معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم نوشته‌ی مریم شکری کهی، فریده کمالی محمدزاده و ناهید حیدری یکی از بهترین منابع برای یادگیری درس ریاضی سال نُهم است. اثر نامبرده سؤالات تستی طبقه‌بندی‌شده و پاسخ‌نامه‌های تشریحی آن را در بر می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی نهم

درس ریاضی، اصلی‌ترین مشکل بسیاری از دانش‌آموزان است. این درس افراد را به چالش می‌کشد و در پایان ترم تحصیلی، آن‌ها را با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌کند. هرچه مقطع تحصیلی بالاتر می‌رود، درس ریاضی دشوارتر می‌شود. بعضی از صاحب‌نظران عقیده دارند که دانش‌آموزان تنها در یک صورت می‌توانند این درس را به‌راحتی پشت‌سر بگذارند. آن‌ها باور دارند که فقط یک راه برای یاد گرفتن ریاضی وجود دارد و آن تکرار، تمرین کردن و استفاده از منابع کمک‌آموزشی است.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی نهم ازجمله بهترین کتاب‌های کمک‌آموزشی برای درس ریاضی، است. مریم شکری کهی، فریده کمالی محمدزاده و ناهید حیدری تألیف این کتاب را برعهده داشته‌اند و انتشارات گل‌واژه آن را روانه‌ی بازار کتاب کرده است. در صورتی که حداقل یکی از شرایط زیر را دارید، از کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی نهم غافل نشوید:

  • در میانه‌ی سال تحصیلی هستید. شما مانده‌اید و کوه عظیمی از دروس ریاضی که آن‌ها را بلد نیستید!
  • می‌خواهید کتابی کمک‌آموزشی برای درس ریاضی تهیه کنید.
  • امتحاناتتان نزدیک است.
  • می‌خواهید مهم‌ترین مطالب کتاب ریاضی را به شکل خلاصه‌شده در یک جزوه در دست داشته باشید.
  • به دنبال کتابی می‌گردید که پاسخ‌های آن تشریحی باشد.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده

انتشارات گل‌واژه -ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی و کنکور- با انتشار مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی‌شده تلاش کرده تا به تثبیت و تعمیق یادگیری در دانش‌آموزان بپردازد. مؤلفان این سری کتاب‌ها، مراحل مختلف یادگیری را در نظر داشته‌اند و بر اساس آن‌ها قسمت‌های مختلف کتاب‌ها را تألیف کرده‌اند. گفتنی است آثاری که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده منتشر می‌شوند، جملگی چند بخش دارند که ما در ادامه به توضیح‌شان پرداخته‌ایم:

- بخش اول، معرفی درس: برای آن‌که دانش‌آموز پیش از شروع هر مبحث آموزشی بداند که قرار است کدام موضوعات را یاد بگیرد، در شروع هر درس، بخشی قرار داده شده که تمامی زیرموضوعات مربوط به درس را در بر می‌گیرد. تألیف چنین قسمتی، فضای ذهنی دانش‌آموز را در راستای اهداف آموزشی درسی قرار می‌دهد و او را برای یادگیری آماده می‌سازد.

- بخش دوم، درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده به انتشار رسیده‌اند، شامل درس‌نامه می‌شوند. اگر قصد دارید مطالب کتاب درسی را به‌ صورت جامع در دست داشته‌ باشید، می‌توانید از درس‌نامه‌های مجموعه‌ی نامبرده استفاده کنید.

- بخش سوم: تمرین امتحانی: در این قسمت انواع سؤالات، از جمله پاسخ‌کوتاه، جورکردنی، درست و نادرست، مسأله و تشریحی قرار دارند. دانش‌آموز با پاسخ دادن به این نمونه‌سؤالات می‌تواند میزان یادگیری خود را محک بزند. یکی از ویژگی‌هایی که این مجموعه را از سایر آثار مشابه متمایز می‌کند، تشریحی بودن پاسخ‌نامه‌ی آن است.

- بخش چهارم، نمونه‌سؤالات امتحانی پایان درس: این بخش به منظور ارزیابی دانش‌آموز نوشته شده است. در قسمت حاضر یک امتحان همراه با بارم‌بندی وجود دارد که دانش‌آموز می‌تواند با استفاده از آن فضای امتحان را برای خودش شبیه‌سازی کند.

- بخش پنجم: آزمون‌ غنی‌سازی: تعدادی نمونه‌سؤال چهارگزینه‌ای با سطح دشوار در این قسمت ذکر شده‌اند که دانش‌آموز با بهره گرفتن از این سؤالات خود را برای آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکورهای آزمایشی آماده می‌کند.

- بخش ششم: آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت: این بخش امتحاناتی در قالب چند درس و مطابق با بودجه‌بندی امتحانات ترم مدارس را در بر گرفته که میزان تسلط دانش‌آموزان روی مباحث را افزایش می‌دهد. گفتنی است این آزمون‌ها دارای بارم‌بندی هستند.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی نُهم که به دنبال کتابی کمک‌آموزشی برای درس ریاضی هستند، از مطالعه‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی نهم نوشته‌ی مریم شکری کهی، فریده کمالی محمدزاده و ناهید حیدری بهره‌مند خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مجموعه‌ها
فصل 2: عددهای حقیقی
آزمون میان‌نوبت اول
فصل 3: استدلال و اثبات در هندسه
فصل 4: توان و ریشه
آزمون نوبت اول
فصل 5: عبارت‌های جبری
فصل 6: خط و معادله‌های خطی
آزمون میان‌نوبت دوم
فصل 7: عبارت‌های گویا
فصل 8: حجم و مساحت
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات221
زبانفارسی
شابک978-600-337-178-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.