معرفی و دانلود کتاب اول یک دانه بود

عکس جلد کتاب اول یک دانه بود
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اول یک دانه بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اول یک دانه بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اول یک دانه بود

پدربزرگ به گل و گیاه علاقه‌ی عجیبی دارد. او به هرچه دست می‌زند فوراً سبز می‌شود و میوه می‌دهد... اگر شما هم مایل‌اید دانه‌ای بکارید، جودی اندرسون در کتاب اول یک دانه بود به شما خواهد گفت چطور می‌توانید با عشق و مراقبت کافی دانه‌ای کوچک را تبدیل به گیاهی زیبا کنید.

درباره‌ی کتاب اول یک دانه بود

کاشتن یک گیاه علاوه‌بر آن‌که محیط زندگی شما را زیبا و باطراوت می‌کند، می‌تواند یک تفریح سرگرم‌کننده و جالب به حساب بیاید. گیاه شما می‌تواند یک دانه‌ی لوبیا باشد یا دانه‌ی میوه‌ای مثل سیب، گیلاس و... مهم این است که آن را در محیطی پرورش دهید که در آن به قدر کافی امکان رشد و نمو داشته باشد. در کتاب اول یک دانه بود (Once there was a seed)، نوشته‌ی جودی اندرسون (Judith Anderson)، با راه‌های پرورش یک گیاه و شرایطی که باید برای آن فراهم کنید، به خوبی آشنا می‌شوید.

یک گیاه برای رشد خود به خاک خوب، آب کافی، نور آفتاب، مراقبت‌ در برابر آفات و... نیاز دارد. وقتی گیاهی را می‌کارید، در حقیقت به سبزتر شدن زمین، افزایش اکسیژن و زیبایی محیط پیرامونتان کمک می‌کنید. تازه می‌توانید آن را به دوستانتان هدیه دهید یا با همکاری بزرگ‌ترها در کاشتن چیزهای تازه مهارت پیدا کنید. هنگام کاشتن هر دانه‌ای به مراحلی که می‌گذراند و تغییراتی که در ظاهر آن ایجاد می‌شود، توجه کنید. هر گیاهی از خاک به وجود می‌آید و پس از طی مدتی رشد و نمو و ثمردهی، در فصل خزان برگ‌های خود را از دست می‌دهد تا در بهار دوباره به شکوفایی و سبزی دست یابد.

تصویرگری این کتاب را مایک گوردن بر عهده داشته است. کتاب اول یک دانه بود، ترجمه‌ی سمانه تیمورزاده است و انتشارات تیمورزاده آن را منتشر کرده.

درباره‌ی مجموعه‌ی معجزه‌های طبیعت

در مجموعه کتاب «معجزه‌های طبیعت» که به قلم جودی اندرسون و تحت عنوان «Nature's Miracles» منتشر شده است، داستان‌های علمی و آموزشی جالبی را درباره‌ی حیوانات و دیگر پدیده‌های طبیعی می‌خوانید. از دیگر کتاب‌های این مجموعه باید به «اول یک کرم ابریشم بود»، «اول یک بچه قورباغه بود» و «اول یک قطره باران بود» اشاره کرد.

کتاب اول یک دانه بود مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 9 ساله‌ای که به پرورش گیاهان علاقه دارند، می‌توانند از خواندن این داستان تصویری زیبا لذت ببرند.

در بخشی از کتاب اول یک دانه بود می‌خوانیم

وقتی حشره به سمت گل دیگری پرواز می‌کند، گرده هم همراه او می‌رود. این گردوخاک نیست، گرده است. یک گل گرده‌هایش را با گل دیگر مبادله می‌کند. سپس گل می‌میرد، ولی بعد از خود، دانه‌های جدید به جا می‌گذارد. دانه‌های سیب، پیپ نام دارد. بلوط‌ها هم بذر و دانه هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اول یک دانه بود
نویسنده
مترجمسمانه تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-238-383-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اول یک دانه بود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اول یک دانه بود

برای دریافت کتاب اول یک دانه بود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.