معرفی و دانلود کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

عکس جلد کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

سمیه پورمنفرد در کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل تکنیک‌های ضروری و حرفه‌ای فیلمبرداری با گوشی موبایل را به شما می‌آموزد. با خواندن درس‌نامه‌های این کتاب می‌توانید فیلم‌های حرفه‌ای خود را در رسانه‌های معتبر و موردِتوجه در معرض نمایش قرار دهید.

درباره‌ی کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

امروزه، هم‌زمان با کاربرد گسترده‌ی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، شاهد پیشرفت روزافزون هنرهای عکاسی و فیلمبرداری هستیم و همین مسئله سبب شده استفاده از دوربین‌های موبایل به‌عنوان یکی از در دسترس‌ترین فناوری‌های روز موردِتوجه قرار بگیرد. تاحدی‌که بسیاری از کاربران از گوشی موبایل به‌عنوان ابزار حرفه‌ای عکاسی یا فیلم‌برداری استفاده می‌کنند.

در کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل، نوشته‌ی سمیه پورمنفرد، با جزئیات مهارت فیلمبرداری با تلفن همراه و تکنیک‌های کاربردی آن آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید برای استفاده‌ی بهتر از دوربین موبایلتان باید به چه اصول اولیه‌ای پایبند باشید.

با وجود این‌ که ساخت فیلم‌های حرفه‌ای نیازمند دوربین‌ها و امکانات جانبی ویژه است، یادگیری مهارت‌های فیلمبرداری با موبایل کاملاً پاسخ‌گوی نیاز شما برای ثبت امور روزمره در رسانه‌ها خواهد بود؛ به‌همین‌منظور تولیدکنندگان موبایل همواره از طریق فناوری دوربین دیجیتال و افزودن امکانات پیشرفته‌تر با یکدیگر به رقابت مشغول‌اند که همین مسأله انتخاب یک دوربین نسبتاً باکیفیت را برای تولید ویدیوهای حرفه‌ای به امری ضروری بدل کرده است. در این کتاب با تفاوت‌های کیفی دوربین‌های موبایل و عوامل مؤثر بر کیفیت آن‌ها آشنا خواهید شد.

در فصول گوناگون کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل، علاوه‌ بر پرداختن به آموزش نکات اولیه‌ی فیلمبرداری با موبایل، درباره‌ی سایر تنظیمات عمومی دوربین‌های موبایل نیز توضیح کافی داده شده است. همچنین ضمن مروری بر پیدایش دوربین‌های فیلم‌برداری با برخی از تکنیک‌های حرفه‌ای و کاربرد تجهیزات جانبی موبایل نیز آشنا می‌شوید.

کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل از سوی مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به هنر عکاسی قرار دارد.

کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل مناسب چه کسانی است؟

کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل راهنمایی مناسب برای فیلم‌برداران، دانشجویان و هنرآموزان رشته‌‌ی عکاسی است. بنابراین کلیه‌ی علاقه‌مندان به یادگیری اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی موبایل می‌توانند از راهنمایی‌ها و اطلاعات موجود در آن استفاده کنند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل می‌خوانیم

دوربین موبایل دقیقاً مانند چشم انسان کار می‌کند. به جا‌ی پردازش بیولوژیکی، پردازش دیجیتال انجام می‌شود. تصور کنید که چگونه چشم انسان کار می‌کند. در حالتی که چشمان باز هستند، نور وارد قرنیه می‌شود، توسط عنبیه و عدسی چشم تنظیم می‌شود. مقدار نور وارد شده به قرنیه تعیین کیفیت تصویر نهایی است. فاصله زمان هر پلک زدن چشم انسان تعیین می‌کند که قرنیه چه مقدار در معرض نور قرار گیرد. هنگامی که نور به شبکیه چشم می‌رسد تصویر نهایی شکل گرفته است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تأثیر تکنولوژی فیلم و فیلم‌برداری بر گوشی‌های موبایل
فصل دوم: مکانیزم و ساختار دوربین‌های فیلمبرداری (موبایل)
فصل سوم: اصول پایه‌ی فیلمبرداری با موبایل
فصل چهارم: تجهیزات، تنظیمات و تکنیک‌های حرفه‌ای فیلمبرداری با دوربین موبایل
پیوست
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-622-218-074-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش فیلم سازی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل

برای دریافت کتاب اصول فیلمبرداری حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.