معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS

عکس جلد کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS
قیمت:
۱۲۵۰۰۰ ۱۱۲,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS

آباکوس از برنامه‌های محبوب و پرطرفدار در رشته‌های مهندسی است که کار شبیه‌سازی مواد و مصالح گوناگون را آسان کرده است. در کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS، نوشته‌ی محسن لطفی و روح الله طالبی توتی، با روش‌های تحلیل و بهینه‌سازی اجسام به‌ کمک این برنامه آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS

آباکوس یک نرم‌افزار تخصصی با هدف تحلیل و شبیه‌سازی مواد صنعتی و مصالح مختلف است که خود دارای چند زیرشاخه‌ی نرم‌افزاری می‌شود. این برنامه در محیط‌های صنعتی و اکادمیک کاربرد گسترده‌ای دارد و در صنایع اتومبیل‌سازی، هوافضا و ساخت تجهیزات مختلف از آن استفاده می‌شود. در کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS، نوشته‌ی محسن لطفی و روح الله طالبی توتی با نحوه‌ی عملکرد، کاربردها و مزایای این برنامه‌ی مهندسی آشنا می‌شوید.

در نرم‌افزار آباکوس شبیه‌سازی موادی چون فلزات، مواد پلیمری، کامپوزیت‌ها، بتن‌ها، فوم‌های فنری و سایر مصالح عمرانی انجام می‌پذیرد. فضای جذاب این برنامه و کاربری متنوعش سبب شده در بخش‌های مختلف مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، هوا فضا و... کاربرد داشته باشد و در پیش‌بینی رفتارهای مهندسی مورد توجه پژوهشگران این حوزه‌ها قرار بگیرد.

پردازش نرم‌افزاری آباکوس دارای سه مرحله‌ی پیش‌پردازش، پردازش و پس‌پردازش است. در مرحله‌ی نخست به تعریف مدل فیزیکی مسئله‌تان می‌پردازید، سپس در گام بعد نرم‌افزار به کمک حل‌گر خود مدل شما را تحلیل می‌کند و در مرحله‌ی پایانی فرایند شبیه‌سازی تکمیل می‌شود. در این مرحله شما می‌توانید نتایج کار و متغیرهای آن را که شامل جابه‌جایی و تنش می‌شود، مشاهده کنید و به ارزیابی ابعاد آن بپردازید.

کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS از سوی موسسه فرهنگی هنری دیباگران منتشر شده و در دسترس عموم علاقمندان قرار دارد.

کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان این کتاب دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مختلف مهندسی با گرایش‌های مکانیک، کامپیوتر، صنایع و... هستند.

در بخشی از کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS می‌خوانیم

برای انتخاب نوارهای مرزی در هر یک از پارت‌های مافلر و هوای درونی و بیرونی آن، از منوبار فوقانی به دستور ‌Create Display Group‌ کلیک نموده؛ سپس از منوی سمت چپ بر روی ‌instance‌ ‌part/model‌ کلیک نموده و سپس با انتخاب دو پارت مافلر و هوای بیرونی و سپس بر روی ‌remove‌ ‌کلیک نمایید (توجه شود که ‌part‌ هوا درون باقی بماند) در ادامه باید دو نقطه یکی مرکز استوانه هوای ورودی به مافلر و دیگر بافاصله 0.01 متری به عنوان نقطه مرجع ‌ reference point‌ (نقطه مرکزی سطح دایروی استوانه وجود دارد ولی نقطه دوم باید با استفاده از دستور ‌datum‌ ایجاد گردد) تعیین گردد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی نرم‌افزار ABAQUS
فصل دوم: تحلیل دینامیکی و استاتیکی سیستم‌های مونتاژی
فصل سوم: تحلیل شکست
فصل چهارم: تداخل سیال با اجسام
فصل پنجم: سابروتین‌نویسی در ABAQUS
فصل ششم: بهینه‌سازی
فصل هفتم: تحلیل آکوستیکی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-600-124-859-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی صنایع
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۵۰۰۰ ۱۱۲,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS

برای دریافت کتاب آموزش جامع و پیشرفته نرم افزار آباکوس ABAQUS و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.