معرفی و دانلود کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز

عکس جلد کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز
قیمت:
۲۹۰۰۰ ۲۶,۱۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز

با کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز به‌تنهایی صفر‌ تا صد مراحل کار با چرخ خیاطی را به دست بگیرید. الهه معتمدپور در این اثر آموزشی موفق به شما کمک می‌کند تا فرایند راه‌اندازی دستگاه چرخ خیاطی صنعتی راسته‌دوز را به شیوه‌ای عملی و اصولی یاد بگیرید و با شناخت دقیق‌تر اجزا و نحوه‌ی عیب‌یابی دستگاه، استفاده‌ی بهینه و مفید‌تری از ماشین دوخت خود داشته باشید.

درباره‌ی کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز

صنعت دوخت‌ودوز پوشاک همیشه یکی از محبوب‌ترین هنر‌ها و البته از پول‌ساز‌ترین مشاغل بوده است؛ صنعتی که می‌توان آن را حتی در محیط خانه یا کارگاهی کوچک راه‌اندازی کرد و به کارآفرینی و درآمد رسید. برای رسیدن به این هدف لازم است پیش از هرچیز با ابزار اصلی این حرفه یعنی ماشین دوخت آشنا شویم. کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز نوشته‌ی الهه معتمدپور به شما کمک می‌کند تا علاوه بر شناخت دقیق اجزا و آشنایی با عملکرد قسمت‌های مختلف این دستگاه، خود آن را به بهره‌برداری برسانید و حتی در صورت بروز چالش در کار، به‌تنهایی خطای دستگاه را شناسایی و رفع کنید.

اگر در زمینه‌ی کار با ماشین‌های دوخت صنعتی چندان تجربه‌ای ندارید، جایی برای نگرانی نیست. نویسنده‌ی این خودآموز از ابتدای مسیر آموزش همراه شماست و قرار است تا پیش از هر نکته‌ای مخاطب خود را با ابزار‌ها و تجهیزات اصلی برای دوخت در ابعاد صنعتی آشنا کند. در این میان شما به طور خلاصه مطالبی درباره‌ی انواع دستگاه‌های برش، میز‌های مکش و در نهایت درباره‌ی انواع ماشین‌آلات دوخت خواهید خواهد. همچنین در فصل بعد با نحوه‌ی راه‌اندازی دستگاه و قسمت‌های مختلف آن و البته ابزار‌های لازم برای کار با چرخ صنعتی آشنا خواهید شد.

در این‌ بین، نویسنده نکات کلیدی و راه‌گشایی در باب تعمیر ماشین‌آلات دوخت صنعتی و رفع عیوب آن‌ها به شما خواهد گفت، و در ادامه نیز مجموعه‌ای از نکات ویژه درباب استفاده و به‌کارگیری و همچنین سرویس سالیانه‌ی ماشین دوخت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین در هر فصل از کتاب مجموعه‌ای از تصاویر رنگی تهیه شده و بر مزیت‌های این اثر آموزشی و نقش راهنماگر آن افزوده است. در فصل پایانی کتاب نیز مجموعه‌ای از پرتکرار‌ترین سوالات آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای طراحی شده که به خوانندگان در درک و یادآوری بهتر مطالب کمک ویژه‌ای می‌کند. این سوالات علاوه‌بر‌این به یاری دانشجویان و کارآموزان رشته‌های خیاطی خواهد آمد تا امتحانات این حوزه را با موفقیت بیشتری طی کنند.

در نهایت کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز را می‌توان یکی از جامع‌ترین آثار راهنما در استفاده بهتر از این ابزار سودمند دانست؛ راهنمایی که در بسیاری از موارد خیاطان را از هزینه‌های گزاف برای تعمیر ماشین دوخت معاف می‌کند و همچنین بر عمر و کارکرد مفید دستگاه چرخ‌خیاطی می‌افزاید. این کتاب به یاری یکی از ناشرین برتر کتاب‌های تخصصی یعنی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما می‌رسد.

کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌جویان و کارآموزان و همچنین خیاطان، تعمیرکاران دستگاه دوخت و مربیان رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای مخاطبان اصلی این اثر هستند.

در بخشی از کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز می‌خوانیم

جمع شدن پارچه زیر پایه چرخ
آنچه باعث جمع شدن پارچه زیر پایه چرخ می‌شود محل قرار گرفتن پارچه یا همان صفحه کار است که سوزن‌خوردگی و پلیسه یا همان آسیب جا مانده از شکستن سوزن‌ها روی صفحه باعث آن می‌شود یا تنظیم نبودن فشار پایه که باعث حرکت نکردن پارچه می‌شود. گاهی وقت‌ها خرابی شانه کار پیش‌بر و آسیب دیدگی دندانه‌ها مشکل‌ساز است. باید توجه داشته باشید تنظیم نبودن فاصله گودی کمپلت با زائده کمپلت‌گیر هم می‌تواند باعث این مشکل شود. یکی دیگر از نکات مهم این است که همیشه بعد از پایان کار یک قطره روغن در سوراخ صفحه بریزید تا نخ و پرز و کرک به جا مانده در زمان کار مجدد با چرخ به راحتی از کمپلتی خارج شود.

جا انداختن دوخت
یکی از معمول‌ترین دلایلی که یک چرخ خیاطی برخی قسمت‌ها را دوخت نمی‌کند و به اصطلاح دوخت را رد می‌کند، استفاده از سوزن نامناسب است. ساده‌ترین قانون این است که پارچه بافته‌شده نیاز به قلم نخریسی دارد و پارچه جودنی به سوزن تیز نیاز دارد. اما از این بیشتر هم هست.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ماشین‌آلات خط تولید
فصل دوم: چرخ‌های راسته‌دوز
فصل سوم: آشنایی با قطعات و رفع معایب چرخ راسته‌دوز
فصل چهارم: نکات خیلی مهم چرخ‌های راسته‌دوز
فصل پنجم: نمونه سوالات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک978-622-218-273-1
موضوع کتابکتاب‌های مد و پوشاک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۰۰۰ ۲۶,۱۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز

برای دریافت کتاب راه اندازی، سرویس و نگهداری و رفع عیوب ماشین‌های دوخت صنعتی راسته دوز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.