معرفی و دانلود کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه

عکس جلد کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه
قیمت:
۲۳,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه

زک نوریس در کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه داستان خواهر و برادری دوقلو با نام‌های اوتیس و کودی را روایت می‌کند که به همراه پدر و پسرعمه‌شان، ری به جزیره‌ای موسوم به جزیره‌ی جمجمه دعوت شده‌اند. خاله ایدت که در این جزیره مسافرخانه‌ای ساخته، با مشکلی اساسی و غریب روبه‌رو شده؛ در واقع، اتفاقات پر رمز و رازی در جزیره شروع به رخ دادن کرده و حالا این وظیفه‌ی ری، اوتیس و کودی است که از معمای جزیره سر درآورند.

آیا آن‌ها موفق خواهند شد؟ زک نوریس در مجلد اول از مجموعه کتاب‌های «این سه کارآگاه» به شما پاسخ می‌گوید!

درباره‌ی کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه

کتاب جزیره‌ی جمجمه (The Secret of Skull Island) رمانی معمایی و ماجراجویانه به قلم زک نوریس (Zack Norris)، نویسنده‌ی محبوب آمریکایی است. این رمان برای گروه سنی نوجوان نوشته شده و نخستین مجلد از مجموعه‌ای سه جلدی با نام این سه کارآگاه (Double Detectives Series) است. در ادامه، مروری خواهیم داشت بر داستان نخستین مجلد از این مجموعه داستان.

اوتیس و کودی خواهر و برادری هستند دوقلو و عاشق آن بودند که کارآگاه شوند. راستش را بخواهید، آن دو سرشان درد می‌کرد برای هیجان و حل معما. داستان کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه نیز از آن جا آغاز شد که خاله ایدت، خاله‌ی دوقلوها که درست وسط جزیره‌ای موسوم به جزیره‌ی جمجمه یک مسافرخانه باز کرده بود، با اتفاقات عجیبی روبه‌رو شد. اتفاقاتی که باعث شد اوتیس و کودی، به همراه رِی، ‌پسرعمویشان و البته پدرشان برای کمک به خاله ایدت به جزیره‌ی جمجمه سفر کنند.

ماجرا در واقع از این قرار بود: خاله ایدت خواهر مادربزرگ بچه‌ها بود اما همه خاله صدایش می‌کردند. خاله توی جزیره کالاوِرا وسط دریای کارائیب مسافرخانه باز کرده بود، اما از همان ابتدا با دردسرهای جورواجوری روبه‌رو شده بود. خاله تقریباً هر روز از راه ‌دور تماس می‌گرفت و از مشکل جدیدش برای دوقلوها و پدرشان شکایت می‌کرد: «انگار افتاده‌ام رو دورِ بدشانسی.»

درست از لحظه‌ای که ری، دوقلوها و پدرشان پا در مسافرخانه گذاشتند، اتفاقات عجیب و غریب شدت گرفت. اولین اتفاق هم این بود که روی ملحفه‌ی نخی آبی‌رنگ خاله ایدت، یک مار طلایی نارنجی چنبره زده بود. کمِ کم یک متر و هشتاد سانتی‌متر طول داشت. دوقلوها شکی نداشتند که با یک مار سمی روبه‌رو هستند...

رخ دادن این اتفاقات، اگرچه در ابتدا برای همه هولناک می‌نمود، اما رفته رفته فرصتی فراهم کرد تا این سه نوجوان ماجراجوی داستان ما حسابی کارآگاه‌بازی در بیاورند. کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه نیز شرح همین ماجراجویی‌هاست. واضح است که امری غریب در حال رخ دادن در جزیره بود...

آیا اوتیس، کودی و ری موفق می‌شوند از معمای جزیره سر درآورند و به کابوس‌های همه‌ی ساکنان آن پایان ببخشند؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یافتن پاسخ سؤال‌هایتان کتاب این سه کارآگاه: جزیره‌ی جمجمه را در دست بگیرید. بنابراین بیش از این تعلل نکنید. این شما و این داستانی مهیج و کارآگاهی از جزیره‌ای عجیب و غریب...

لازم به ذکر است که زک نوریس کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه را در تاریخ ششم سپتامبر سال 2011 به رشته‌ی تحریر درآورده است. کتاب نامبرده را مریم حیدریان به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات پرتقال ترجمه‌ی او را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب این سه کارآگاه

مجموعه کتاب‌های این سه کارآگاه داستان خواهر و برادری دوقلو با نام‌ها اوتیس و کودی را پی می‌گیرند که به همراه پسرعموی خود، ری، وارد ماجراهای رازآلود و معمایی می‌شوند. این مجموعه کتاب، چهارگانه‌ای به قلم زک نوریس است که برای گروه سنی نوجوان و علاقه‌مندان به کتاب‌های ژانر کارآگاهی به رشته‌ی تحریر درآمده است. مجلدهای این مجموعه به زبان فارسی ترجمه شده‌اند که عبارتند از: «این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه»، «این سه کارآگاه 2: میمون نیمه‌‌شب»، «این سه کارآگاه 3: خطر در کوهستان سایه‌ها» و «این سه کارآگاه 4: تونل استخوان».

در مجلد اول این مجموعه مطالعه می‌کنید که این سه نوجوان باهوش برای حل کردن ماجرایی مرموز که در جزیره‌ی جمجمه درحال وقوع است، به آنجا سفر می‌کنند. در مجلد دوم مخاطب ماجراجویی‌های آن سه در آمازون قرار می‌گیرید. در جلد سوم نیز در جریان دردسرهایی قرار می‌گیرید که ری، اوتیس و کودی در کوهستان با آن‌ها مواجه می‌شوند.

