معرفی و دانلود کتاب تا همین جا بس است

عکس جلد کتاب تا همین جا بس است
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تا همین جا بس است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تا همین جا بس است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تا همین جا بس است

این داستان درباره‌ی یک بازدید علمی معمولی از موزه نیست! «کاس» قهرمان ماجراجو و بازیگوش داستان‌های سودانیموس بوش این‌بار در کتاب تا همین جا بس است حماسه‌ای جدید آفریده! گمان می‌کنید شکستن انگشت یک مومیایی باارزش چه تاوانی در پی دارد؟ این درست همان سوالی‌ست که کاس آن روز در اردوی علمی از موزه‌ی تاریخ طبیعی از خود پرسید؛ البته زمانی که دیگر کار از کار گذشته بود! این مجموعه از رکورد‌داران فروش در نیویورک‌ تایمز است.

درباره‌‌ی کتاب تا همین جا بس است

تا‌به‌حال شده که با یک اتفاق خیلی کوچک و البته ناخواسته، یک حادثه‌ی بزرگ به‌بار بیاورید؟! این همان حسی‌ست که کاس، شخصیت دوست‌داشتنی کتاب تا همین جا بس است (You Have To Stop This) این روز‌ها تجربه می‌کند! سودانیموس بوش (Pseudonymous Bosch) نویسنده‌ی محبوب نوجوانان و خالق مجموعه‌ی جذاب راز شما را به قسمتی دیگر از سری داستان‌های پرحادثه‌ی خود دعوت خواهد کرد!

معرفی و دانلود کتاب تا همین جا بس است

بچه‌های مدرسه در این روز به‌خصوص بیش از هر زمان دیگری خوش‌حال‌ هستند. قرار بر این است که از طرف مدرسه، یک بازدید علمی ویژه از موزه‌ی تاریخ طبیعی به عمل بیاید و چه‌چیزی بهتر از این برای کاس، مکس و دوستانشان که عاشق ماجراجویی و کشف حقیقت‌های سر‌به‌مهر هستند! اما همیشه هم اوضاع به وفق مراد آدم پیش نمی‌رود! این روز‌ هم از آن روز‌های پر حادثه و البته تاریخی است! تمام ماجرا از یک مومیایی بسیار قدیمی شروع می‌شود؛ مومیایی‌ای که به‌نظر نمی‌رسد چندان معمولی باشد! انگار پشت این مومیایی مرموز راز‌های بسیار زیادی‌ وجود دارد که کاس و یارانش هر‌طور که شده باید از آن سردربیاورند! اما آیا این ماجراجویی ارزش شکستن انگشت مومیایی را دارد‌؟!

هرچند که قهرمان کوچک داستان‌های راز، عاشق ماجراجویی‌ست؛ اما او و احتمالاً هیچ‌یک از دوستانش تا این حد به نزدیک شدن به یک فاجعه‌ی بزرگ علاقه‌ای ندارند! حقیقت آن است که شکستن انگشت مومیایی بیش از چیزی که کاس تصورش را هم بکند برای او عواقب در پیش دارد! اتفاقات ناخواسته یکی‌ پس از دیگری برای دوستان مدرسه رخ می‌دهند و در جایی از داستان، آن چه هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌کند رخ خواهد داد! قهرمانان بازیگوش داستان راز حالا راهی یک سفر پرخطر و حساس شده‌اند؛ آن هم نه سفر به گوشه‌ای از دنیا، بلکه سفر به گوشه‌ای از تاریخ! کاس و یارانش حالا در مصر باستان به‌ سر می‌برند و هر روز بیشتر از روز قبل سردرگم و غرق در راز می‌شوند! گره‌های ناگشوده‌ی ماجرای مومیایی و سفر مرموز بچه‌ها تا جایی پیش می‌رود که یکی فریاد بزند تا همین جا بس است! اما نگران نباشید. کاس و دوستانش خوب می‌دانند چطور از پس هر چالش و معمایی بربیایند و چطور گره هر مشکلی را با دستان کوچک خود باز کنند! این داستان خواندنی و سراسر هیجان در سال 2011 به نشر جهانی رسیده؛ مرجان حمیدی ترجمه‌ی آن را بر عهده داشته و ناشر موفق کودک و نوجوان، انتشارات پرتقال آن را به دست شما رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی راز

