معرفی و دانلود کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک نوشته‌ی سامان اسپهرم، با درسنامه‌هایی شیوا و خلاصه، کتاب هندسه را به‌صورت کامل به دانش‌آموزان پایه‌ی دهم آموزش می دهد. علاوه بر تعداد زیادی مثال که در هر درسنامه وجود دارد، تمرینات انتهای هر درس، آزمون آخر هر فصل و آزمون‌های جامع ترم اول و دوم، تعداد زیادی نمونه‌سؤال را برای تمرین و تکرار در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

درس هندسه یکی از درس‌های چالش‌برانگیز در رشته‌ی ریاضی و فیزیک است. برای یادگیری عمیق این درس مفهومی، علاوه بر دقت و توجه در هنگام تدریس دبیر، باید مسائل زیادی حل کرد. تنها راه گرفتن نمره‌ی خوب در امتحان هندسه، تمرین و تکرار زیاد و حل مسائل متعدد است. این جاست که کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک نوشته‌ی سامان اسپهرم به میدان می‌آید. این کتاب، علاوه بر درسنامه‌های عالی، برای هر فصل، تعداد بسیار زیادی تمرین و سؤال دارد که با حل و بررسی آن‌ها می‌توان بر سؤالات سخت درس هندسه چیره شد.

کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک، به صورت طبقه‌بندی‌شده، هر درس کتاب هندسه را با درسنامه‌هایی جامع و درعین‌حال ساده و قابل‌فهم به مخاطبان آموزش می‌دهد. پس از عنوان کردن هر مطلب تازه، تعدادی مثال از سؤالات مربوطه عنوان می‌شود، که به دانش‌آموزان در درک بهتر درس کمک می‌کند. نکات مهم، شکل‌ها و نمودارها، بخش‌های ارزشمند درسنامه‌های این کتابند.

آزمون پایان هر درس و آزمون انتهای هر فصل، هرکدام تعداد زیادی نمونه سؤال در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. همین‌طور آزمون‌های جامع ترم اول و دوم، برای سنجش و آمادگی پیش از آزمون‌های پایانی، کارآمد است. با همه‌ی این توضیحات، کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک، درست مثل همه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه، انتخابی مناسب برای تمرین هندسه در طول سال تحصیلی و مطالعه‌ی پیش از امتحانات پایانی است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی‌شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریباً همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان سال دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ترسیم هندسی و استدلال
فصل 2: قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن
فصل 3: چندضلعی‌ها
فصل 4: تجسم فضایی
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-337-734-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ هندسه (1) دهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.