معرفی و دانلود کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس

عکس جلد کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس
قیمت:
۴۴۰۰۰ ۳۹,۶۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس

کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس نوشته‌ی سمیه پورمنفرد اثری کاربردی است که نکات ارزنده‌ای را در مورد هنر عکاسی و مشتری‌مداری در این صنعت در بر می‌گیرد. این کتاب، با نگاهی هنری و تجاری به اصول زیبایی‌شناسی در عکاسی، به انواع دوربین‌ها و تکنیک‌های مورداستفاده‌ی عکاسی در مجالس می‌پردازد که امروزه رواج بسیاری یافته است.

درباره‌ی کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس

در دنیای امروز، هنر عکاسی به مثابه‌ی یک رسانه‌ی مهم تجاری موردتوجه قرار گرفته است. کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس با تمرکز بر آموزش تکنیک‌های عکاسی، نورپردازی و ترکیب‌بندی، علاوه بر معرفی انواع دوربین، لنز و تجهیزات عکاسی، خواننده را با ایده‌های بازاریابی این هنر آشنا می‌کند.

عکاسی از سه جنبه‌ی علمی، صنعتی و هنری قابل‌بررسی است. تاریخچه‌ی عکاسی نشان می‌دهد که هنر عکاسی در طول تحقیقات و آزمایشات علمی نخبگان این حوزه، کشف و تکمیل شده است. شاخه‌های مختلفی از عکاسی تاکنون روی کار آمده و سیری از تکامل را پیموده است. عکاسی معماری، عکاسی اجسام بی‌جان یا Still life، عکاسی کودک، عکاسی نجومی، عکاسی ورزشی، پرتره، عکاسی از طبیعت، عکاسی زیر آب، عکاسی صنعتی و... همگی انواع سبک‌های عکاسی هستند. هریک از سبک‌های عکاسی به ملزومات و ابزارهای معینی نیاز دارد. همچنین، نوع لنز، عمق میدان، حالت دیافراگم، تنظیم نور و سایه در هرکدام متفاوت است. بعضی از سبک‌های عکاسی در حال تبدیل شدن به یک صنعت هستند. عکاسی مد و عکاسی تبلیغاتی از این نمونه است که برای آگاهی یافتن از تغییرات مد، پوشش و آرایش هم منبع تصویری مهمی به شمار می‌رود. هریک از انواع عکاسی هدف یا اهداف خاصی را دنبال می‌کند. مثلاً عکس خبری در پی خبررسانی و گزارش یک روایت است و باید گویای حادثه باشد. این کتاب ضمن معرفی و شرح مفاهیم و اصطلاحات نظری عکاسی به مخاطب، ظرفیت‌های تجاری عکاسی از مجالس را موردبررسی قرار می‌دهد.

سمیه پورمنفرد در کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس با نگاهی گذرا به مکاتب عکاسی و نظریات زیبایی‌شناسی، ما را با ارزش و عمق این هنر و خاصیت‌های گوناگون آن آشنا می‌کند. او همچنین دو فصل را به‌طور کامل به آموزش مسائل فنی عکاسی اختصاص داده است. کتاب در نهایت، با ارائه‌ی توصیه‌هایی راهگشا در مورد مشتری‌مداری و بازاریابی عکاسی مجالس پایان می‌یابد.

این کتاب به کوشش مؤسسه فرهنگی-هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس به علاقه‌مندان عکاسی و کسانی که می‌خواهند این هنر و ظرفیت‌های شغلی آن را بیشتر بشناسند، پیشنهاد می‌شود. این کتاب مطمئناً برای کسانی که قصد دارند در حوزه‌ی عکاسی، به‌ویژه عکاسی مجالس، مشغول به کار شوند و درآمدزایی کنند، راهنمای خوبی خواهد بود.

در بخشی از کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس می‌خوانیم

گوتیسم یا پیوند زشت و زیبا Gothism:

در عکاسی و نقاشی طیف‌های متفاوتی از کارهای هنری وابسته به عشق شهوانی یا تصاویر عاشقانه ازخون‌اشام‌ها و ارواح دیده می‌شود.

در عکاسی و نقاشی گوتیک اولیت‌های مشخص‌شده‌ای مانند رنگ‌های تیره و احساسات شبیه به داستان‌های گوتیک هستند و طرفداران این خرده‌فرهنگ به نمایش دادن جنبه‌های تاریک و سیاه زندگی علاقه‌مند هستند و در کارهایشان بر مفهوم مرگ، درد و رنج تمرکز بیشتری دارند. در عین حال سعی می‌کنند همه جوانب زندگی را به صورتی متفاوت در معرض عموم قرار دهند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: عکاسی و انواع آن چیست؟
فصل دوم: زیبایی‌شناسی در عکاسی
فصل سوم: آشنایی با دوربین‌های عکاسی
فصل چهارم: نورپردازی و تجهیزات عکاسی
فصل پنجم: تکنیک‌های حرفه‌ای عکاسی مجالس
فصل ششم: مشتری‌مداری و بازاریابی عکاسی مجالس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-124-887-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش عکاسی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۴۰۰۰ ۳۹,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس

برای دریافت کتاب اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.