معرفی و دانلود رایگان کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

عکس جلد کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

ارتباط بین خودشناسی و خداشناسی و اشتیاق به شکرگزاری که در نتیجه‌ی این دو محقق می‌شود، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. پژوهش‌های عبدالحسین حق بین در کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی به ما کمک می‌کند تا با شناخت خود و رسیدن به این که قدرتی بالاتر از همه‌ی قدرت‌ها در حال اداره‌ی همه چیز است، بیش از پیش به شکرگزاری روی بیاوریم و بتوانیم انرژی و ارتعاشات درونی خود را افزایش دهیم تا آرامش بیشتری در زندگی داشته باشیم و موفقیت‌های بیشتری به دست آوریم.

درباره‌ی کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

انسان‌ها در طول تاریخ، همواره به نیرویی معنوی احتیاج داشته‌اند تا بتوانند به آرامشی که نیاز دارند دست پیدا کنند و تمام صدماتی را که در زندگی می‌بینند به کمک آن جبران کنند. از همین رو نیاز به خودشناسی بیشتر احساس شد، چرا که این خودشناسی مقدمه‌ای برای خداشناسی‌ست، و می‌توان در نهایت از طریق نیروهای معنوی، چنین کمبودهایی در انسان را جبران کرد. از آن‌جا که همه‌ی اجزای هستی به یکدیگر و به منبع اصلی این نیروی معنوی یعنی خداوند پیوسته‌اند و نمی‌توان با هیچ قدرتی آن‌ها را از هم گسست، پایبندی به تلاش برای رسیدن به رده‌های بالاتری از درک و شناخت، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این شبکه‌ی بزرگ که از تمام اجزای هستی تشکیل شده، ارتعاشات منفی و مثبتی دارد که می‌توان آن‌ها را جذب کرد و ارتعاش خود را افزایش داد. عبدالحسین حق بین در کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی، با پژوهش‌هایی که در این زمینه انجام داده و با تکیه بر سخنان عارفان بزرگ، راهکارهایی برای به دست آوردن درک بهتر از جهان هستی و افزایش ارتعاشات مثبت در زندگی ارائه کرده است.

از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در راستای بالا بردن ارتعاشات مثبت انجام می‌شود و روز‌به‌روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند، مراقبه یا مدیتیشن است. هدف از انجام این کار، این است که با ذهن‌آگاهی، خود را از استرس و اضطراب‌های روزمره رها کنیم و با رها کردن خود از آن چه از سر گذرانده‌ایم، حتی برای چند دقیقه، آرامش را دوباره به دست بیاوریم. از سایر مواردی که در افزایش ارتعاشات موثر است، روی‌آوردن به شکرگزاری‌ست. گفته می‌شود می‌توان با شکرگزاری خود را از افکار منفی رها کرد و با انرژی ساطع‌شده از شبکه‌ی الهی ارتباط برقرار کرد. رسیدن به مرحله‌ای که بتوانیم بر شکرگزاری حقیقی متمرکز شویم، با رسیدن به یک شناخت درست از خداوند و نیروهای الهی میسر می‌شود. بنابراین برای افزایش ارتعاش، بهتر است به دنبال دست پیدا کردن به درک درستی از حقیقت نیروهای معنوی باشیم. کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی، می‌تواند منبع خوبی برای درک چنین حقایقی باشد.

نویسنده در این اثر، با استفاده از پرسش و پاسخ، ابتدا به ارائه‌ی بررسی کاملی از آزمایش‌های انجام‌شده و شواهد به‌دست‌آمده از وجود ارتباط میان اجزای مختلف هستی پرداخته است و از تاثیری می‌گوید که هر یک از اجزا بر سایر بخش‌ها می‌گذارند. سپس به سراغ بررسی ماهیت و توانایی‌های شبکه‌ی الهی رفته و راهکارهایی را برای اتصال به این شبکه و افزایش ارتعاش از این طریق ارائه کرده است.

این کتاب توسط انتشارات مرجع علم به چاپ رسیده است.

کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام افرادی که به دنبال آگاهی بیشتر از مفهوم ارتعاش و راهکارهای افزایش آن هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی می‌خوانیم

