معرفی و دانلود کتاب موریگان کرو و آبله پوچی

عکس جلد کتاب موریگان کرو و آبله پوچی
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موریگان کرو و آبله پوچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موریگان کرو و آبله پوچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موریگان کرو و آبله پوچی

درباره‌ی موریگان، این دختربچه‌ی مرموز و قدرت‌های جادویی‌اش چه می‌دانید؟ جسیکا تاونسند، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز، در قسمت تازه‌ای از مجموعه‌ی خود یعنی کتاب موریگان کرو و آبله پوچی، شهر نورمور را درگیر حوادث تاریکی خواهد کرد! بیماری جدیدی به جان مردم شهر افتاده، اما گویی کسی توان مقابله با این حادثه‌ی شوم و اسرار ترسناک آن را ندارد؛ البته درمورد موریگان همه‌چیز فرق دارد، چراکه این دختر از هیچ نیروی اهریمنی‌ای ترس به دل راه نمی‌دهد!

درباره‌‌ی کتاب موریگان کرو و آبله‌ پوچی

زندگی موریگان کرو با یک حادثه‌ی عجیب آغاز شد؛ حادثه‌ای که دست این دختر نوجوان را به دست سرنوشتی باورنکردنی داد و آینده‌ی او را با رخداد‌های نامعمول و بعضاً شومی همراه کرد! جسیکا تاونسند (Jessica Townsend) نویسنده‌ی محبوب فانتزی‌خوان‌ها، در کتاب موریگان کرو و آبله‌پوچی (Hollowpox: The Hunt for Morrigan Crow) شما را بیشتر از قبل با زندگی راز‌آلود این دختر آشنا خواهد کرد!

زندگی موریگان قرار بود خیلی پیش‌تر به پایان برسد! درست در روز تولد یازده‌سالگی این دختر مهربان، طلسم تاریکی قرار بود او را برای همیشه به دنیای مردگان بفرستد؛ تا وقتی که دست نجات‌دهنده‌ای از راه رسید و سرنوشت موریگان را تا ابد تغییر داد! موریگان حالا به همراه دیگر دوستانش در مدرسه‌ی واندروس در شهر نورمور روزگار می‌گذارند. هرچند که زندگی برای دختر قصه‌ی ما بهتر از قبل می‌گذرد ولی روزها در شهر نورمور چندان هم بدون چالش و ماجرا نیستند؛ البته مصیبت تازه‌ای که از راه رسیده را نمی‌توان با هیچ‌یک از اتفاقات گذشته در این شهر مقایسه کرد. حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هم در خاطرات چنین بیماری فراگیر و شومی را به‌خاطر نمی‌آورند!

معرفی و دانلود کتاب موریگان کرو و آبله پوچی

ماجرای کتاب موریگان کرو و آبله‌پوچی درست از یک روز عجیب آغاز می‌شود؛ روزی که در شهر نورمور خبر فراگیری یک بیماری ناشناخته و البته کمی ترسناک پیچیده؛ بیماری‌ای که کسی از علت و ریشه‌ی آن خبر ندارد و البته هیچ‌کس نیز راه مداوای آن را نمی‌داند. افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند بلافاصله به موجوداتی درنده و وحشی شبیه خواهند شد و نه به خود و نه حتی به کسانی که می‌شناسند رحم نمی‌کنند! به‌نظر می‌رسد نیرو‌هایی سیاه و اهریمنی پشت این ماجرای رازآلود قرار گرفته باشند؛ هرچند که هنوز کسی جز موریگان به این موضوع باور ندارد! پس دخترک دوست‌داشتنی داستان‌های جسیکا تاونسند، باید بار دیگر به قوای درونی‌اش تکیه کند و با استفاده از توانمندی‌های استثنائی خود به سمت کشف این راز سربه‌مهر حرکت کند. هرچند که در ابتدا ممکن است به‌نظر برسد که این کار به ضرر خود او یا دیگر اهالی شهر تمام می‌شود؛ اما بالاخره هیچ ماهی پشت ابر نمی‌ماند و پایان شب تاریکی که شهر نورمور به آن دچار شده نیز به روشنایی خواهد رسید. این داستان میخکوب‌کننده از محصولات سال 2021 است و با تلاش‌های نشر پرتقال و ترجمه‌ی مروا باقریان به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی موریگان کرو

نورمور یا داستان‌های موریگان کرو (The Nevermoor series) نام یک مجموعه‌ی داستانی فانتزی به قلم جسیکا تاونسند برای گروه سنی نوجوانان است. موریگان شخصیت اصلی این مجموعه و قهرمان‌ داستان‌های جادویی این نویسنده، تنها یک دختر نوجوان است که زندگی خود را با یک نفرین شوم آغاز کرده. اما به زودی نیرو‌های کمکی به داد دختر داستان ما خواهند رسید و او را به جایی دور از دسترس این طلسم کشنده خواهند برد. سرزمین نورمور و کانون واندروس جایی‌ست که موریگان و دیگر دوستانش به یادگیری فنون جدید برای تقویت نیروهای درونی خود می‌پردازند؛ اما نیروهایی که قصد جان موریگان را دارند همچنان در نورمور همراه او هستند و هربار و در هر قسمت از این مجموعه حوادث ناخواسته‌ی زیادی برای او به بار می‌آورند. البته که قهرمان کوچک این مجموعه‌ی جذاب از هیچ دشمنی هراس ندارد و همیشه با قوای فکر و روحیه‌ی جسور خود به دل مشکلات تازه می‌رود و آن‌ها را از سر راه برمی‌دارد. این مجموعه در ایران توسط انتشارات محبوب نوجوانان یعنی نشر پرتقال ترجمه شده است. «موریگان کرو؛ در سرزمین نورمور» و «موریگان کرو و بازار مخوف» نام برخی از جلد‌های این سری جذاب و خواندنی هستند.

