معرفی و دانلود کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها

عکس جلد کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها

کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها، تألیف ابوالفضل حاجی حیدر و سمیه قادرمزی کتابی مختصر و جامع برای مطالعه، مرور و جمع‌بندی درس سلامت و بهداشت جهت شرکت در آزمون‌های درسی، به‌ویژه آزمون نوبت اول و دوم است. این اثر کمک‌آموزشی را نشر مهر و ماه نو برای دستیابی دانش‌آموزان پیشرفت تحصیلی طراحی و تالیف کرده است.

درباره‌ی کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها

کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها که توسط ابوالفضل حاجی حیدر و سمیه قادرمزی و در نشر مهر و ماه به انتشار رسیده است، منبعی مختصر و جامع است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا برای شرکت در آزمون درس سلامت و بهداشت آماده شوند.

مؤلفان این کتاب، خلاصه‌ای مختصر و کاربردی را از دروس کتاب سلامت و بهداشت، به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند. سپس با در اختیار قرار دادن 4 دوره سوال نوبت اول و 8 دوره سوال نوبت دوم، نیاز دانش‌آموز را به نمونه سوالات امتحانی تا حدودی مرتفع می‌کنند. وجود این نمونه سوالات به داوطلبان کمک می‌کند تا مطالب را بهتر به خاطر بسپارند و در پاسخگویی به سوالات، بسیار خوب عمل کنند.

نویسندگان در بخش مشاوره‌ی امتحانی این اثر، شیوه‌ی مناسب مطالعه‌ی درس سلامت و بهداشت را به خواننده ارائه کرده و سپس موارد مهم هر درس را برای او مشخص می‌کنند. هم‌چنین در کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها، بارم‌بندی دروس کتاب درسی نیز به صورت یک جدول برای دانش‌آموزان مشخص شده است و به این ترتیب می‌توانند هر بخش یا فصل را براساس نمره‌ای که در امتحان دارد،‌ برای خود اولویت‌بندی کند. در پایان کتاب حاضر، همه‌ی مطالب مهم و کلیدی کتاب سلامت و بهداشت، در یک صفحه مرور شده‌اند.

از ویژگی‌های دیگر کتاب حاضر این است که، نشر مهر و ماه نو ویدیوهای آموزشی مرتبط با آن را نیز برای دانش‌آموزان تهیه کرده است. این ویدیوهای آموزشی، مطالب بخش خلاصه‌ی درس را برای خواننده به طور کامل توضیح می‌دهند و در پایان یک دوره از سوالات نوبت دوم را برای آن‌ها تحلیل می‌کنند. برای دستیابی به این ویدیوها می‌توانید از طریق اسکن کردن رمزینه یا کیوآرکد موجود در کتاب اقدام کنید.

نویسندگان برای مطالعه‌ی این کتاب، دو روش را پیشنهاد کرده‌اند که یکی یک یا دو روز مانده به برگزاری امتحانات است و دیگری برای زمانی‌ست که دانش‌آموز چند روز تا امتحان فرصت دارد. لازم است یادآوری شود که نمونه‌سوالات این کتاب با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی همراه است.

در کل باید گفت کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها کامل‌ترین کتابی است که دانش‌آموز برای جمع‌بندی و آمادگی در امتحان به آن نیاز دارد. این کتاب کاملاً مطابق با استاندارد کتاب درسی و متناسب با بودجه‌بندی‌ها طراحی و نگاشته شده است.

انتشارات مهر و ماه نو چاپ و انتشار این اثر را برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب امتحانت مهر و ماه نو

نشر مهر و ماه نو با انتشار مجموعه کتاب امتحانت منابعی را برای مخاطبان تنظیم و طراحی کرده که بتوانند از آن برای مطالعه و مرور درس‌های مختلف پیش از آزمون‌ها، به‌ویژه آزمون نوبت اول و دوم، استفاده کنند. کتاب‌های این مجموعه برای دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی، کاربرد دارد و مفید است.

همانطور که گفته شد، ساختار کتاب‌های امتحانت نشر مهر و ماه به چند بخش اصلی تقسیم می‌شود:

  • مشاوره
  • خلاصه‌ی درس
  • آزمون‌ها
  • برگ آخر
  • فیلم آموزشی

کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای همه‌ دانش‌آموزان سال دوازدهم در همه‌ی رشته‌های تحصیلی که قصد دارند امتحانات درس سلامت و بهداشت را به‌خوبی پشت سر بگذارند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-600-317-656-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها

برای دریافت کتاب امتحانت سلامت و بهداشت دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.