معرفی و دانلود کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم: برای آن چه هستیم به خودمان افتخار کنیم

عکس جلد کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم: برای آن چه هستیم به خودمان افتخار کنیم
قیمت:
۴۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم: برای آن چه هستیم به خودمان افتخار کنیم

کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم با عنوان فرعی «برای آنچه هستیم به خودمان افتخار کنیم» نوشته‌ی نادیا حسین، کتابی است که به کودکان کمک می‌کند تفاوت‌های خود با دیگران را نه تنها بپذیرند بلکه به آنچه هستند افتخار کنند. این داستان آموزنده با تصاویر رنگارنگ و جذاب، نه فقط برای کودکان با ظاهری متفاوت، بلکه برای همه کودکان مفید خواهد بود.

درباره‌ی کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم

کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم (Spreading My Wings) را نادیا حسین (Nadiya Hussain)، ستاره‌ی محبوب تلویزیون انگلستان نوشته است. داستانی درباره‌ی پسر کوچولویی که پرنده‌ای زیبا به نام رایف دارد. او همیشه با رایف است و همه‌ی کارها را با او انجام می‌دهد، اما وقتی به یک کمپ تفریحی می‌رود تا با بقیه‌ی بچه‌ها بازی کند، متوجه می‌شود که هیچ‌کس به جز او، پرنده‌ای روی شانه ندارد. همین باعث می‌شود خجالت بکشد و با وجود ناراحتی خودش و رایف، پرنده کوچولو را در کتش مخفی کند. بعد از مدتی، بچه‌ها برای باغبانی به باغچه می‌روند و وقتی روی زمین دانه می‌ریزند، رایف برای خوردن دانه بیرون می‌آید. اینجاست که بچه‌ها متوجه می‌شوند که پسرک با آن‌ها فرق دارد. او یک پرنده دارد که از هم جدانشدنی‌اند. اما آیا این اتفاق باعث خجالت است؟ نه. بچه‌ها خیلی زود او را می‌پذیرند و مثل قبل با هم بازی می‌کنند.

نادیا حسین، که بی‌بی‌سی او را به عنوان یکی از 100 زن الهام‌بخش سال معرفی کرده، یک زن مسلمان است و با حجاب به اجرای برنامه‌های تلویزیونی می‌پردازد اما از طرف جامعه‌ی باز و مداراگر بریتانیا کاملاً پذیرفته شده و حتی یکی از سلبریتی‌های محبوب مردم به شمار می‌رود. شاید او بهترین کسی باشد که بتواند درباره‌ی موفقیت و پذیرفته شدن از سوی جامعه با وجود تفاوت‌ها کتابی بنویسد. کتابی که به بچه‌ها بیاموزد وقتی خودشان به تفاوت‌هایشان افتخار کنند، احتمال اینکه جامعه هم راحت‌تر با آن‌ها کنار بیاید، بیشتر است. از سوی دیگر، کتاب بال‌هایم را بازم می‌کنم، به کودکان آموزش می‌دهد که خودشان هم به تفاوت‌های دیگران احترام بگذارند و آن‌ها را همان‌طور که هستند، بپذیرند.

معرفی و دانلود کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم

شاید بهترین توصیف برای کتاب پیش رو همان باشد که نادیا حسین در ابتدای آن برای فرزندان و خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایش نوشته است: «چرا شبیه دیگران باشیم وقتی می‌توانیم شبیه خودمان باشیم؟»

نوشته‌های کوتاه، ساده و صمیمانه‌ی کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم را نینا فراهانی، نویسنده‌ی پرکار کتاب‌های کودکان و بزرگسالان، به فارسی ترجمه کرده است. تصویرگری کتاب را همکار نادیا حسین در کتاب‌های قبلی او، الا بیلی (Ella Bailey) بر عهده داشته. تصویرهای کتاب شاد و رنگارنگ و زیباست و ترکیب خوبی با متن کتاب می‌سازد. کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم را کتاب چ، گروه کودک و نوجوان نشر چشمه ذیل سری کتاب‌های «قصه‌هایی برای فکر کردن» به چاپ رسانده است.

کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم برای کودکان گروه سنی 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم: برای آن چه هستیم به خودمان افتخار کنیم می‌خوانیم

من و رایف با هم به جاهای زیادی رفته‌ایم: به سوپرمارکت، به خانه‌ی مادربزرگ، حتی تا قله‌ی کوه. اما تا به حال به باشگاه تفریحی نرفته‌ایم. این اولین‌بارمان است. من آماده‌ام. کفش‌هایم را پوشیده‌ام و لباسم مرتب است. رایف هم آماده است. پرهایش مرتب و دمش صاف است.

همه‌جا پر از دختر و پسر است. بعضی‌هایشان نقاشی می‌کشند، بعضی‌ها مهره‌ها را نخ می‌کنند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بال‌هایم را باز می‌کنم: برای آن چه هستیم به خودمان افتخار کنیم
نویسنده
مترجمنینا فراهانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-5212-74-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم

برای دریافت کتاب بال‌هایم را باز می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.