در نکوداشت مجموعه‌ی موریگان کرو

  • این ماجراجویی شما را به یاد هری پاتر می‌اندازد. (مجله‌ی تایم)

جوایز و افتخارات کتاب موریگان کرو و آبله‌ پوچی

  • برنده‌ی جایزه‌ی Waterstones Children's Book در سال 2020
  • نامزد نهایی جایزه‌ی Australian Book Industry در سال 2021

کتاب موریگان کرو و آبله‌ پوچی برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان پرکشش را به نوجوانان اهل ماجراهای جادویی و حوادث پیش‌بینی‌نشدنی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب موریگان کرو و آبله پوچی می‌خوانیم

نیروهای مخفی‌کار با تمام قوا در این جشنواره‌ی بازار تابستانی حاضر بودند و دنبال هر رفتار عجیب‌وغریب وانیمالی چشم و گوششان را تیز کرده بودند. ژوپیتر هم در کنار آن‌ها تمام شب کشیک می‌داد و در جمعیت دنبال چیزی می‌گشت که حالا اسمش را گذاشته بود «سیاه‌چاله»، یعنی فضای دور وانیمال‌هایی که تقریباً از انرژی واندروسی خالی شده بودند چون همه‌اش را آبله‌پوچی بلعیده بود. ژوپیتر در چند هفته‌ی گذشته موفق شده بود سه حمله‌ی جداگانه را با همین روش خنثی کند. مخفی‌کار وانیمال‌های مبتلا را به بازداشتگاه حفاظتی منتقل کرده بود تا وقتی آبله به اوج رسید در امنیت کامل قرنطینه شوند و به کسی، ازجمله خودشان، آسیبی نرسانند و بالاخره دکتر برامبل و دکتر لاتویچ هم توانستند قبل از اوج روی ویروس در بدن میزبان تحقیق کنند؛ نمونه‌ی خون گرفتند و با سه وانیمال مبتلا درباره‌ی اینکه کجا رفته بودند و با چه کسانی تماس داشتند و چه علائم دیگری را تجربه کرده‌ بودند حرف زدند.

اما انگار هرچه بیشتر اطلاعات جمع می‌کردند، بیشتر گیج‌ می‌شدند که چطور آبله‌پوچی دارد به این سرعت پخش می‌شود. یکی از آن سه وانیمال، یک وان‌خروس، تازه از دوره‌ی مراقبه‌ی سکوت بازگشته بود و یک ماه تمام با وانیمال‌های دیگر که هیچ، مطلقاً با احدی تماس نداشت. پس چطور مبتلا شده بود؟ سوفیا به‌عنوان رابط جمعیت وانیمال‌ها به کارگروه ویژه پیوسته بود و با وانیمال‌های‌ خارج از کانون ارتباط برقرار می‌کرد که به آن‌ها کمک کند در امان بمانند و آبله نگیرند. توصیه‌ی اصلی‌اش این بود که همه در خانه بمانند تا کارگروه ویژه به اطلاعات بیشتری دست پیدا کند... اما اگر قرنطینه آبله‌پوچی را دور نگه نمی‌داشت، فایده‌ی این کار چه بود؟

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: گروه 919
فصل دو: زنجیره‌ی به‌دقت برنامه‌ریزی‌شده‌ی حوادث
فصل سه: محفل
فصل چهار: سرخوشی به میزان خطرناک
فصل پنج: شش سوئیفت، دو گربه
فصل شش: دو فلیمسه
فصل هفت: روک
فصل هشت: خرخوان‌های زیرزمین
فصل نُه: کتاب ساعات شبح‌آلود
فصل ده: شب ‌گنج‌یاب‌ها
فصل یازده: ملاقاتی‌ها
فصل دوازده: هپنچنس و یوفوریانا
فصل سیزده: شوک وانیمالی در خانه‌ی وحشی‌های نورمور
فصل چهارده: آبله‌پوچی
فصل پانزده: باغ گوسامرریس
فصل شانزده: فعالیت فوق‌برنامه
فصل هفده: ازرای پسربچه
فصل هجده: دزدی در روز روشن
فصل نوزده: کتابخانه‌ی گوبلیان
فصل بیست: حشره‌های کتاب
فصل بیست‌ویک: شهروندان دلواپس نورمور
فصل بیست‌ودو: ضیافت غروب
فصل بیست‌وسه: حلقه‌های نجات
فصل بیست‌وچهار: از بد به بدتر
فصل بیست‌وپنج: همه در یک جبهه
فصل بیست‌وشش: اسکوآل هیولا
فصل بیست‌وهفت: جرقه
فصل بیست‌وهشت: تهدیدی تازه برای نورمور
فصل بیست‌ونه: شکار موریگان کرو
فصل سی: آتش‌زنه‌ در آتشگاه
فصل سی‌ویک: فقط موگ
فصل سی‌ودو: پا‌به‌پای معامله
فصل سی‌وسه: نخست‌وزیر عزیز
فصل سی‌وچهار: فرستاده
فصل سی‌وپنج: احضارگر و واندرسمیت
فصل سی‌وشش: میدان شهامت
فصل سی‌وهفت: استراحت مطلق
فصل سی‌وهشت: باز کردن یک پنجره
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موریگان کرو و آبله پوچی
نویسنده
مترجممروا باقریان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات516
زبانفارسی
شابک978-622-274-214-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موریگان کرو و آبله پوچی

آیریس بی ریا
۱۴۰۳/۱/۱
مجموعه خیلی قشنگیه بی صبرانه منتظر جلد بعدی هستم 🙃
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب موریگان کرو و آبله پوچی

برای دریافت کتاب موریگان کرو و آبله پوچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.