معرفی و دانلود کتاب بایدها و نبایدها در بورس

عکس جلد کتاب بایدها و نبایدها در بورس
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بایدها و نبایدها در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بایدها و نبایدها در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بایدها و نبایدها در بورس

حجت بهادری و پدرام روتیها در کتاب بایدها و نبایدها در بورس شما را با صفرتاصد قواعد بازار بورس و سرمایه‌گذاری در ایران آشنا می‌کنند تا بتوانید با استفاده از روش‌های کاربردی، دارایی‌های خود را افزایش دهید و با آگاهی از زیر و بم بازار، ریسک معاملات خودتان را به حداقل برسانید.

درباره‌ی کتاب بایدها و نبایدها در بورس

داشتن تصویر کلی و واقعی از بازار یکی از اصول اولیه‌ی سرمایه‌گذاری در ایران است. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارید، بهتر است قبل از هرگونه آموزش در این حوزه، بایدها و نبایدهای مربوط به این بازار معملاتی را بشناسید. در کتاب بایدها و نبایدها در بورس، تألیف حجت بهادری و پدرام روتیها، این مهارت را به‌خوبی می‌آموزید تا بتوانید در معاملات خود هوشمندانه‌تر و موفق‌تر عمل کنید. در این اثر اصول اولیه‌ای به شما آموزش داده می‌شود تا با خاطری آسوده فعالیت حرفه‌ای خود را در بازار سرمایه آغاز نمایید.

تا چند دهه‌ی گذشته، بیشتر مردم، شیوه‌ی نگهداری از پول‌ها را در بانک، به‌عنوان تنها راه پس‌انداز و سرمایه‌گذاری می‌دانستند و با سایر روش‌ها آشنایی کافی نداشتند۔ این در حالی است که یک فرد عادی می‌تواند با سرمایه‌گذاری در واحدهای یک شرکت تولیدی به اندازه‌ی دارایی‌اش در مالکیت آن شرکت سهیم باشد.

البته اقدام به سرمایه‌گذاری نیز مانند هر حوزه‌ی تخصصی دیگری به دانش، مهارت و تجربه نیاز دارد و بدون کسب آموزش‌های لازم تنها ممکن است بر اثر شانس و احتمال به سود اندکی برسید، ولی عدم آگاهی شما در بلندمدت زیان‌های بزرگی را متوجه سرمایه‌تان خواهد کرد؛ ضرر و زیانی که سبب می‌شود یک خداحافظی تلخ با بازار بورس داشته باشید.

هدف اصلی از نگارش این کتاب آشنایی سرمایه‌گذاران خصوصاً افراد تازه‌وارد با بایدها و نبایدهای بورس است و در فصل‌های گوناگون این اثر با مباحث تخصصی‌ای چون تعیین هدف، آشنایی با ابزارهای سرمایه‌گذاری، انواع تحلیل در بازارهای مالی، پیروی از روند بازار، انتخاب درست کارگزاری، تعیین حد ضرر و... آشنا می‌شوید.

کتاب بایدها و نبایدها در بورس را موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب بایدها و نبایدها در بورس مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارید و می‌خواهید پیش از هرگونه ریسک درباره‌ی این بازار اطلاعات جامعی به دست بیاورید، این کتاب برای شماست. همچنین مطالب تخصصی‌تر کتاب حاضر برای سرمایه‌گذاران باتجربه‌تر مفید خواهد بود و نکات تکمیلی ارزنده‌ای را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب بایدها و نبایدها در بورس می‌خوانیم

اثر مرکب واژه‌ای است که از مبحثی به نام ارزش زمانی پول استخراج شده است. در ابتدا به توضیح ارزش زمانی پول می‌پردازیم، سپس به شیوه‌ی محاسبه و دلیل شرح این مطلب در بین مباحث این کتاب می‌پردازیم۔ در اقتصاد و امور مالی. پول در دوره‌های مختلف دارای ارزش‌های متفاوتی است و با توجه به تغییر زمان تغییر می‌کند. به عبارتی ارزش زمانی پول بیان می‌کند که ارزش پولی که هم‌اکنون در اختیار دارید بیشتر از ارزش همان پول در آینده است۔ بدین معنی که به دلایل مختلف، از جمله وجود موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در زمان حال و همچنین کاهش قدرت خرید (به دلیل وجود تورم) ارزش پول در طول زمان کاهش می‌یابد۔

با مثالی ساده می‌توان این مطلب را راحت‌تر درک کرد. فرض کنید در سال ‌1397 شما مبلغ 100 میلیون تومان پول دارید، قیمت یک دستگاه ماشین پژو نیز 100میلیون تومان است، حال شما پول‌های خود را در حساب قرض‌الحسنه بانک می‌گذارید پس از گذشت سه سال شما باز هم 100 میلیون تومان پول دارید ولی قیمت یک دستگاه پژو، مشابه آنچه دو سال پیش دیده بودید 190 میلیون تومان شده است. درواقع، قدرت خرید شما کمتر شده و شما دیگر توانایی خرید این ماشین را ندارید۔ اکنون شما برای جلوگیری از این رویداد باید پول خود را سرمایه‌گذاری کنید تا در وهله‌ی اول قدرت خرید خود را حفظ نمایید، سپس بتوانید از تورم نیز پیشی بگیرید و داشته‌های خود را افزایش دهید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: بایدهای همیشگی و عمومی
فصل دوم: بایدهای تخصصی
فصل سوم: نبایدها
پیوست‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بایدها و نبایدها در بورس
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-622-218-372-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بایدها و نبایدها در بورس

مهران
۱۴۰۲/۲/۹
عالی بود حتما بخونید. مخصوصا کسایی که میخوان توی بورس سرمایه گذاری کنن. واقعا نکته‌های خیلی خوبی ازش میشه یاد گرفت که برای خرید و فروش نظرتون رو کاملا عوض میکنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بایدها و نبایدها در بورس

برای دریافت کتاب بایدها و نبایدها در بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.