راز (The Secret Series) یک مجموعه‌ی داستانی به قلم نویسنده‌ی محبوب، سودانیموس بوش، در دسته‌ی ادبیات فانتزی برای نوجوانان است. نویسنده در این مجموعه‌ی خواندنی، دو ژانر پرطرفدار ادبیات داستانی، یعنی ماجراهای فانتزی و تخیلی و همچنین ادبیات تاریخی را به هم آمیخته و با حضور قهرمانان نوجوان خود، داستان‌هایی میخکوب‌کننده خلق کرده است! کاس و مکس دو شخصیت اصلی این مجموعه رمان و دو نوجوان یازده‌ساله هستند که باید از راز سر‌به‌مهری پرده بردارند! اما آن‌ها نمی‌دانند که کشف راز مرگ مرموز جادو‌گر یا انگشت مومیایی عجیب در موزه، ممکن است اتفاقات ناخواسته‌ی زیادی برای آن‌ها در پی داشته باشد! در نهایت مهم آن است که کاس و دوستانش از هیچ چالش و معمایی نمی‌ترسند و برای کشف هر راز حل‌ناشدنی‌ای، پیشنهادات فوق‌العاده‌ای در ذهن خلاق خود دارند. این مجموعه با تلاش‌های نشر پرتقال به فارسی برگردان شده. «اسم این کتاب راز است» و «تا همین‌جا بس است!» نام برخی جلد‌های این مجموعه‌ی پرمخاطب هستند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی راز

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی
  • نامزد جایزه‌ی ادگارد آلن پو
  • و ...

کتاب تا همین جا بس است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب خواندنی را به طرفداران داستان‌های هیجان‌انگیز و نوجوانان اهل ماجراهای فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تا همین جا بس است می‌خوانیم

این بازدیدِ ویژه از پشت‌صحنه را پدر دنیل‌نه‌دانیل، یعنی دکتر آلبرت اِندِفو، ترتیب داده بود که از قضا در بخش مومیایی‌ها موزه‌دار ارشد بود. دکتر اندفو را به اسم آلبرت ستم هم می‌شناختند، آن هم به‌خاطر سه‌تا مدرکش، یکی در باستان‌شناسی، یکی در مردم‌شناسی و یکی هم در مصرشناسی. یک تابوت‌دانِ سنگی به ارتفاع دوونیم متر درست ابتدای ورودی سالن قرار داشت و هرکس که از کنارش رد می‌شد کوتوله به نظر می‌رسید. آلبرت هم درست همان‌جا ایستاده بود و به بچه‌ها خوشامد گفت: «سلام به همگی. به این آشفته‌بازار خوش اومدین. می‌خوایم قبل از شلوغی عصر، یه‌کم اینجا رو سروسامون بدیم.»

این پروفسور متولد نیجریه، موهایش را مثل پسرش مدل آفریقایی بافته بود، اما آن‌ها را زیر کلاه آفتاب‌گیر قدیمی و طرح ارتشی جمع کرده بود. از ظاهر کلاه معلوم بود چند باری توی دشت و بیابان چرخیده. آلبرت تیشرتی به تن داشت که رویش نوشته بود باستان‌شناسی... تا عمقش پیش برو! و مهمان‌هایش را طوری به‌سمت بخش خودش راهنمایی کرد که انگار در آستانه‌ی ورود به محل حفاری خرابه‌های مدفون بودند. به بچه‌ها هشدار داد: «حواستون به پشت سرتون باشه. مومیایی‌ها به‌احتمال زیاد حمله نمی‌کنن، اما کارکنان موزه تا حالا چند باری دارت سمی به‌طرف آدم‌ها پرت کرده‌ان.» درست همین موقع، یکی از دانش‌آموزها خورد به یک نردبان و یک سیم برق شل شد و افتاد پایین. زمان‌بندی بهتر از این نمی‌شد! خانم جانسون جیغ کشید. دانش‌آموزها زیرزیرکی خندیدند. آلبرت ستم به آخرین دانش‌آموزان سرگردان اشاره کرد وارد سالن شوند و بی‌آنکه انتظار جواب داشته باشد، پرسید: «خب، مومیایی اصلاً چی هست؟ جوابش ساده‌ست. مومیایی جسدیه که بافتش بیش از زمان معمول سالم حفظ شده. توی این بخش، هم مومیایی‌هایی داریم که به‌طور طبیعی مومیایی شده‌ان، هم مومیایی‌هایی که آدم‌ها مومیایی‌شون کرده‌ان. مومیایی‌هایی که توی غار، شن یا کوه‌ یخ درست شده‌ان. حتی مومیایی‌های باتلاقی رو داریم که زیر آب درست شده‌ان. اینجا نمونه‌هایی از پرو، شیلی، گرین‌لند، نروژ و صدالبته از مصر باستان داریم. حیوون‌های مومیایی‌شده هم داریم...»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تا همین جا بس است
نویسنده
مترجممرجان حمیدی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-274-394-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تا همین جا بس است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تا همین جا بس است

برای دریافت کتاب تا همین جا بس است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.