معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی، نوشته‌ی الهه معتمدپور، اجزای مختلف یک چرخ خیاطی خانگی را معرفی کرده و شیوه‌ی تعمیر و سرویس آن را براساس استاندارد بین‌المللی فنی و حرفه‌ای کشور، آموزش می‌دهد. این کتاب راهنما به خواننده می‌آموزد که چطور یک چرخ مناسب را انتخاب کند، از آن نگهداری نماید، عیب‌هایش را بیابد و آن‌ها را برطرف کند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی

چرخ خیاطی ابزاری نسبتاً جدید محسوب می‌شود. در حوالی انقلاب صنعتی بود که این وسیله ابداع شد و صنعت بافندگی را متحول کرد. سرعت و توان چرخ‌ها و امکان انجام انواع دوخت با آن‌ها باعث شد تا به‌سرعت مورد استقبال قرار بگیرند و خیلی از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به سراغ این وسیله بروند. والتر هنت، الیاس هاو و آیزک سینگر از اولین کسانی بودند که در قرن نوزدهم چرخ‌های خیاطی را به ثبت رساندند.

چرخ‌های خیاطی عمدتاً به دو دسته تقسیم می‌شوند: خانگی و صنعتی. چرخ خیاطی خانگی قابلیت انجام انواع دوخت را دارد ولی از سرعت و توان زیادی برخوردار نیست و نمی‌توان دائماً از آن استفاده کرد. برخلاف آن، چرخ‌های صنعتی گرچه فقط امکان یک مدل دوخت را دارند و تخصصی هستند ولی قدرت زیادی داشته و می‌توان ساعت‌ها با آن‌ها کار کرد. از سوی دیگر، سرعتشان هم زیاد است و این امکان را می‌دهند تا بتوانیم برای تولید انبوه از آن‌ها بهره ببریم. چرخ‌های خیاطی خانگی کاربردهای زیادی دارند و می‌توان از آن‌ها برای دوخت‌و‌دوزهای متنوع و نه‌چندان پیچیده استفاده کرد. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی، اثر الهه معتمدپور، تلاش دارد اجزای و قطعات این مدل چرخ‌ها را معرفی کند و خواننده را با مکانیزم یک چرخ خیاطی آشنا نماید. همین‌طور توضیح می‌دهد که چطور می‌توان یک چرخ مناسب را انتخاب کرد.

چرخ خیاطی خانگی از اجزای مختلفی تشکیل شده که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به ماکو، اهرم دوخت معکوس، ماسوره پرکن، چرخ‌دستی، پیچ‌بست سوزن، جلو‌دهنده‌ی پارچه، سوزن و صفحه‌سوزن اشاره کرد. هر کدام از این قطعات نقشی کلیدی در فعالیت چرخ دارند و نقص و ایراد در آن‌ها می‌تواند باعث پایین آمدن کیفیت دوخت، فرسودگی و یا ازکارافتادن دستگاه شود. الهه معتمدپور در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی، انواع عیوب این ابزار را شرح می‌دهد و شیوه‌های عیب‌یابی و نحوه‌ی تعمیر و سرویس چرخ‌ها را با بهره‌گیری از استاندارد بین‌المللی فنی و حرفه‌ای کشور، آموزش خواهد داد.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران عرضه نموده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های افزایش مهارت‌های شغلی

مجموعه‌ی افزایش مهارت‌های شغلی نشر دیباگران، شامل کتاب‌هایی خودآموز است که انواع مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از سطح پایه و به صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهند. در این مجموعه تا‌به‌حال بیش از 50 عنوان کتاب به انتشار رسیده که به آموزش مشاغلی همچون مکانیک خودرو، برق و تأسیسات ساختمان، عمران، حسابداری، خیاطی و... پرداخته‌اند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر را می‌توان به تعمیرکاران چرخ خیاطی، همچنین کارآموزان و مربیان هنر خیاطی توصیه نمود.

با الهه معتمدپور بیشتر آشنا شویم

الهه معتمدپور مربی و کارشناس رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است. از او تاکنون کتاب‌های «راه‌اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب چرخ‌های سردوز»، «راه‌اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز» و «تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی» منتشر شده.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: معرفی انواع چرخ خیاطی
فصل اول: انواع چرخ‌های خیاطی
فصل دوم: آشنایی با قسمت‌های مختلف چرخ خیاطی خانگی و کار هر قطعه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-622-218-152-9
موضوع کتابکتاب‌های مد و پوشاک
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۴۹,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: تعمیر و سرویس و نگهداری چرخ‌های خیاطی خانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.