معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

مصطفی نجفی در کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی به شما کمک می‌کند تا با رویکردی تمرینی مباحث درس زیست‌شناسی را عمیق‌تر بیاموزید. این اثر کمک‌آموزشی موفق، مجموعه تمرینات و امتحانات دسته‌بندی‌شده و متنوعی را در کنار هر درس‌نامه‌ در اختیار مخاطب می‌گذارد و به این طریق پیشرفت قدم‌به‌قدم در درک مطالب درسی را آسان‌تر می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

معمولاً چند ساعت در روز برای یادگیری مطالب زیست‌شناسی وقت می‌گذارید؟ سرعت و عملکرد ذهنی خود را در به خاطر سپردن مطالب درسی بالا می‌دانید یا نیاز به امتحان کردن یک شیوه‌ی تازه در آموزش دارید؟ مصطفی نجفی نویسنده‌ی کتاب‌های کمک‌درسی، با ارزیابی دقیقی که از زمان لازم برای یادگیری و همچنین تکنیک‌های آموزشی درس زیست‌شناسی انجام داده، برنامه‌ی درسی جامع و فراگیری را آماده کرده که برای تمامی دانش‌آموزان مقطع دهم رشته‌ی تجربی، مناسب و راهگشاست. کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی، راهنمای مفید و کارآمد شما در درک دقیق مطالب درس زیست‌شناسی و همچنین کسب موفقیت‌ در آزمون‌های درسی‌ست.

فصل‌بندی کامل و جامع کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) به شما کمک می‌کند تا با هر میزان سابقه‌ی مطالعه از دروس زیست‌شناسی، این‌بار با اشتیاق بیشتری مباحث مهم امتحانی این درس را مرور کنید. اگر برای ورود به مباحث کتاب زیست‌شناسی همچنان آمادگی کافی ندارید، جایی برای نگرانی نیست. مؤلفان این اثر ارزشمند در ابتدای هر فصل، بخشی را با عنوان «معرفی فصل» برای شما ترتیب داده‌اند، تا پیش از ورود به مباحث اصلی کتاب، آمادگی لازم را برای ورود فضای هر درس و شناسایی اهداف آموزشی آن دریافت کنید. درس‌نامه‌های کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) به ترتیب مباحث کتاب درسی شما و به‌صورت فشرده و البته با تصاویر و جدول‌های جذاب تهیه‌ شده‌اند. این درس‌نامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا در زمان‌های اندک پیش از امتحان فرصت بیشتری برای مرور حجم وسیعی از مطالب را داشته باشید و همچنین نکات پرتکرار در آزمون‌های گذشته را نیز بار‌ها مرور کنید.

برای آن که ارزیابی صحیحی از میزان یادگیری درس‌نامه‌ها پیدا کنید، نویسندگان بخش دیگری با عنوان «تمرین امتحانی» نیز برای شما تدارک دیده‌اند. خوانندگان کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) در این قسمت به مجموعه سوالات متنوعی که مطابق با موضوع هر درس آماده شده پاسخ خواهند داد و با بررسی بخش پاسخ‌نامه به تصویر دقیقی از نقاط قوت و ضعف درسی خود پی خواهند برد. همچنین برای آن که مطالب یادگرفته‌شده در هر فصل در ذهن دانش‌آموزن تثبیت بیشتری پیدا کند، بخش دیگری نیز با عنوان «نمونه سوالات امتحانی پایان فصل» نیز به کتاب اضافه شده. این امتحانات به همراه بارم‌بندی طراحی شده‌اند تا پس از انجام آزمون بتوانید به یک نمره‌ی دقیق از پاسخ‌ها دست پیدا کنید و روند پیشرفت خود در یادگیری مطالب را ارزیابی کنید. اما اگر بعد از مرور تمامی مطالب درسی و پیش از آغاز امتحان به دنبال یک راه نهایی برای جمع‌بندی سریع مطالب می‌گردید، بخش پایانی کتاب یعنی «آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سؤالات این آزمون‌ها از مجموعه‌ی مطالب و کل سرفصل‌های کتاب تهیه‌شده‌اند و بیش از هرچیز شما را با نحوه‌ی طراحی سوالات درس سال‌های مختلف آشنا می‌کنند.

کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) همچنین با کمک یکی از ناشرین برتر کتاب‌های کمک‌درسی، انتشارات گل واژه به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی شده انتشارات گل واژه

«آموزش طبقه‌بندی شده» یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای یادگیری بهتر دروس پایه‌ی‌های دوم متوسطه است. این کتاب‌ها با تلاش انتشارات گل واژه، از ناشرین متخصص کتاب‌های کمک‌آموزشی، گردآوری و آماده شده و همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، بر آموزش دروس براساس طبقه‌بندی موضوعی تکیه دارد. همچنین دیگر رویکرد اساسی کتاب‌های مجموعه‌ی گل واژه، یادگیری عمیق سرفصل‌ها و تثبیت مطالب با کمک آزمون‌های متنوع است. این آزمون‌ها با درجه‌ی سختی مختلف و در قالب‌های متنوعی از جمله پاسخ تشریحی، درست و غلط، پاسخ کوتاه و جای خالی طراحی شده‌اند و نقش بالایی بر ارزیابی دقیق میزان یادگیری و همچنین مرور موضوعات در ذهن دانش‌آموز دارند. مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی شده همچنین دارای نمونه سوالات جامع میان‌نوبت و پایان نوبت هستند که به جمع‌بندی مطالب یادگرفته‌شده در روز‌های نزدیک به امتحان کمک اساسی می‌کند. آزمون‌های پیشرفته‌ی چهارگزینه‌ای یا «تمرینات غنی‌سازی» نیز از دیگر بخش‌های جذاب و پرفایده‌ی این مجموعه است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی علوم تجربی مخاطبان اصلی این کتاب پرفایده هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: زیست‌شناسی، دیروز، امروز و فردا
گفتار 1: زیست‌شناسی چیست؟
گفتار 2: زیست‌شناسی نوین
گفتار 3: زیست‌شناسی در خدمت انسان
نمونه سوالات امتحانی فصل 1
فصل 2: گوارش و جذب مواد
گفتار 1: یاخته و بافت جانوری
گفتار 2: ساختار و عملکرد لوله گوارش
گفتار 3: جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش
گفتار 4: تنوع گوارش در جانداران
نمونه سوالات امتحانی فصل 2
فصل 3: تبادلات گازی
گفتار 1: سازوکار دستگاه تنفس در انسان
گفتار 2: تهویه ششی
گفتار 3: تنوع تبادلات گازی
نمونه سوالات امتحانی فصل 3
فصل 4: گردش مواد در بدن
گفتار 1: قلب
گفتار 2: رگ‌ها
گفتار 3: خون
گفتار 4: تنوع گردش مواد در جانداران
نمونه سوالات امتحانی فصل 4
آزمون نوبت اول
فصل 5: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
گفتار 1: هم‌ایستایی و کلیه‌ها
گفتار 2: فرایند تشکیل ادرار و تخلیه آن
گفتار 3: تنوع دفع و تنظیم اسمزی در جانداران
نمونه سوالات امتحانی فصل 5
فصل 6: از یاخته تا گیاه
گفتار 1: ویژگی‌های یاخته گیاهی
گفتار 2: سامانه بافتی
گفتار 3: ساختار گیاهان
نمونه سوالات امتحانی فصل 6
فصل 7: جذب و انتقال مواد در گیاهان
گفتار 1: تغذیه گیاهان
گفتار 2: جانداران موثر در تغذیه گیاهی
گفتار 3: انتقال مواد در گیاهان
نمونه سوالات امتحانی فصل 7
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات210
زبانفارسی
شابک978-600-337-280-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.