گفتنی است هر چهار جلد این مجموعه را مریم حیدریان به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر پرتقال عهده‌دار انتشار آن در بازار کتاب بوده است. همه‌ی جلدهای یاد‌شده در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجودند.

نکوداشت‌های کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه

  • دوقلوهای دوازده ساله اوتیس و کودی عاشق این‌اند که کارآگاه‌بازی کنند، اما شانس واقعی برای کارآگاه شدن زمانی به آن‌ها رو می‌کند که پدرشان به‌ همراه پسرعموشان، رِی، آن‌ها را به جزیره‌ی جمجمه می‌برد. اوتیس، کودی و رِی با افرادی که در مسافرخانه اقامت دارند آشنا می‌‌شوند و مشخص می‌شو‌د بیشتر این افراد در حال پنهان کردن موضوعی هستند. این سه کودک دانش شخصی فراوانی دارند و این امر باعث می‌شود از منابع مختلف، حتی بدون دسترسی به اینترنت، جنایات مختلف را حل کنند. فقط خوانندگاه جوانِ کتاب این سه کارآگاه می‌توانند با شوخ‌طبعی همیشگی دوقلوها کنار ییایند. رمان این سه کارآگاه (که اولین مجلد از مجموعه‌ای چهار جلدی است) هم ساحت ماورالطبیعه و هم ساحت عقلانی را به شکلی واقعی نشان می‌دهد. خوانندگان از سرعت سریع رمان لذت خواهند برد. (ملیسا مور، بوک لیست)

  • یک کار کامل برای ایجاد زیربنای یک مجموعه‌ی چهار جلدی. سریع... اوتیس و کودی کودکان دوازده‌ساله‌ی باهوش، بامزه و دمدمی‌مزاجی هستند. خوانندگان جوان از ملاقات با این دوقلوها لذت می‌برند و از توانایی بسیار آن‌ها در حل معماهای پیچیده قدردانی خواهند کرد. (اسکول لایبرری ژورنال)

  • درست از لحظه‌ای که اوتیس و کودی برای اقامت در مسافرخانه‌ی عمه‌ی خود به جزیره‌ی جمجمه می‌روند، متوجه می‌شوند که در آنجا مشکلی وجود دارد. ابتدا یک مار غول‌پیکر بر تخت خاله‌شان ظاهر می‌شود و سپس یکی از مهمانان مشهور مسافرخانه گم می‌شود. آیا یک روح می‌تواند مسئول رقم خوردن همه‌ی این اتفاق‌ها باشد؟ یا شاید دزدان دریایی؟ (وب‌سایت آمازون)

کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به کتاب‌های ژانر معمایی، ماجراجویانه و کارآگاهی علاقه‌مند هستند، از مطالعه‌ی کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه لذت و بهره می‌برند.

با زک نوریس بیشتر آشنا شویم

زک نوریس نویسنده و تصویرگر آمریکایی است. او عمده‌ی شهرت خود را مدیون کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان به رسته‌ی تحریر در آورده است. از میان آثار پرطرفدار او می‌توان به مجموعه کتاب‌های این سه کارآگاه اشاره کرد‌. ابن اثر برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است.

در بخشی از کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه می‌خوانیم

خانم والاس چشم‌هایش را چرخاند و گفت: «من شنیدم! وای عالی بود! توی راهرو راه می‌رفت و از گنجش حرف می‌زد. خیلی جالب بود!»

کُردِل گفت: «نصفه‌شب بیدار بشی! اون هم با صدای یه روح! کجاش جالبه؟ ولی خب، لااقل امروز صبح آبِ ‌گرم داریم.»

اریک باربِر نشست پشت میز. رو کرد به کُردِل و گفت: «اتفاقی حرفتون رو شنیدم. فکر کنم دوباره اول صبحی دارین به همه ضدّ حال می‌زنین!»

هیچ‌کس چیزی نگفت. بچه‌ها با اشتها مشغول خوردن صبحانه‌شان بودند. کودی خواست بگوید او و اوتیس صدای روح را شنیده‌اند اما صدای جیغ مانع این کار شد.

همه دویدند به ‌سمت در. چوب یکی از پله‌های جلوی ایوان شکسته بود و پای موریل اسپوسیتو گیر کرده بود داخلش. با دست زانویش را گرفته بود و هی تکان می‌خورد.

گریه می‌کرد و می‌گفت: «فکر کنم پام شکسته...»

مک‌ناب سریع خودش را رساند. آرام پرسید: «می‌تونی پات رو بیرون بکشی؟ بذار ببینمش.»

خانم اسپوسیتو، مضطرب، پایش را بیرون کشید. بعد آقای مک‌ناب نفس‌نفس‌زنان گفت: «وای! اونجا رو... توی بوته‌ها... اون چیه.»

همه سرشان را چرخاندند اما چیزی نبود. وقتی دوباره به مک‌ناب نگاه کردند، دیدند دستش را زیر زانوی اسپوسیتو گرفته. با لحن مطمئن گفت: «نشکسته!»

اسپوسیتو با تعجب سرش را پایین گرفت و گفت: «چی...»

مک‌ناب آرام گفت: «فقط یه‌کم شوکه شدی و ترسیدی، همین.» دستش را عقب کشید. «این استخوون سالمه چون اگه شکسته بود، وقتی بهش دست زدم، جیغ می‌زدی. خیالت راحت. چندتا زخم سطحیه. زود خوب می‌شه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه
نویسنده
مترجممریم حیدریان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-462-770-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه

برای دریافت کتاب این سه کارآگاه 1: جزیره‌ی جمجمه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.