معرفی و دانلود کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم

عکس جلد کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم

تا به حال به افتتاح یک فروشگاه عطاری اندیشیده‌اید؟ آیا با شیوه‌های مختلف بازاریابی این شغل آشنا هستید؟ کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم نوشته‌ی امیر کریمی آن اطلاعاتی را که شما برای بازاریابی محصولات عطاری خود نیاز دارید، در اختیارتان قرا می‌دهد.

درباره کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم

خواص فراوان گیاهان دارویی سبب گرایش افراد زیادی به سوی آن‌ها شده است. این موضوع سبب پررونق بودن فروشگاه‌های عطاری و نیز تأسیس عطاری‌های جدید شده است. اما تأسیس یک عطاری آسان نیست و نیاز به اطلاعات و دانش بسیاری دارد. در مجموعه‌ سه‌جلدی آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری هرآنچه که شما در مسیر افتتاح یک فروشگاه عطاری به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌گیرد. کتاب پیش رو که جلد دوم از این مجموعه است به مسئله‌ی تبلیغات و بازاریابی شغل عطاری می‌پردازد.

با افزایش کاربران شبکه‌های آنلاین، مشاغل مختلف به‌طور فزاینده‌ای به بازاریابی الکترونیک روی آورده‌اند. منظور از بازاریابی الکترونیک، بازاریابی خدمات و کالا از طریق اینترنت است. این نوع از بازاریابی به دلایل مختلفی که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود، اهمیت بسیاری دارد: بازاریابی الکترونیک به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند که مشتریان بالقوه را به‌صورت آنلاین پیدا کنند، به آن‌ها کمک می‌کند که با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط مؤثرتری داشته باشند، استراتژی بازاریابی خود را بر اساس علایق مشتریان شخصی‌سازی کنند و در سطح وسیع‌تری دیده شوند.

تا چند سال اخیر درصد محدودی به خرید اینترنتی روی می‌آوردند و مردم اصولاً بر این باور بودند که پیش از خرید هر کالایی می‌بایست آن را از نزدیک ببینند و لمس کنند. اما در آخرین روزهای سال 1398 همه‌گیری ویروس کرونا، تغییرات شگرفی در تمام زمینه‌ها اعم از اقتصاد و دنیای کسب‌وکار به وجود آورد. اکثر مشاغل به سمت ارائه‌ی خدمات و فروش کالاهای خود از طریق اینترنت روی آوردند که عطاری‌ها نیز از این موضوع بی‌نصیب نماندند.

شرایط بحرانی در آن روزها، ایده‌ی نگارش کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم را در ذهن نویسنده‌اش به وجود آورد. امیر کریمی حاصل بیش از 17 سال تجربه‌ی خود در زمینه‌ی فروشندگی، بازاریابی و مدیریت فروش را در کتاب حاضر گردآوری کرده است. ترفندها و راهکارهای ارائه‌شده در این کتاب از شما در برابر تهدیداتی که در کمین مدیران تازه‌کار وجود دارد، محافظت می‌کند.

کتاب حاضر در 24 فصل تهیه و تدوین شده است که در آن به این مباحث پرداخته می‌شود: تعریف بازاریابی و انواع آن، تبلیغات، انواع رسانه‌های تبلیغاتی، گزینش بهترین شیوه‌ی بازاریابی، پرسونای مخاطب، منابع مختلف ایده‌یابی، طراحی کمپین‌های بازاریابی، موانع و چالش‌های مختلف موجود در شروع کار و ...

در جلد نخست این کتاب اطلاعات جامع و کاملی برای افتتاح یک فروشگاه عطاری در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. در جلد سوم نیز به مسائلی همچون تأمین نقدینگی، اعتبارسنجی، تأمین سرمایه، تأمین نیروهای انسانی و مدیریت زمان پرداخته می‌شود.

کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در فکر تأسیس یک فروشگاه عطاری هستید، مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند مسیر پیش روی شما را هموار سازد.

در بخشی از کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم می‌خوانیم

این تصور ممکن است برای بعضی از مخاطبین به وجود آید که وقتی ویدئو هست، چرا صوت؟ سوالی کاملاً آشنا برای اهالی تولید محصولات دیجیتال. پاسخ این سوال در "شرایط و عادات" مصرف‌کننده (مخاطب) نهفته است. باید بدانیم نه تنها مخاطبان عادات مصرف متفاوتی دارند، بلکه یک مخاطب با یک عادت مصرف خاص، در صورت تغییر شرایط، رفتار متفاوتی را نیز نشان می‌دهد. به این مثال توجه فرمائید: فرض کنیم شما قصد دارید یک وبسایت تجاری برای کسب و کارتان راه اندازی نمائید. عادت کسب اطلاعات شما نیز همانند من، مطالعه‌ی متن از قبیل کتاب و مقالات است. در خانه نشسته‌اید و طبق عادت مصرف خود، از طریق موتور جستجوگر گوگل و با جستجوی عبارت کلیدی "چطور یک وبسایت برای دکان عطاری راه‌اندازی کنم"، اقدام به جستجو و پیدا کردن مقاله‌ای مرتبط می‌نمائید. در طول خواندن مقاله، چند تصویر هم مشاهده می‌کنید. در قسمتی از مقاله، ذکر شده که شما می‌توانید به یک فایل صوتی یک ساعته که در آن دو کارشناس و فعال حوزه آی تی به تبادل نظر درباره‌ی این موضوع پرداخته‌اند، گوش بسپارید. شما فایل صوتی را دانلود می‌نمائید ولی الان شرایط برای مصرف آن (گوش دادن) میسر نیست.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول. تعریف بازاریابی
فصل دوم. چرا ما به بازاریاب و بازاریابی نیاز داریم؟
فصل سوم. تبلیغات
فصل چهارم. رسانه چیست؟
فصل پنجم. رسانه آنلاین
فصل ششم. استراتژی چیست
فصل هفتم. ساخت رسانه
فصل هشتم. چرا باید وبسایت داشته باشیم؟
فصل نهم. ابزار لازم برای شروع
فصل دهم. کدام روش بازاریابی برای من مناسب‌تر است
فصل یازدهم. بازاریابی محتوامحور
فصل دوازدهم. مفهوم نیچ یا گوشه بازار
فصل سیزدهم. پرسونای مخاطب
فصل چهاردهم. انواع فرمت‌های محتوا
فصل پانزدهم. منابع ایده‌یابی
فصل شانزدهم. قیف بازاریابی
فصل هفدهم. طراحی یک کمپین بازاریابی
فصل هجدهم. موانع روحی آغاز کار
فصل نوزدهم. آغاز کار
فصل بیستم. پایان ماه ششم
فصل بیست و یکم. چالش‌های پیش رو
فصل بیست و دوم. آغاز فروش
فصل بیست و سوم. نوآوری
فصل بیست و چهارم. سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زرنوشت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات174
زبانفارسی
شابک978-622-288-119-1
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های گیاهان دارویی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم

کاربر R
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب ارزشمندی بود و علاوه راه اندازی مغازه برعطاری برای مشاغل دیگه هم کاربردی هست. باتشکر از آقای‌ کریمی نویسنده محترم.
لطفا جلد۳ هم بزارین.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم

برای دریافت کتاب آموزش صفر تا صد کسب و کار عطاری - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.