معرفی و دانلود کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان

عکس جلد کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان

داستان غم‌انگیز و پراحساسی که فرزاد عزیزی کدخدایی در کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان روایت می‌کند، قصه‌ی مرد تنهایی است که اکنون تنها با خاطراتش زندگی می‌کند. خاطرات گذشته، حسرت روزهای ازدست‌رفته و بهای سنگینی که با جان عزیزانش پرداخته شده، ماجرای این داستان کوتاه را شکل می‌دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان

مردی که در کافه نشسته مشغول گفت‌وگو با زنی است که انگار گارسون‌ها حضورش را احساس نمی‌کنند. این دو نفر طوری به هم نزدیک شده و از احساسات و خاطرات همدیگر خبر دارند که انگار یکی شده‌اند. گویی مرد مشغول گفت‌وگو با خودش است. فرزاد عزیزی کدخدایی در کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان، ماجرای تکرارشونده‌ی فرزندان انسان را در طول تاریخ روایت می‌کند. فرزندانی که مدام قربانی طمع‌ورزی و آتش‌افروزی می‌شوند.

مرد تنهای کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان، در خاطراتی زندگی می‌کند که از فرط فاصله گرفتن از او و شرایط جامعه، انگار هیچ‌وقت اتفاق نیفتاده‌اند. او حسرت روزهایی را می‌خورد که مانند گیلگمش و انکیدو، بیهوده فریب بازی خدایان را خورد و در مقابل انسانی دیگر که می‌توانست دوست او باشد ایستاد و با او جنگید. مرد این‌بار در مقابل خدایان رجز می‌خواند و بر الهه‌ی جنگ نفرین می‌فرستد. فرزاد عزیزی کدخدایی در کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان، جنگ، عشق، حماسه و غم را به هم آمیخته است.

کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان را نشر صوتی گیوا با صدای حسین نصیری در اختیار مخاطبان قرار داده است. این کتاب جلد 149 از مجموعه داستان کوتاه انتشارات گیوا است.

کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان برای علاقه‌مندان به داستان کوتاه، خصوصاً داستان‌های کوتاه با مضمون ضدجنگ و داستان‌های عاشقانه مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان می‌شنویم

موبایل را سُر می‌دهم آن طرف میز، ضبط می‌کنم. لیوان قهوه را می‌کشی سمت خودت و ادامه می‌دهی: «آن روز هوا ابری بود و هرازگاهی رعدوبرقی از سمت کوه‌های شمال اندیمشک زبانه می‌کشید. رفتم بالای پشت‌بام. اطراف دوکوهه تا چشم کار می‌کرد سرسبز بود. رو به عراقی‌ها فریاد زدم: منم انکیدو! مردی از تبار کوهستان! بازگشته‌ام تا پنجه در پنجه‌ی گیلگمش بیندازم.»

باتعجب می‌پرسم: «علی چی شد؟»

قهوه را سر می‌کشی و می‌گویی: «نمی‌دانم.» قطره‌ای اشک از گوشه‌ی چشمت سرازیر می‌شود. می‌گویی: «صدای مارش جنگ در پادگان پیچید. تکه‌چوبی را به سمت آسمان گرفتم و گفتم: ای خدای جنگ! ای ایشتر دانا! تو بگو چطور این‌همه دروغ را باور کنم؟ نه، من این‌بار گول وعده‌های خدایان را نخواهم خورد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
کوه‌های برف‌گیر آبادان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان
نویسنده
راویحسین نصیری
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان

برای دریافت کتاب صوتی کوه‌های برفگیر آبادان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.