معرفی و دانلود کتاب اثیر

عکس جلد کتاب اثیر
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اثیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اثیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اثیر

کتاب اثیر، نوشته‌ی ریحانه آشتیانی، رمانی‌ست در ژانر عاشقانه و معمایی، که ماجرای سفر اثیری «رابرت» را روایت می‌کند. این کتاب که توسط انتشارات افسانه‌ی نیاکان به چاپ رسیده است، تا لحظه‌ی آخر شما را مجذوب خود می‌سازد. این شما و این رمانی پرکشش، از داستان‌نویس خوش‌آتیه‌ی ایرانی.

در بخشی از کتاب اثیر می‌خوانیم

با صدای زنگ تنفس از اتاقش بیرون می‌آید و وارد راهروی تاریک و نمور می‌شود. مرد جوان حدوداً چهل‌ساله، قدبلند و خوش‌سیما که اصلاً به او نمی‌آید اینجا و در این شرایط اسفبار باشد. موهای بور و چشم‌های آبی‌اش جذابیت خاصی به او داده است. جذابیت و درعین‌حال آرامش خاصی در چهره‌اش موج می‌زند. چهارشانه و هیکلی است و محکم درست مثل یک قهرمان قدم برمی‌دارد. یک برگه‌ی کاغذ و یک مداد در دست دارد. به سمت حیاط حرکت می‌کند. قبل از رسیدن به در ورودی صندوق نامه‌ها را چک می‌کند. مثل همیشه خالی است. هرچند خودش این را می‌داند اما انگار چک کردن آن به یک عادت دیرینه برایش تبدیل‌شده است. وارد حیاط می‌شود و به گوشه‌ی دنج همیشگی خودش در سمت شرقی محوطه می‌رود. حیاط چند هزار متری با صدها درخت سرو و کاج که در سرتا سر محوطه کاشته شده‌اند.

کلاغ‌های پیری که مثل عضو دائمی این مجموعه همیشه روی درختان نشسته‌اند و با آن چشم‌های از حدقه بیرون زده‌شان، چشم به آدم‌ها دوخته‌اند و با صدای قارقارشان سکوت و آرامش محوطه را متلاشی می‌کنند. نیمکت‌های چوبی قدیمی که دورتادور محوطه قرار دارند و وقت‌هایی که باران می‌بارد خیس می‌خورند و بوی جنگل را به یاد می‌آورند. تعدادی آبخوری و سطل زباله که در محوطه قرارگرفته‌اند. برجک‌ها و سربازهایی که از آن بالا همه‌چیز را کنترل می‌کنند. حیاط را به چند قسمت تقسیم کرده‌اند و محل بازی را از محل نشستن و مکث جدا کرده‌اند. هرچند این خطوطی که نقاشی کرده‌اند آن‌قدر پا خورده‌اند که رنگ و رویشان رفته اما هنوز قابل‌تشخیص‌اند. آدم‌های زیادی با لباس‌های یکدست آبی راه‌راه که هرروز منتظر زمان استراحت می‌شوند تا والیبال یا فوتبال بازی کنند و با گروه‌های دیگر کل‌کل کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اثیر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افسانه نیاکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-622-94026-1-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اثیر

ستاره
۱۴۰۲/۸/۳
این رمان که ایرانی نیست. بایستی در گروه رمانهای خارجی قرار گیرد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اثیر

برای دریافت کتاب اثیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.