معرفی و دانلود کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی

عکس جلد کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی
قیمت:
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی

کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی نوشته‌ی تاجر و مدرّس بزرگ دنیای بازاریابی، رابرت هارتلی است. نویسنده در این کتاب پرفروش سعی دارد با استفاده از تجارب خود راه‌ورسم و فنون دنیای بازاریابی را به مخاطب بیاموزد. او با ارائه‌ی داستان‌های واقعی از برند‌های نام‌آشنای دنیا همچون دیزنی‌لند یا کوکاکولا، از اشتباهات مسیر بازاریابی که ممکن است برای سایرین مفید باشد پرده برمی‌دارد.

دربار‌ه‌ی کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی

شاید افراد زیادی در راه موفقیت تجاری و بازاریابی توصیه‌های مفیدی به شما بکنند. با این‌ حال بر کسی پوشیده‌ نیست که همیشه دلسوزترین آموزگاران، آن‌هایی هستند که در کنار توصیه‌های راهبردی، اشتباهات مسیر را نیز به شما گوشزد می‌کنند. رابرت هارتلی (Robert F. Hartley) در کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی (Marketing mistakes and successes) نقش همان راهنمای دلسوز را ایفا می‌کند.

شاید اولین درس در حرفه‌ی بازاریابی آن است که به‌خوبی آگاه باشید پا به مسیری پُرفرازونشیب گذاشته‌اید. آشنایی با چالش‌های کار که بزرگ‌ترین مهره‌های تجارت را نیز با چالش مواجه می‌کند، احتمالاً بزرگ‌ترین درس برای افراد نوپا در این مسیر باشد. رابرت هارتلی برای درست شناساندن این موضوع به سراغ مهم‌ترین وقایع جهان بازاریابی رفته. کتاب او که مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی در دنیای پرپیچ‌وخم کسب‌وکار است، بیش از هر کتاب دیگر واقعیت‌های دنیای بازاریابی را پیش چشم شما قرار می‌دهد و شما را از تله‌ها و موانع راه موفقیت آگاه می‌سازد.

کتاب پرفروش رابرت هارتلی که اکنون ویرایش دوازدهم خود را نیز پشت سر گذاشته، هر آنچه مخاطب در زمینه‌ی کسب مهارت و پیشرفت حرفه‌ای خود لازم دارد به او می‌آموزد. نویسنده با بیان صمیمی و ساده‌ی خود گام‌به‌گام با مخاطب همراه می‌شود و با موشکافی دقیقِ هریک از سناریوهای مطرح‌شده در کتاب، شما را به یک‌ تحلیل‌گر در کسب‌کار خود تبدیل می‌کند.

با کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی، دیگر جایی برای ترس از شکست، عقب‌رفت یا جنگ در مسیر حرفه‌ای وجود ندارند؛ چرا که مخاطب در این کتاب با داستان و مثال‌های واقعی از چالش‌ها، که حتی برای نام‌های تجاری غول‌آسایی همچون گوگل، مک دونالد و کولاکولا رخ داده، آشنا می‌شود. از دیگر نکات مهم کتاب هارتلی آن است که نکات به‌گونه‌ای تنظیم شده که از صاحبان مشاغل نوپا تا کارشناسان حرفه‌ای در زمینه‌ی بازاریابی می‌توانند از دروس آن بهره ببرند و همچنین از دیگر ویژگی‌های ارزنده‌ی ویراست اخیر این کتاب اضافه‌شدن فصلی در باب اخلاق در حوزه‌ی کسب‌وکار است. با کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی و نکات ارزنده‌ی آن همراه باشید.

این کتاب برای اولین‌بار در سال 1976 وارد بازار نشر جهانی شد و نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر آموخته و با ترجمه‌ی بهمن فروزنده در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفت.

