معرفی و دانلود کتاب او (مرد)

عکس جلد کتاب او (مرد)
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب او (مرد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب او (مرد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب او (مرد)

کتاب او (مرد) آخرین جلد از سه‌گانه‌ی عاشقانه‌ی پیر الکس جنتی است که برخلاف دو مجموعه‌ی قبلی که صرفاً به موضوع زنان اختصاص داشت، ادای احترامی به مردانی‌ست که در حال رشد هستند. پیر در این کتاب به‌عنوان یک مرد از تجربیات، اشتباهات و ویژگی‌های مثبت مردانه سخن می‌گوید تا به زنان نشان دهد مردان خوب هنوز وجود دارند.

درباره‌ی کتاب او (مرد)

شاعر این مجموعه در دو جلد قبلی سه‌گانه‌ی خود که مورد استقبال بسیار زنان قرار گرفت، سعی در ایجاد باوری تازه در زنانی داشت که زیبایی و قدرت درونی خود را دست کم می‌گیرند و عشق را صرفاً در بیرون از وجود خود جستجو می‌کنند. تلاش او در این دو اثر تجلیل از جایگاه زنان و احساسات ارزشمندشان بود. اما در کتاب او (Him)، پیر الکس جنتی (Pierre Alex Jeanty) تصمیم گرفت این‌بار اشعار خود را به بیان احساسات، دل‌شکستگی‌ها و ویژگی‌های مثبت مردانه اختصاص دهد. او احساس کرد در شرایطی که نوشتن اشعار ستایش‌آمیز برای زنان، در میان شاعران مدرن اپیدمی شده، می‌تواند با سرودن از ناگفته‌های مردان تعادلی در جو حاکم ایجاد کند. او خود در این‌باره می‌گوید: «ادعا نمی‌کنم از دل همه‌ی مردها خبر دارم، اما سوگند می‌خورم فقط افکار درونی خودم رو بیان کنم».

بااین‌حال در این مجموعه نیز عشق و احترام شاعر نسبت به زنان نمود بارزی دارد و خود شاعر اعتراف کرده این کتاب را برای کسانی که نمی‌توانند نسبت به زنان مردانگی خود را نشان دهند، ننوشته است. کتاب او (مرد)، سروده‌ی پیر الکس جنتی با ترجمه‌ی نهال سهیلی فر از سوی انتشارات مجید در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب او (مرد) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای مردانی که احساسات خود را نسبت به زنان به رسمیت می‌شناسند و می‌خواهند نگاهی مثبت به جهان خود داشته باشند، اثری درخور توجه است که می‌توانید از خواندنش لذت ببرید.

با پیر الکس جنتی بیشتر آشنا شویم

پیر الکس جنتی، که بیشتر به خاطر پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی‌اش «او (زن) جلد 1» و «او (زن) - جلد 2» شناخته می‌شود، نویسنده، ناشر و کارآفرین آمریکایی‌ست. سفر نویسندگی پیر زمانی آغاز شد که پس از مرگ دوستان دوران کودکی‌اش شروع به نوشتن شعرهایی کرد و رفته‌رفته به مضامین عاشقانه علاقمند شد. او پس از ترک شغل تمام‌وقت خود در سال 2014، اولین اثر خود را تحت عنوان «Unspoken Feelings of a Gentlema» منتشر کرد که به سرعت به موفقیت رسید. از آن زمان، تمرکز پیر الکس جینتی در به اشتراک گذاشتن شاعرانه‌ی سفر عشقی خود و درس‌هایی از گذشته‌اش است، با این امید که مردان را ترغیب کند تا بهتر رفتار کنند و صدای امیدی برای زنانی باشند که ایمان خود را به مردان خوب از دست داده‌اند.

در بخشی از کتاب او (مرد) می‌خوانیم

برادرهای من،
ما هم موجودات عاطفی هستیم.
اجازه می‌دیم خشم زبون عواطف‌مون باشه.
می‌ذاریم سکوت کلمات‌مون رو ببلعه،
و صدا و خواسته‌مون برای درخواست چیزی
که روح‌مون نیاز داره رو بدزده.
اجازه می‌دیم که طردشدن
ذره‌ذره‌ی حس ماجراجویی
و خطرپذیری درون‌مون رو سرقت کنه.
چه اعتراف کنیم چه نه،
ما لاک‌پشتیم؛
از بیرون سختیم،
اما از درون نرم،
و سرعت‌مون همینه که هست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب او (مرد)
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-964-453-171-2
موضوع کتابکتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب او (مرد)

فاطمه شاه حسین زاده
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خیلی خوبیه دلایل برخی رفتارای مردارو بازگو میکنه جلدهای دیگه که در مورد زن‌ها هست هم خیلی خوبه
niloofar-1401
۱۴۰۱/۹/۱۵
شعرهای ساده ولی واقعی...
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب او (مرد)

برای دریافت کتاب او (مرد) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.