معرفی و دانلود کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی

عکس جلد کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی

رزماری لو در کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی انواع دانستنی‌ها و راهنمایی‌های مفیدی که برای نگهداری و پرورش این نوع از پرندگان در منزل نیاز دارید، به طور کامل در اختیار شما قرار می‌دهد.

مدت‌هاست که طوطی‌ها و طوطی‌سانان از جمله حیوانات خانگی محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شوند. طوطی‌سانان معمولا به داشتن عمر طولانی معروف هستند. ممکن است بسیاری از آن‌ها تا 50 سال و یا بیشتر عمر ‌کنند، اما بعید به نظر می‌رسد که تا 75 یا 100 سال عمر ‌کنند. گاهی اوقات ممکن است یک پرنده به چنین سن بالایی برسد، اما این موضوع خیلی متداول نیست و به ندرت اتفاق می‌افتد. بالا بودن قیمت طوطی‌ها با در نظر گرفتن عمر طولانی‌شان منطقی به نظر می‌رسد.

نگهداری از پرندگان و تغذیه‌ی آن‌ها هزینه‌ی بالایی ندارد. اما نکته‌ای که قبل از خرید طوطی‌‌ها باید در نظر داشت عمر طولانی آن‌هاست. اگر به خوبی از آن‌ها مراقبت شود و بیماری خاصی نداشته باشند می‌توانند تا سال‌ها در کنار شما زندگی کنند. طوطی دست‌آموز بسیار باهوش و دوست‌داشتنی است. او با استعداد عجیبش در تقلید صدای انسان و رفتار مفرح خود، محیط خانه را پر از انرژی و شادی می‌کند.

رزماری لو (Rosemary Low) در کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی (Parrots in aviculture) به مباحث بسیار سودمندی از جمله تهیه جای مناسب، تغذیه، تربیت و ... پرداخته است و به شما در نگهداری و مراقبت از طوطی خانگیتان بسیار کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی می‌خوانیم:

اینکه با چه سهولتی بتوانید طوطی‌تان را تربیت کرده و به او سخن گفتن یا شیرین‌کاری یاد بدهید. به رام و دست آموز بودن او بستگی دارد. تربیت و اهلی کردن طوطی به هوش، خلق و خو و استعداد فردی پرنده و صبر و شکیبایی تربیت‌کننده بستگی دارد. عامل مهم دیگر سن پرنده است. تربیت کردن طوطی جوان آسانتر از تربیت کردن طوطی پیر است. به نظر می‌رسد که جنسیت پرنده تأثیری در تربیت او ندارد: آمادگی یادگیری ماده‌ها و نرها یکسان است.

گام نخست در تربیت یک طوطی رام و دست آموز کردن اوست، زیرا نمی‌توان یک پرنده وحشی را آموزش داد. هرچه پرنده جوان تر باشد و توجه بیشتری از افراد دریافت کند، راحت تر رام می‌شود. اگر پرنده دست پرورده‌ای را خریداری کرده باشید. هیچ مشکلی در اهلی کردن او نخواهید داشت. اما اگر طوطی مسن تری را خریده باشید که بتازگی شکار شده و یا مورد بی‌توجهی قرار گرفته باشد، برای اهلی کردن به صبر و حوصله زیادی نیاز خواهید داشت. با وجود این به احتمال زیاد پرنده جوانی را خریداری خواهید کرد که زیاد با اشخاص سر و کار نداشته، نسبتاً ترسو است و کاملاً به واسطه تغییر محیط گیج شده است.

فهرست مطالب کتاب

کاسکو 2
تاریخچه
چرا طوطی؟
کدام طوطی؟
تهیه جا
نظافت
تغذیه
تربیت
اهلی کردن
یادگیری و شیرین‌کاری
بهداشت و سلامتی
استحمام
پرسش‌هایی برای مطلع شدن
چند پرسش مهم که دانستن پاسخ آن برای همه ضروری است
دیگر انتخاب‌ها
عوامل مؤثر در نیازهای غذایی پرندگان
تغذیه کاسکو - ادامه از کتاب انگلیسی
دیگر غذاها
انبار کردن بذرها از کتاب اصلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی
نویسنده
مترجمسارا پیرشایان
ناشر چاپیانتشارات کاکتوس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-964-5942-45-4
موضوع کتابکتاب‌های حیوانات
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی

Kimia
۱۴۰۱/۷/۲۰
چرا این کتاب اینجوریه ده تا سوال یک شکل با چند تا جواب همه سوال‌ها تکراریه لطفاً پاسخ بدین یا کتابتون رو حذف کنین چون من هم وقتمو گذاشتم هم هزینه کردم
Saeed Mirzaee
۱۴۰۰/۸/۱۵
خیلی کلیشه‌ای و قدیمی
فرهاد کاروان
۱۴۰۲/۸/۲
کاربردی و در مورد این پرنده اطلاعات خوبی می‌دهد
اکبر صفری
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
عالی کتاب مفیدی هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی

برای دریافت کتاب اطلاعات سودمند برای نگهداری کاسکو و انواع طوطی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.