معرفی و دانلود کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر

عکس جلد کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر
قیمت:
۵۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر

کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر اثر پرفروش ترنتون لی استوارت، چالش مهیج و ترسناک اعضای چهار نفره‌ی انجمن را به تصویر می‌کشد که برای پیدا کردن دستیار آقای بندیکت دوباره وارد ماموریت جدیدی می‌شوند که ماجراهایی غیرقابل پیش‌بینی و خطرناک را برای آن‌ها رقم می‌زند.

موضوع کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر چیست؟

رینی بعد از یک سال دوری از انجمن و دوستانش، این بار می‌خواهد با همان دوستان در تعطیلات تابستانی به پرتغال بروند. قرار آن‌ها این بوده که در خانه آقای بندیکت دور هم جمع شوند و برنامه‌ی سفرشان را هماهنگ کنند، اما وقتی به آنجا می‌رسند با پلیس‌های فراوان در اطراف خانه روبه‌رو شده و متوجه می‌شوند که فردی به نام کرتین برای به دست آوردن دستگاه اختراع آقای بندیکت، دستیار او را دزدیده است. همین موضوع رینی و دوستانش را وارد ماموریتی طولانی می‌کند که در آن با ماجراهایی خطرناک و غیرمنتظره مواجه می‌شوند. آیا رینی و دوستانش می‌توانند با هوش، استعداد و نقشه‌هایشان باعث نجات خودشان و دستیار آقای بندیکت شوند؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ماجراهای داستان سفر پرخطر (The Mysterious Benedict Society and the Perilous Journey) همراه شوید.

درباره‌ی مجموعه انجمن سری بندیکت:

این مجموعه پرفروش و محبوب که اولین بار در سال 2007 منتشر شد، داستان‌هایی مهیج درباره‌ی چهار نوجوان است که تبلیغ یک آگهی را در روزنامه می‌بینند؛ این آگهی از باهوش‌ترین و مبتکرترین بچه‌ها دعوت می‌کند تا عضو انجمنی شوند. هر چهار نوجوان که دو دختر و دو پسر هستند در آزمون این انجمن پذیرفته شده و عضو آن می‌شوند. این بچه‌ها هر کدام یک ویژگی غیرعادی و عجیب دارند که آن‌ها را از بقیه نوجوانان متمایز می‌کند.

انجمن قصد دارد دنیا را نجات دهد و تنها یک قانون دارد و این است که هیچ قانونی وجود ندارد. این انجمن بچه‌ها را طوری پرورش می‌دهد که توانایی فکر کردن نداشته باشند. ترنتون لی استوارت (Trenton Lee Stewart) در مجموعه انجمن سری بندیکت (The Mysterious Benedict Society) داستان‌هایی ماجراجویانه و پرهیجان را به رشته تحریر درآورده است. این ماجراها نوجوانان را وارد دنیایی پر رمز و راز و غیرمنتظره می‌کند که به سختی می‌توانند پایان آن را پیش‌بینی کنند.

جوایز و افتخارات کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر:

- از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز
- برنده‌ی جایزه ادبی Booker Worthen در سال 2009
- نامزد جایزه آنتونی در سال 2009

نکوداشت‌های کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر:

- ترکیبی از قدرت بچه‌ها، سرنخ و ماجراجویی. (مجله کتابخانه مدرسه، بررسی ستاره دار)

- شخصیت‌های عالی، تعداد زیادی معما و راز و رمزهای جالب. این کتاب یادآور کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی و راه راه فانتوم است. (ریک ریوردان)

- مانند یک بمب که با صدای بلند می‌ترکد، داستان خود را شروع می‌کند... شبیه تجربه خواندن کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی است. (ناشران هفتگی، بررسی ستاره دار)

کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به داستان‌های ماجراجویانه و مهیج علاقه دارند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر می‌خوانیم:

داستان با شکل‌گیری انجمن سرّی بندیکت شروع می‌شود. پس از چندین مرحله آزمایش‌های مختلف، مشخص شد که جورج استیکی واشینگتن (نویسنده‌ی این گزارش)، رینارد مولدون (اسم فعلی‌اش، رینارد مولدون پرومال است)، کیت وترال و کنستانس کانتریر، شایستگی ورود به مؤسسه‌ی آموزشی تیزهوشان آقای کرتین را دارند و باید به‌عنوان مأمور‌مخفی، برای آقای بندیکت کار کنند. این بچه‌ها متوجه شدند که در مؤسسه‌ی مذکور، کارهای مخرّبی انجام می‌شود. آن‌ها دستگاه زمزمه‌گر را از کار انداختند، اما متأسفانه آقای کرتین و دستیارانش (که آن‌ها را سرپرست‌ می‌نامید) دستگیر نشدند. من خیلی زود به آخر ماجرا رسیدم؛ اجازه دهید به عقب برگردیم و اتفاق‌ها را به‌ترتیب مرور کنیم.

