معرفی و دانلود کتاب بانوی اعتدال بهاران

عکس جلد کتاب بانوی اعتدال بهاران
قیمت:
۲۵,۶۵۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بانوی اعتدال بهاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بانوی اعتدال بهاران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بانوی اعتدال بهاران

کتاب بانوی اعتدال بهاران عنوان دفتر شعری از امیرحسین مدرس است که در این دفتر، گزیده‌ای از غزل‌ها، ترانه‌ها، دوبیتی‌ها و اشعار نیمایی خود را گردآوری کرده. شاعر، این مجموعه‌شعر را به‌عنوان دومین دفتر شعر خود روانه‌ی بازار کرده تا سوای فعالیت‌های شاخصش در تلویزیون، در عرصه‌ی قلم نیز گامی برداشته باشد.

درباره‌ی کتاب بانوی اعتدال بهاران

گاهی می‌توان از دل شعر پلی زد به اعماق روح لطیف و اندیشه‌ی یک شاعر. برخی از شاعران در دل سنت‌های فکری، ادبی و زبانی شعر کلاسیک بالیده‌ و برخی نیز تمام مرزها و چارچوب‌ها را پشت سر گذاشته و به سمت نوگرایی تاخته‌اند. در این میان شاعرانی نیز هستند که در تمام طیفی که میان این دو نگاه وجود دارد قدم زده‌ و شاعرانه زیسته‌اند. امیرحسین مدرس در دفتر شعر بانوی اعتدال بهاران ثابت کرده، در قالب مشخصی از انواع شعر محدود نمانده و برای بیان عاطفه و کشف شاعرانه، از هر گونه‌ی زبانی و از هر سنتی ادبی‌ای که مطابق سخنش باشد بهره می‌گیرد.

کتاب بانوی اعتدال بهاران از آن دست آثاری است که واژه به واژه دست مخاطبش را می‌گیرد تا عواطف رنگارنگ شاعر را به او نشان دهد که با موسیقی بر سطور کاغذ، رقصان شده‌اند. امیرحسین مدرس در غزل‌های این مجموعه، سراغ لطیف‌ترین عواطفش رفته و کوشیده تا شکوائیه یا ذوق کشف یا هیجان دوست داشتن را در کالبد واژگان بگنجاند. اگرچه شعر نیمایی راهی است که در سال‌های اخیر پس از در گذشتن بزرگان شعر نو معاصر، دیگر چندان با اقبال عمومی میان شاعران روبه‌رو نبوده، شاعر این مجموعه در آن وادی نیز قلم فرسوده و نتیجه‌ی تلاشش را در این دفتر آورده است.

این کتاب شعر را که شامل 36 شعر می‌شود، انتشارات نیستان منتشر کرده است.

کتاب بانوی اعتدال بهاران برای چه کسانی مناسب است؟

بسیاری از مخاطبان، شعر را به خاطر تأثیر عمیقی که بر عاطفه و اندیشه‌ی انسان می‌گذارد دوست دارند، برخی نیز از لذت موسیقایی استقبال می‌کنند. شعرهای این مجموعه نه‌تنها سرشار از عواطف و نگاه‌های تازه و باطراوت شاعر است، بلکه با تنوعی که در قالب‌های شعری دارد، طیف گوناگونی از شعردوستان را به خواندن آن، دعوت می‌کند؛ بنابراین چه طرفدار شعر سنتی باشید، چه شعر نو و نیمایی، چه در جست‌وجوی عاطفه باشید، چه اندیشه یا موسیقی، کتاب بانوی اعتدال بهاران انتخاب لذت‌بخشی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب بانوی اعتدال بهاران می‌خوانیم

برای ناله، شورستان بیابید
برای شعله، طورستان بیابید
دلی دارم به روی دست مانده
برای دفن، گورستان بیابید

*****

باهارم نو نکرد این رختِ مارو
نسیمش خوش نکرد این وختِ مارو
چه نوروزی؟ چه عیدی؟ چه باهاری؟
سرتخته بشورن بختِ مارو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بانوی اعتدال بهاران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-964-337-726-7
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بانوی اعتدال بهاران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بانوی اعتدال بهاران

برای دریافت کتاب بانوی اعتدال بهاران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.