نکوداشت‌های کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی

  • حتی غول‌های بازار جهانیهم اشتباه می‌کنند. اکنون می‌توانید با این نگاه، پشت صحنه‌ی برخی از این اشتباهات نگاهی بیاندازید و ازین طریق موفقیت‌های بازاریابی امروزی بیاموزید. (powells.com)

  • کتابی سرشار از محتواهای کاربردی به‌ همراه مطالعات موردی که برای حرفه‌ای‌های دنیای تجارت مفید است. با استفاده از این کتاب، مخاطبان همه‌ی جنبه‌های کلیدی مدیریت و عملکرد در بحران‌ها را یاد خواهند گرفت... این کتاب به متخصصان کسب‌وکار کمک می‌کند یاد بگیرند که چگونه به رهبران تجاری بزرگ تبدیل شوند. (وبسایت آمازون)

کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پیشنهاد ارزنده‌ای‌ست به همه‌ی فعالان بازاریابی، ویزیتورها، مشاوران، فروشندگان و سایر فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار. همچنین این کتاب حاوی نکات بسیار ارزنده‌ای برای مدیران و کارشناسان بازاریابی و بازاریابی استراتژیک است.

با رابرت هارتلی بیشتر آشنا شویم

رابرت هارتلی یکی از موفق‌ترین مدرسان آمریکایی در زمینه‌ی بازاریابی راهبردی است. او به‌عنوان استاد در گروه علوم اداری و بازرگانی دانشگاه ایالتی کلیولند بازنشسته شده و سال‌ها فعّالیت در زمینه‌ی تدریس کارشناسی و کارشناسی ارشد در مدیریت، بازاریابی و اخلاق را در سابقه‌ی حرفه‌ای خود دارد. هارتلی مهم‌ترین تجربیات و دستاورد‌های خود در زمینه‌ی بازار‌یابی را در کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است که بارها تجدیدچاپ و نکات مفید زیادی آن افزوده شده است. او همچنین بابت مطالب مفید خود در حوزه‌ی اخلاق در کسب‌وکار نیز شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی می‌خوانیم

اوضاع و احوال تا سال 2005 به‌سرعت تغییر نمی‌کند. زمان به کندی سپری می‌شود تا اینکه سرمایه‌گذاران، مدیران و تحلیلگران با کاهش قیمت سهام مواجه می‌شوند. شرکت هنوز سالم و سودآور است ولی نام کوک جاذبه خود را اندکی از دست داده و انتقادها هم فزونی ‌گرفته است. حال نوبت پپسی‌کو است که همچنان تنومندتر شود.

پیشنهاد سر وسامان دادن این وضع در دو جهت مختلف است: 1) همچنان به اصول توجه شود. سعی شود کارها بهتر به انجام برسد، یا 2) جسورانه به متنوع‌سازی اقدام گردد ولو اینکه شرکت مجبور باشد به حوزه‌های غیرنوشیدنی نظیر آنچه پپسی با موفقیت به آن دست یافته، وارد شود. این دو رویکرد را می‌شود به دو گروه یکی شرکتی که رسالت او تولید نوشابه است و دیگری شرکتی که رسالت او توسعه‌یافته و به شرکت نوشابه و میان‌وعده تبدیل شده، تقسیم کرد. هیأت‌مدیره شرکت که با گوش جان از روزهای پرافتخار گیوزواتا حمایت می‌کند نسبت به ادغام نظر مساعدی ندارد و به انجام بهتر کار با ابزارهای اساسی همچون تبلیغات، توزیع، و دسترسی و ورود جسورانه به بازارهای بین‌المللی می‌اندیشد. البته منتقدین کوک را شرکتی می‌دانند که سخت به وضعیت کنونی خود چسبیده و فرصت‌های رشد را از دست می‌دهد. بین این دو جهت گزینه‌ی سومی ‌نیز وجود دارد. گزینه‌ی سوم متنوع‌سازی درون بازار نوشابه غیرکولا و حتی افزودن غیرنوشیدنی تصادفی و سازگار اما بدون هر گونه تعهد نسبت به افراط در ادغام است.

