و کامل برای شرکت‌ها و بازاریابانی است که می‌خواهند محصولات بهتر، برنامه‌های بازاریابی بهتر، و روابطی بهتر با مشتری‌هایشان داشته باشند.

این کتاب را محمد دلیلی به فارسی برگردانده و نشر آموخته آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

نکوداشت‌های کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی

  • خواندن این کتاب را صمیمانه به مدیران بازاریابی حرفه‌ای و همچنین دیگر مدیران توصیه می‌کنیم. (Journal of Consumer Marketin)
  • شاید بهترین و مفیدترین کتاب راهنمای بازاریابی که طی سال‌های اخیر منتشر شده است. (Media Week)

کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه مدیر و یا کارشناس بازاریابی هستید خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه‌ها و راهکارها می‌خوانیم

چنانچه مشتریان شما کاملاً متفاوت هستند، ایجاب می‌کند نیروی فروش متخصص تربیت کنید. شرکت آی‌بی‌ام از مدت‌ها پیش آموخته که فرستادن یک مسئول فروش در صبح برای فروش کامپیوتر به بانک و اعزام همان فروشنده در بعدازظهر به یک هتل جهت فروش کامپیوتر با اقبال چندانی مواجه نبوده است. مسئول فروش اطلاعات کمی در مورد صنعت بانک‌داری و هتل‌داری دارد. آی‌بی‌ام متوجه شد که بهتر است از کارمندان بازنشسته‌ی بانک‌ها و هتل‌داران در امر فروش استفاده کند. این افراد باتجربه‌تر هستند و احتمالاً از شبکه‌ای از روابط و آشنایی در این صنایع برخوردارند که آن‌ها را مسلماً در شرایط بهتری برای فروش قرار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
سپاسگزاری
مقدمه: وضعیت کنونی بازاریابی
فصل اول: بازارگرایی و مشتری‌مداری ناکارآمد
فصل دوم: شناخت ضعیف از مشتریان هدف
فصل سوم: شناخت ناکافی از رقبا و نظارت ناکارآمد بر آن‌ها
فصل چهارم: مدیریت ناکارآمد ارتباط با ذی‌نفعان
فصل پنجم: ناتوانی در کشف فرصت‌های جدید
فصل ششم: فرآیندهای برنامه‌ریزی ناکارآمد
فصل هفتم: ناهماهنگی سیاست‌های محصول و خدمات
فصل هشتم: نداشتن مهارت برقراری ارتباط با بازار و ایجاد نام تجاری
فصل نهم: سازمان‌دهی ناکارآمد برای اجرای بازاریابی اثربخش و کارا
فصل دهم: بهره‌برداری اندک از فناوری
سخن پایانی: ده فرمان بازاریابی اثربخش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه‌ها و راهکارها
نویسنده
مترجممحمد دلیلی
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-6465-49-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی

برای دریافت کتاب 10 گناه نابخشودنی در بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.