نوشته‌ی استیکی به همین شکل ادامه داشت. او سعی کرده بود همه‌ی اتفاق‌ها را به‌طور دقیق توضیح دهد. البته در این بین، گاهی هم از موضوع بحث منحرف شده بود؛ مثلاً یک پاراگراف کامل به توضیح منشأ واژه‌ی وحشت‌زده اختصاص پیدا کرده بود یا در پاراگراف دیگر، واژه‌ی خلیج را شرح داده بود و در مورد پیشرفتگی خشکی در آب اطلاعاتی به خواننده می‌داد. او حتی درباره‌ی تنبیه‌های بی‌رحمانه در مدارس هم مطلبی نوشته بود. وقتی کیت به صفحه‌ی دوم رسید، شانه‌هایش آویزان شده بود. او آهی کشید و سراغ پاراگراف آخر صفحه‌ی آخر رفت. بعد هم به رینی نگاه کرد و گفت: «این... همه‌ش همین‌جوریه؟»

فهرست مطالب کتاب

نامه‌های آبلیمویی و نا‌اُمیدی‌ها
هشداری که خوانده نشد
آن‌سوی شیشه یا نگریستن به آینه
تشکیل مجدد جلسه
سفر آغاز می‌شود
کمی حقیقت و کمی فریب
غوک‌ها، دزدان دریایی و مشکلات فنی
مفهوم آب‌و‌هوا
تعیین مسیر و فداکاری‌های بزرگ
عجوزه‌ی پیر، هدیه‌ی مشکوک و سرگردانی در قلعه
مبادله‌ی نامناسب و تغییر قیافه‌ی استادانه
وعده و نجات
اسناد مربوط به گیاه داسک‌وورت
تلفن و پول و نامه‌ی سرنوشت‌ساز
سرانجام بچه‌ها دستگیر می‌شوند
زندانی اتاقک قایق‌ها
به دنبال باد
گرگ‌و‌میش قبل از غروب
کشیک روی سیلو
رؤیاهای شیرین و دلداری‌های دروغین
جعبه‌ی پاندورا
گریز از پناهگاه
غار بالای کوه
دوستان قدیمی و دشمنان جدید
آنچه در تاریکی می‌درخشد
پوزش، توضیح و دلایل موجه
در جلد سوم می‌خوانید: مخمصه‌ی زندانی‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر
نویسنده
مترجمآتوسا گلکار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات437
زبانفارسی
شابک978-600-462-281-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر

ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۶/۱۵
تو این جلد از مجموعه انجمن سری بندیکت اعضای انجمن دوباره دور هم جمع شدن راستش احضار شدن اونها برای یک بازی که اقای نیکولاس بندیک ترتیتب داده به خونه اون میرن یه بازی که برای‌ پیدا گنج باید راهی سفر شوند اولش قرار بود فقط بازی باشه اما صبر کنید اوضاع خطرناک میشه این دیگه یه بازی نیست خیلی بیشتره.. و راستش من انتظار دیگه‌ای هم نداشتم درست وسط راه هیجان شروع میشه من خودم کل دیشب رو برای خوندنش بیدار موندم طوری کتاب به قدری گیرا هیجان انگیز که تا زمانی که تموم نشده نمیتونید بزاریدش زمین و این کتاب یه نظرم از جلد قبلش بهتر بود و فضاسازی بهتری داشت
Hanisa
۱۴۰۱/۹/۱۶
بازم ماجراجویی‌، معما، هیجان.
از خوندنش لذت بردم، درواقع توی یک روز تمامس کردم، خدا قوت و خسته نباشید ب مترجم و نویسنده‌ی قابل این کتاب 🌺🍃
نگار رحمانی
۱۴۰۰/۹/۱۷
سلام کتاب خیلی خوبیه من که راضیم من نگار هستم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر

برای دریافت کتاب انجمن سری بندیکت 2: سفر پرخطر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.