معرفی و دانلود کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

عکس جلد کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون، مبانی استفاده از پایتون برای هک اخلاقی و تست نفوذ را به برنامه‌نویسان مبتدی و افرادی که درباره‌ی این زبان برنامه‌نویسی اطلاعات زیادی ندارند آموزش می‌دهد. این کتاب، نوشته‌ی سانجیب سینها، برنامه‌نویس فعال در حوزه‌ی هک اخلاقی است.

درباره‌ی کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون (Beginning Ethical Hacking with Python)، هک اخلاقی با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون را آموزش می‌دهد. هک اخلاقی، بر خلاف مفهومی که معمولاً از واژه‌ی هک کردن در ذهن داریم، فعالیتی مفید و قانونی است. هک اخلاقی که به اصطلاح هک کلاه سفید هم نامیده می‌شود، به معنی شناسایی نقاط ضعف سیستم‌های امنیتی به منظور ارتقای آن‌هاست. هکرهای اخلاقی از راهکارهایی مشابه با هکرهای مخرب استفاده می‌کنند تا قفل‌های ورود به سیستم و دسترسی به اطلاعات آن را بشکنند. با این تفاوت که این نوع از هک، با رضایت کامل صاحبان سیستم و به صورت کاملاً قانونی انجام می‌شود. هکرهای اخلاقی اطلاعات مفیدی درباره‌ی نقاط ضعف سیستم امنیتی و راهکارهایی برای بهبود آن به مالکان سیستم‌ها و شبکه‌ها ارائه می‌دهند و برای این کار دستمزد خوبی می‌گیرند. سانجیب سینها (Sanjib Sinha) که یکی از حرفه‌ای‌های این حوزه به حساب می‌آید، کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون را برای آشنایی مقدماتی علاقه‌مندانی که در این زمینه مبتدی هستند نوشته است.

یکی از فعالیت‌هایی که در دسته‌ی هک اخلاقی قرار می‌گیرد، اجرای تست نفوذ است. هکرها در تست نفوذ، از راهکارهای مختلفی برای نفوذ به اطلاعات سیستم یا شبکه استفاده می‌کنند و کاستی‌های برنامه‌ی امنیتی آن را به صاحب سیستم گزارش می‌دهند. این تست را می‌توان با زبان برنامه‌نویسی پایتون اجرا کرد. سانجیب سینها در کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون به افراد مبتدی یاد می‌دهد چگونه از این زبان برنامه‌نویسی برای طراحی و اجرای تست نفوذ استفاده کنند.

این کتاب با ترجمه‌ی امید رحمانی و توسط انتشارات نبض دانش به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مشتاقان یادگیری هک اخلاقی که تازه برنامه‌نویسی را شروع کرده‌اند و با زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنایی کاملی ندارند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون می‌خوانیم

در دنیای اینترنت، لینوکس بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین، باید کمی در مورد فرمان‌های لینوکس یاد بگیرید. نصب نرم‌افزار در لینوکس تا اندازه‌ای متفاوت از محیط‌های ویندوز می‌باشد. توزیع‌های لینوکس مانند فدورا یا دبیان و بسیاری دیگر از انواع توزیع‌های لینوکس وجود دارد. من فقط از اوبنتو استفاده می‌کنم، چون بی‌نهایت مشهور است و کاربران ویندوز، استفاده از آن را آسان می‌دانند. عملیات کم و بیش مشابه هم می‌باشند از جمله نصب نرم‌افزارها. برای مبتدی‌ها، نصب لینوکس Kaliبه عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض، ایده خوبی نیست. باید مستند Kaliرا بخوانید که آشکار است که Kaliبیشتر برای توسعه‌دهنده‌ها می‌باشد. هدف شما نصب لینوکس Kaliدر باکس مجازی می‌باشد. لینوکس Kali، نوعی توزیع لینوکس می‌باشد که با تعدادی از ابزارهای هک ارائه می‌شود. باید آن‌ها را بشناسید و در طی هک اخلاقی از آن‌ها استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

در مورد نویسنده
در مورد ناظر فنی
سپاس‌گزاری
پیش‌درآمد - هدف هکر
فصل 1: جنبه قانونی هک
فصل 2: محیط هک
فصل 3: نصب جعبه مجازی (Virtual Box)
فصل 4: نصب لینوکس Kali و سیستم‌عامل‌های دیگر بر روی جعبه مجازی (VB)
فصل 5: ترمینال لینوکس، دستورات اولیه
فصل 6: پایتون و هک اخلاقی
فصل 7: محیط پایتون
فصل 8: سینتکس (Syntaxes) کلی
فصل 9: متغیرها، اشیاء و مقادیر
فصل 10: عبارت‌های شرطی (Conditionals)
فصل 11: حلقه‌ها
فصل 12: عبارات منظم
فصل 13: استثنائات، خطاگیری
فصل 14: توابع
فصل 15: کلاس‌ها
فصل 16: متدهای رشته‌ای String Methods
فصل 17: ورودی و خروجی فایل
فصل 18: محفظه Containers
فصل 19: پایگاه داده
فصل 20: ماژول‌ها Module
فصل 21: اشکال‌گیری، ماژول واحد آزمایش
فصل 22: سوکت و شبکه
فصل 23: وارد کردن ماژول Nmap
فصل 24: ساخت اسکنر شبکه Nmap
فصل 25: تلاش برای ناشناس ماندن در اینترنت
فصل 26: Dark Web & Tor
فصل 27: زنجیره پراکسی Proxy Chains
فصل 28: شبکه خصوصی مجازی (VPN)
فصل 29: MAC Address
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون
نویسنده
مترجمامید رحمانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات242
زبانفارسی
شابک978-600-8599-67-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی، کتاب‌های هک و امنیت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون

برای دریافت کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی هک و تست نفوذ با پایتون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.