معرفی و دانلود کتاب این منم هلن کلر

عکس جلد کتاب این منم هلن کلر
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این منم هلن کلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این منم هلن کلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این منم هلن کلر

کتاب این منم هلن کلر به قلم برد ملتزر، از مجموعه کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند»، زندگی پرفرازونشیب هلن کلر را با بیانی کودکانه و تصاویری زنده، روایت می‌کند. هلن کلر از نعمتِ شنوایی و بینایی محروم بود، اما امیدِ او به یادگیری و تغییر جهان، به رویاهایش جامه‌ی حقیقت پوشاند.

درباره‌ی کتاب این منم هلن کلر

هلن کلر کودکی بود که نشان داد هیچ مانعی سد راه انسان‌ نیست. برد ملتزر (Brad Meltzer) با روایت شیرین و لطیف خود در کتاب این منم هلن کلر (I am Helen Keller)، داستان تلخ زندگی فردی ناتوان را به تصویر می‌کشد که درنهایت به یک قهرمان و فعال اجتماعی تبدیل می‌شود.

هلن کلر کودکی معمولی بود تااینکه در دو سالگی بیماری عجیبی شنوایی و بینایی را از او گرفت و هلن را در دنیایی تاریک و ساکت رها کرد. زندگی برای بچه‌ای که نمی‌توانست با هیچ‌کس ارتباط برقرار کند، ترسناک بود، اما هلن شانس این را داشت که معلمی مثل آن سالیوان داشته باشد تا ارتباط با دنیای بیرون را از طریق لمس کردن به او بیاموزد. هلن به‌تدریج خط بریل را یاد گرفت و اولین جمله‌ی خود را گفت: «من دیگر لال نیستم.»

عطش هلن به یادگیری روزبه‌روز بیشتر می‌شد. او علاوه‌بر انگلیسی، زبان‌های آلمانی و فرانسوی را هم آموخت و به‌عنوان اولین نابینا و ناشنوا از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد. اما این تمام چیزی نبود که هلن آرزویش را داشت. او می‌خواست به تمام افراد ناتوان و ضعیف کمک کند. هلن برای حق رأی زنان، برابری رنگین‌پوستان، آزادی بیان و کمک به گرسنگان جنگید و زندگی نابینایان و ناشنوایانِ پس از خود را تحت‌تأثیر قرار داد.

کتاب این منم هلن کلر داستانی است که شما را متأثر می‌کند، به گریه می‌اندازد و به تحسین وامی‌دارد. کودکان در طول داستان با معلولیت آشنا می‌شوند و به قدرتی که در این ناتوانی نهفته است پی می‌برند. این کتاب بهترین قهرمانی را که یک کودک می‌تواند بشناسد، به او معرفی می‌کند؛ کسی که علی‌رغم همه‌ی سختی‌ها، زندگی خود و بسیاری آدم‌های دیگر را تغییر داد. این کتاب بهترین منبع برای پرورش تفکر تغییر، سخت‌کوشی و مسئولیت‌پذیری در کودکان است.

انتشارات مهرسا کتاب این منم هلن کلر را با ترجمه‌ی زهرا غفاری منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) روایت‌هایی است از زندگی انسان‌هایی عادی که با سخت‌کوشی و روحیه‌ی شکست‌ناپذیری خود به قهرمانانی بزرگ بدل شدند. این مجموعه کتابِ پرفروش نیویورک تایمز به قلم برد ملتزر نوشته شده است. راوی کتاب‌های این مجموعه خود قهرمانان هستند که زندگی‌شان را از ابتدا تا انتها با لحنی صمیمانه تعریف می‌کنند. وجود سال‌شمار رویدادهای کلیدی زندگی قهرمان، تصویرگری خوبِ کریستوفر الیوپولوس، عکس‌های مستند، ویژگی‌های بارز اخلاقی قهرمان و لحظات تأثیرگذار دوران کودکی او ارتباط کودکان را با داستان زندگی‌نامه‌ای و غیرتخیلی این مجموعه حفظ می‌کند.

اقتباس سینمایی از مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی کودکان است که به کارگردانی کوری بوبیاک (Cory Bobiak) در سال 2019 از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد. این سریال شامل 37 قسمتِ 22 دقیقه‌ای است که براساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند، نوشته‌ی برد ملتزر، ساخته شده است.

کتاب این منم هلن کلر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب این منم هلن کلر منبع آموزشی خوبی است برای کودکان 6 تا 12ساله، در جهت تقویت توانایی حل چالش‌ها و دست‌یابی به قدرت ذاتی و ویژگی‌های قهرمانانه‌ای که در وجود همه‌ی انسان‌ها هست.

در بخشی از کتاب این منم هلن کلر می‌خوانیم

مردم به پدر و مادرم می‌گفتند که من را رها کنند چون هیچ‌وقت نمی‌توانم هیچ کاری را درست انجام بدهم، اما پدر و مادرم به حرف آن‌ها گوش نکردند.
پدر و مادرم درمورد یک دختر نابینا و ناشنوای دیگر تحقیق کردند و متوجه شدند از وقتی من بیمار شدم، چیزی را از دست داده‌اند: امید!...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این منم هلن کلر
نویسنده
مترجمزهرا غفاری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-9890-47-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این منم هلن کلر

علیرضا نجار
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
پشتکار زیادی داشت، هیجان انگیز ماجرایی جذابی داشت
فائزه ابراهیمی
۱۴۰۲/۶/۴
عالی بود، بچه‌ها رو با مفهوم تلاش و سخت کوشی آشنا میکنه!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب این منم هلن کلر

برای دریافت کتاب این منم هلن کلر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.