معرفی و دانلود کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی

عکس جلد کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی

کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی شامل سوالات شیمی سال‌های 2013 تا 2022 آمریکاست که به همت مریم دهقان، مهدی قربانی و رضا کریمی و به سرپرستی مرتضی خلینا تألیف و ترجمه شده است. پاسخنامه‌ی تشریحی جامع این آزمون‌ها نیز در کتاب آورده شده تا با استفاده از آن آموخته‌هایتان را ارزیابی کنید و تسلطتان را بر مباحث شیمی افزایش بدهید.

درباره‌ی کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی

کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی، حاصل همکاری مریم دهقان، مهدی قربانی و رضا کریمی و به سرپرستی مرتضی خلینا است که شما را با دیدگاه‌های تازه‌ی دانشمندان شیمی در طراحی سوالات المپیاد این درس آشنا می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا دانش شیمی عمومی‌تان را ارزیابی کنید و برای شرکت در مسابقات ملی و جهانی آماده شوید.

مجموعه‌ی آیریسک، به‌عنوان بزرگ‌ترین مدرسه‌ی المپیاد ایران از سال 1386 کار خود را در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی و آموزش استاندارد دانش‌آموزان مستعد آغاز کرده و نتایج این فعالیت با موفقیت و کسب مدال از سوی دانش‌پژوهان المپیادی بارها نمایان شده است. با خواندن کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی می‌توانید دانسته‌های علمی خود را در سطح استانداردهای جهانی به‌روز کنید و از جدیدترین سوالات المپیاد شیمی در سطح داخلی آمریکا باخبر شوید.

سوالات آزمون‌های سال‌های 2013 تا 2022 در کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی جمع‌آوری شده است. علاوه‌بر این‌ها به پاسخ تشریحی و کامل این آزمون‌ها نیز دسترسی خواهید داشت و با یک برنامه‌ریزی دقیق و اراده‌ی محکم مسیر موفقیت را هموارتر خواهید پیمود. لازم به ذکر است که در آغاز کتاب مسیر یک ساله‌ی المپیادی شما با همراهی مجموعه‌ی آیریسک، از اولین قدم تا کسب مدال جهانی پیش رویتان ترسیم شده است.

کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی سوالات سال 2022 المپیادهای شیمی امریکا را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. این کتاب ذیل مجموعه آیریسک و از سوی نشر تخصصی گچ منتشر شده است. نشر گچ تاکنون در این مجموعه کتاب‌ها ترجمه‌هایی از سوالات المپیادی کشورهای هند-استرالیا-بلاروس، کانادا و انگلستان ارائه کرده و کتاب حاضر یکی دیگر از این منابع کاربردی محسوب می‌شود که نیاز دانش‌آموزان المپیادی رشته‌ی شیمی را برطرف می‌کند.

کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان المپیادی کمک می‌کند تا با استاندارد جهانی سوالات درس شیمی آشنا شوند و با ایجاد تسلط و تقویت مهارت‌های پاسخگویی‌شان، خود را برای شرکت در این المپیاد آماده کنند.

فهرست مطالب کتاب

آزمون سال 2013
آزمون سال 2014
آزمون سال 2015
آزمون سال 2016
آزمون سال 2017
آزمون سال 2018
آزمون سال 2019
آزمون سال 2020
آزمون سال 2021
آزمون سال 2022

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات329
زبانفارسی
شابک978-622-7406-30-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی

ممد
۱۴۰۲/۱/۸
ترجمه‌ی خوب سوالات ملی آمریکا
تقریبا مطابق با سطح مرحله دوهای خودمونه
امیرحسین نوروزی
۱۴۰۲/۱/۱۶
بسیار عالی و مفید برای جمع بندی مباحث مرحله دوم هست 👌
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی

برای دریافت کتاب المپیادهای شیمی آمریکا - آزمون‌های ملی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.