عواملی چندی وجود دارد که بر این تصمیمات تأثیر می‌گذارند. یکی از این عوامل روند اخیر به سمت سبک زندگی سالم و مواد غذایی و آشامیدنی است که مثبت یا منفی بر این روند اثرگذار است. نشانه‌های آزاردهنده‌ای در حال ظهور است. بعضی از مدارس در حال حذف کولاها از ماشین‌های فروش و وعده‌های غذایی خود هستند. آگهی‌های تبلیغاتی و سایر ابزارهای تبلیغاتی خطرات سلامتی ناشی از مصرف مواد غذایی و نوشابه‌های غیرالکلی را جار می‌زنند. آیا این موج آینده است یا تنها می‌توان نام یک پدیده کوتاه‌مدت را بر آن نهاد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه پیشگفتار
درباره مؤلف
فصل اول: پیش‌درآمد
بخش اول: ماجراجویی‌های کارآفرینی
فصل دوم: گوگل‌ نابود‌کننده کارآفرین
فصل سوم: استارباکس‌ الگوی کامل رشد و مزایای کارکنان با مشکل روبه‌رو می‌شود
فصل چهارم: بوستون بی‌یر آیا دسترسی به رشد بیشتر امکان‌پذیر است؟
بخش دوم: جنگ‌های بازاریابی
فصل پنجم: جنگ کولاها: کوکاکولا در مقابل پپسی‌کولا
فصل ششم: جنگ رایانه‌های شخصی: هیولت پاکارد در مقابل دل کامپیوتر
فصل هفتم: جنگ شرکت‌های هواپیمایی: بوئینگ در مقابل ایرباس مشکلات برون‌سپاری‌های اخیر
بخش سوم: تولدی دوباره
فصل هشتم: تولد دوباره مکدونالد با میانه‌روی
فصل نهم: هارلی دیویدسون و ایجاد یک جذبه معنوی
فصل دهم: هواپیمایی کنتیننتال: رهایی از خاکستر
بخش چهارم: اشتباهات مدیریت بازاریابی
فصل یازدهم: بوردن: نام تجاری پژمرده
فصل دوازدهم: یونایتد وی: شرکتی غیرانتفاعی که تلاش می‌کند با تخریب تصویر ذهنی خود مقابله کند
فصل سیزدهم: دایملر کرایسکر ادغام جهنمی
فصل چهاردهم: خرید رابرمید توسط نیوول به عذاب روحی او تبدیل می‌شود
فصل پانزدهم: دیسنی‌لند اروپا: سرهم‌بندی الگوی موفق
فصل شانزدهم: می‌تگ: فعالیت‌های پیشبرد فروش باور نکردنی در انگلستان و جذابیت برون‌سپاری
فصل هفدهم: ک‌مارت و سیرز: چالش مدیر صندوق سرمایه‌گذاری
بخش پنجم: موفقیت‌های چشمگیر بازاریابی
فصل هجدهم: هواپیمایی ساوت وست: موفقیت سرانجام به مسابقه گذاشته می‌شود
فصل نوزدهم: نایک: مرکز قدرت
فصل بیستم: ونگارد: آیا به تبلیغات واقعاً نیاز است؟
بخش ششم: اشتباهات اخلاقی
فصل بیست‌ویکم: بلای ناگهانی داروی مفاصل ویوکس مرک و مسائل و مشکلات بعدی
فصل بیست‌ودوم: مت لایف: فروش فریبکارانه
فصل بیست‌وسوم: فورد اکسپلورر و لاستیک‌های فایرستون: مدیریت غلط یک سناریوی مخرب است
فصل بیست‌وچهارم: نتایج: آنچه می‌توان آموخت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی
نویسنده
مترجمبهمن فروزنده
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات544
زبانفارسی
شابک978-600-8237-18-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی

برای دریافت کتاب موفقیت‌ها و اشتباه‌های بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.