معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، نوشته‌ی حسینعلی کشاورز، منصور مختاری و معصومه شاه محمدی اردبیلی، دانش‌آموزان این مقطع را در ارزیابی دقیق میزان یادگیری دروس شیمی یاری می‌دهد. همچنین اگر در برطرف کردن نقاط ضعف درسی خود با چالش جدی رو‌به‌رو هستید، تمرینات و آزمون‌های دسته‌بندی‌شده‌‌‌ی پایان هر درس قدم‌به‌قدم در پیشرفت یادگیری همراه شما خواهد بود.

درباره‌‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

سرفصل‌های بی‌نظیر کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک هم برای دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و فیزیک سودمند است و هم به نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی پاسخ خواهد داد. حسینعلی کشاورز، منصور مختاری و معصومه شاه محمدی اردبیلی، گردآورندگان این کتاب کمک‌درسی ارزشمند با استفاده از مجموعه درس‌نامه‌ها و آزمون‌های متنوع سرفصل‌های کتاب شیمی پایه‌ی دهم را با شما مرور می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد، رویکرد آموزشی کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1)، براساس مجموعه‌ای از تمرینات و امتحانات دسته‌بندی شده طراحی شده است. این آزمون‌ها براساس موضوع هر درس و در پایان درس‌نامه‌ها به شما ارائه می‌شود و روند یادگیری خواننده را گا‌به‌گام می‌آزماید. همچنین در ابتدای هر درس‌نامه، بخشی با عنوان «معرفی فصل» قرار گرفته که دانش‌آموزان را برای شروع مطالعه‌ی درسی و آشنایی با موضوع هر فصل آماده‌تر می‌کند. درس‌نامه‌های جامع و فشرده‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1)، امکان دسترسی سریع به مجموعه‌ای از مطالب مهم دروس و نکات پرتکرار آزمونی را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین زبان ساده و گیرای نویسندگان در توضیح مباحث، مرور مطالب حجیم و پیشرفته‌ی درس شیمی را جذاب و دلنشین‌تر می‌کند. اما در کنار تمرینات امتحانی، آزمون دیگری نیز برای ارزیابی نهایی از میزان یادگیری موضوعات هر فصل نیز آماده شده است. این بخش با عنوان «نمونه سوالات امتحانی پایان هر فصل» که با بارم‌بندی طراحی شده، یک نمونه‌ی کامل و عالی برای بازسازی فضای امتحان و مرور عمیق مطالب است. همچنین در پایان هر آزمون پاسخ‌نامه‌‌ای تشریحی نیز قرار گرفته که به شما در شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت درسی، کمک می‌کند.

هدف اصلی کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) موفقیت شما در آزمون‌های مختلف سال تحصیلی و به‌خصوص امتحانات نهایی‌ست، بر‌همین‌اساس در بخش پایانی کتاب، آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت سال‌های گذشته آماده شده تا هر آنچه برای مرور و رفع اشکالات پیش از شروع آزمون نیاز دارید را یک‌جا در اختیار داشته باشید. درنهایت نویسندگان کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) سعی داشته‌اند تا با فراهم آوردن مجموعه‌ای از نکات و تمرینات راهبردی، امکان پیشرفت تحصیلی در درس شیمی را برای شما میسر کنند و یادگیری عمیق‌تر و لذت‌بخش‌تری را به خوانندگان خود هدیه کنند. انتشار این اثر موفق را نیز ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌درسی، انتشارات گل واژه به عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی شده انتشارات گل واژه

«آموزش طبقه‌بندی شده» یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای یادگیری بهتر دروس پایه‌ی‌های دوم متوسطه است. این کتاب‌ها با تلاش انتشارات گل واژه، از ناشرین متخصص کتاب‌های کمک‌آموزشی، گردآوری و آماده شده و همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، بر آموزش دروس براساس طبقه‌بندی موضوعی تکیه دارد. همچنین دیگر رویکرد اساسی کتاب‌های مجموعه‌ی گل واژه، یادگیری عمیق سرفصل‌ها و تثبیت مطالب با کمک آزمون‌های متنوع است. این آزمون‌ها با درجه‌ی سختی مختلف و در قالب‌های متنوعی از جمله پاسخ تشریحی، درست و غلط، پاسخ کوتاه و جای خالی طراحی شده‌اند و نقش بالایی بر ارزیابی دقیق میزان یادگیری و همچنین مرور موضوعات در ذهن دانش‌آموز دارند. مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی شده همچنین دارای نمونه سوالات جامع میان‌نوبت و پایان نوبت هستند که به جمع‌بندی مطالب یادگرفته‌شده در روز‌های نزدیک به امتحان کمک اساسی می‌کند. آزمون‌های پیشرفته‌ی چهارگزینه‌ای یا «تمرینات غنی‌سازی» نیز از دیگر بخش‌های جذاب و پرفایده‌ی این مجموعه است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان مقطع دهم متوسطه در رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی از مطالب مفید این کتاب لذت خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کیهان زادگاه الفبای هستی
درس 1: عنصرها چگونه پدید آمدند؟
درس 2: آیا همه اتم‌های یک عنصر پایدارند؟
درس 3: طبقه‌بندی عنصرها
درس 4: جرم اتمی عنصرها
درس 5: شمارش ذره‌ها از روی جرم آن‌ها
درس 6: نور، کلید شناخت جهان – نشر نور و طیف نشری
درس 7: کشف ساختار اتم
درس 8: توزیع الکترون‌ها در لایه‌ها و زیرلایه‌ها
درس 9: آرایش الکترونی اتم
درس 10: ساختار اتم و رفتار آن – تبدیل اتم‌ها به یون‌ها و مولکول‌ها
نمونه سوالات امتحانی فصل 1
فصل 2: ردپای گازها در زندگی
درس 1: هوا، معجونی ارزشمند
درس 2: اکسیژن، گازی واکنش‌پذیر در هواکره
درس 3: واکنش‌های شیمیایی و قانون پایستگی جرم
درس 4: ترکیب اکسیژن با فلزها و نافلزها
درس 5: ساختار لوویس گونه‌های چند اتمی
درس 6: خواص اکسیدهای فلزی و نافلزی
درس 7: هواکره
درس 8: خواص و رفتار گازها
درس 9: از هر گاز چقدر؟
درس 10: تولید آمونیاک، کاربردی از واکنش گازها در صنعت
نمونه سوالات امتحانی فصل 2
آزمون نوبت اول
فصل 3: آب، آهنگ زندگی
درس 1: آب مایعی کمیاب در عین فراوانی
درس 2: همراهان ناپیدای آب
درس 3: محلول‌ها و مقدار حل‌شونده‌ها
درس 4: غلظت مولی (مولار، M)
درس 5: آیا نمک‌ها به یک اندازه در آب حل می‌شوند؟
درس 6: نمودار انحلال‌پذیری - دما
درس 7: رفتار آب و دیگر مولکول‌ها در میدان الکتریکی
درس 8: نیروهای بین مولکولی آب – پیوندهای هیدروژنی
درس 9: آب و دیگر حلال‌ها – کدام مواد با یکدیگر حلال می‌سازند؟
درس 10: تفکیک یونی در فرایند انحلال – آیا گازها هم در آب حل می‌شوند؟
درس 11: رسانایی الکتریکی محلول‌ها
درس 12: رد پای آب در زندگی – پیوند با زندگی
نمونه سوالات امتحانی فصل 3
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات162
زبانفارسی
شابک978-600-337-279-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده شیمی (1) دهم رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.