قوانین حاکم بر هستی و اتصال همه چیز به یکدیگر و سایر مواردی که در فصول گوناگون بیان شده و با انجام آزمایش‌ها و مطالب فیزیک نوین مورد تایید قرار گرفته است، موضوعی است که در فرهنگ‌های گذشته از حکیمان سرخ پوست گرفته تا اندیشمندان غربی و شرقی شامل هند و چین و ژاپن هم‌چنین، بزرگان ایرانی که مطالب خود را در قالب شعر بیان نموده‌اند، به صورت یکسانی ارائه شده است؛ یعنی امروزه شاهد نتیجه رسیدن دیدگاه‌های علمی و عرفانی هستیم که در حدود هزار سال پیش هم رخ داده است. نمونه‌ای از وحدت مطالب علمی و عرفانی به نقل از کتاب اسرار توحید بهمنیار که بین ابوعلی سینا نماینده دیدگاه علمی و ابوسعید ابوالخیر نماینده دیدگاه عرفانی رخ داده است، بیان می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل نخست: آزمایش‌ها و شواهدی که نشان‌دهنده‌ی وجود شبکه‌ی ارتباطی بین کل ذرات هستی است
فصل دوم: ماهیت و توانایی‌های شبکه‌ی الهی
فصل سوم: اتصال به شبکه‌ی الهی با افزایش ارتعاش حاصل از عشق و شکرگزاری
فصل چهارم: اتصال به شبکه‌ی الهی با افزایش ارتعاش حاصل از شادی و خنده
فصل پنجم: روش‌های عملی افزایش ارتعاش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-622-7766-34-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۹
با سلام، این کتاب، کتاب جامعی هست چون هم در زمینه ی قانون جذب هم و هم ارتعاشات و یا فرکانس‌ها شما به جای این که چندین کتاب راجع به قانون جذب بخوانید و سپس برای درک کتاب‌های فرکانس‌های خلقت و ارتعاشات فردی را بخوانید می توانید فقط یک کتاب خریداری کنید و خوب بخوانید با تشکر.
اف آر
۱۴۰۳/۱/۲۹
این کتاب با ارایه دلیل و منطق کمک میکنه که شکرگزاری و ارتعاش و حس مثبت رو هم یاد بگیری هم قبول کنی چیزی که توی قرآن و احادیث ازش کم صحبت نشده و به نظر من در این زمان باید هر شخصی از شکرگزاری و حس مثبت به عنوان یک ترفند استفاده کنه.
این کتاب ارزش یک بار خوندن رو داره حتما مطالعه کنید.
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب به ما کمک می‌کند تا با شناخت خود و رسیدن به این که قدرتی بالاتر از همه‌ی قدرت‌ها در حال اداره‌ی همه چیز است، بیشتر به شکرگزاری روی بیاوریم و بتوانیم انرژی و ارتعاشات درونی خود را افزایش دهیم تا آرامش بیشتری در زندگی داشته باشیم و موفقیت‌های بیشتری به دست آوریم.
علیرضا رضایی
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب سطحی نوشته شده ولی دلیل بر این نیست که ارزش نداشته باشه، بعضی وقتها از کل کتاب آدم فقط میتونه فقط یه جمله به صندوقچه‌اش اضافه کنه که این خودش واقعا ارزشمنده کتاب رو خوندم و ارزش وقت گذاشتنو داشت. دست کتابراه هم درد نکنه که این کتابو رایگان بهمون هدیه داد.
bahareh tasbihi
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
کتاب بیشتر تیتر وار به بیان پرداخته و در جایی از کتاب از شبه علم هم استفاده شده. گویا کتاب قصد خلاصه نویسی داشته تا بررسی و بیان کامل و همراه کردن با اشعار چیزی به محتوا اضافه نکرده. نویسنده می توانست بیشتر به محتوا بپردازد تا صرفا بیان سطحی و گذرا.
روناس
۱۴۰۲/۱۱/۱
این کتاب خیلی عالی بود و سطح آگاهی رو در مورد قوانین هستی و جهان افزایش میده من همه‌ی کتاب‌هایی که آگاهی مو بیشتر میکنن رو دوست دارم و این کتاب هم بسیار عالی بود و واسه دوستان پیشنهاد میکنم حتما بخونن و از مطالب ارزشمندش استفاده کنند
فاطمه اله بداشتی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
ابن کتاب رو یک ساعته خوندم. خلاصه‌ای از تمام کتاب های جذب و ارتعاش و فیزیک کوانتوم و... بود با چاشنی شعر. همیشه برام سوال بود که چرا نویسندگان ما در مورد این مطالب صحبت نمیکنند و الحق حق مطلب رو ادا نمودند.
مینا جوزی
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب با محوریت شکرگزاری، به بررسی جنبه‌های علمی و شبه علمی ارتعاشات مثبت و منفی روی زندگی انسانها پرداخته است. اگر به قوانین کائنات علاقمند هستید خواندن این کتاب را پیشنهاد می‌کنم.
ریحانه امیرزاده
۱۴۰۳/۲/۴
یعنی بهترین کتاب واقعا فقط با شکرگذاری به هرچی میخوای میرسی من از وقتی این کتاب رو خوندم ودارم انجام میدم واقعا زندگیم تغییر کرده بیخود نیست از قدیم گفتن شکر نعمت نعمتت افزون کند
سعیدهدایتی
۱۴۰۳/۱/۱۳
برای کسانی که میخوان راجع به قوانین جذب بدانند خوب است و خیلی سطحی نوشته شده به نظرمن میشد خیلی ریز شد روی مباحث واین همه از شعر و تمثیل استفاده نمیشد‌.
Maryam Keivan
۱۴۰۳/۱/۳
موضوع کتاب خیلی جالب است منتهی نحوه‌ی نگارش راتاییدنمیکنم، خواننده نمیدونه ابیات شاعران را بخونه یا سوال را یا جواب را، کاش مطالب را یکنواخت مینوشتند
mohsen. dasii
۱۴۰۲/۱۲/۹
سلام. کتاب بسیار عالی و بسیار راه گشا است و مجموعا در مورد بالا بردن فرکانس و ارتعاش بحث میکند که کاملا برای این عرصه زندگی لازم است.
سمیرا نصری
۱۴۰۳/۱/۱۵
عالی، برای افزایش ارتعاش و هم فرکانس شدن با جهان هستی، شکرگزاری، سپاس گزاری
ارجمند هدایتی
۱۴۰۳/۱/۱۰
ثبت ارتعاشات و فرکانس شکرگزاری و در محوطه سپاسگزاری ماندن نیاز به خواندن این کتاب دارد و این عالی است
حسین
۱۴۰۳/۱/۶
برای کسانی که معنای زندگی را در پول و امثال آن میبینند کتاب بسیار خوبی است تا ابعاد زندگی حقیقی و واقعی را نشان بدهد
مشاهده همه نظرات 42

راهنمای مطالعه کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی

برای دریافت کتاب افزایش ارتعاش با عشق و شکرگزاری و شادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.