معرفی و دانلود کتاب وبینار مارکتینگ

عکس جلد کتاب وبینار مارکتینگ
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وبینار مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وبینار مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وبینار مارکتینگ

کتاب وبینار مارکتینگ نوشته‌ی پگاه رهبر زارع اثری جامع و کاربردی برای درک مفهوم وبینار مارکتینگ و به‌کار بستن آن در حوزه‌ی کسب‌وکار است. اگر روش‌های سنتی دیگر برای توسعه‌ی کار و سرمایه‌تان مؤثر نیستند، شما مخاطب این کتاب هستید.

درباره‌ی کتاب وبینار مارکتینگ

در دنیای امروز، روش‌های قدیمی بازاریابی نیاز مشتریان و صاحبان کسب‌وکار را تأمین نمی‌کنند. به عبارت دیگر، راه ارتباطی میان مشتری و فروشنده تنها محدود به گفتگوهای حضوری و رو در رو نیست. وبینار مارکتینگ (Webinar Marketing) یکی از راه‌هایی است که اصول بازاریابی جدید به فروشندگان برای فروش محصول پیشنهاد می‌دهد. در یک تعریف ساده، وبینار مارکتینگ به استراتژی‌ای گفته می‌شود که بر سمینارهای آنلاین (وبینار) و یا آفلاین پایه‌گذاری شده است تا مخاطبان تخصصی محصول را گردهم آورد. این استراتژی مشخصاً بابت ایجاد یک راه آنلاین برای ارتباط دوجانبه میان خریدار و فروشنده ستایش می‌شود. البته اهداف وبینار مارکتینگ به همین نکته محدود نیست. معمولاً آنانی که در پی برگزاری وبینار مارکتینگ هستند در نظر دارند تا اطلاعات خیل عظیمی از مشتریان را برای اهداف بعدی خود جمع‌آوری کنند. هدف دیگر برگزارکنندگان وبینار مارکتینگ دادن ساختن تصویری رویایی از برند است. آن‌ها با تعامل درست و سازنده با مشتریان در وبینارهای خود درک عمیق و اثرگذاری از برند خود در آن‌ها ایجاد و از این راه، مشتریان وفادار را به سفیران همیشگی برند خود تبدیل می‌کنند. همچنین وبینار مارکتینگ بستر خوبی برای جلو زدن از رقباست. در یک وبینار، صاحبان برند می‌توانند با تأکید بر ارزش‌های خود و خدماتی که منحصراً به مخاطب ارائه می‌دهند، از دیگر تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پیشی بگیرند.

در مقایسه با روش‌های سنتی، وبینار مارکتینگ از نظر هزینه بسیار به‌صرفه‌تر است. امروزه سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که با دریافت حداقل هزینه می‌توانند میزبان مجازی هزاران نفر باشند، بی‌آنکه بُعد جغرافیا از درصد اثرگذاری و حضور مشتریان بالقوه بکاهد. همچنین، ترفندهای مجازی در این حوزه به برگزارکنندگان وبینار اجازه می‌دهد تا اطلاعات مشتریان احتمالی را به‌صورت دسته‌بندی‌شده داشته باشند. پس از وبینار، کمک گرفتن از ابزارهای مدیریتی نتایج ملموسی را ارائه می‌دهد که تحلیل وبینار را ساده‌تر می‌کند.

پگاه رهبر زارع در کتاب وبینار مارکتینگ دیدگاه همه‌جانبه‌ای به این موضوع دارد. او با توضیح تمام ظرفیت‌های وبینار مارکتینگ سعی دارد تا خلاقیت مخاطب را برای فروش هرچه بیشتر برانگیزد. همچنین او با بهره‌گیری از تجربیات متعدد خود در این حوزه، بهترین راهکارها را ارائه می‌دهد. کتاب وبینار مارکتینگ همچنین تمرین‌های متعددی دارد که درصورت انجام آن‌ها می‌توانید بهترین نتیجه را از وبینار مارکتینگ خود انتظار داشته باشید. این کتاب در شش فصل تدوین و در هرفصل از انواع وبینار مارکتینگ، کاربردها و نحوه‌ی برگزاری آن سخن گفته شده است. فصل‌هایی از قبیل «برگزاری وبینار»، «ایونت مارکتینگ» و «وب کنفرانس» اهمیت بالایی در درک این حوزه دارند. با خواندن این کتاب می‌توانید به گسترش کسب‌وکار خود در سطوح بین‌المللی بیاندیشید، زیرا این کتاب ابزار لازم برای نادیده گرفتن بعد مکان و اندیشیدن به آن‌سوی مرزها را به شما می‌دهد.

کتاب وبینار مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

دارندگان فروشگاه‌های آنلاین و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک اصلی‌ترین مخاطبان این کتاب هستند. اما اگر شما به‌طور کلی در حوزه‌ی بازرایابی و فروش فعالیت می‌کنید این کتاب به دانش و تجربه‌ی شما خواهد افزود

در بخشی از کتاب وبینار مارکتینگ می‌خوانیم

برگزاری وبینار در این روزها کار دشواری نیست؛ چراکه ابزارها و استارت‌آپ‌های داخلی و خارجی زیادی روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شما باکمترین هزینه و صرف کمترین زمان می‌توانید یک وبینار جذاب برای مخاطبانتان برگزار کنید. مهم‌ترین موضوعی که در برگزاری وبینار باید رعایت کنید ساختار وبینار است؛ اگر وبینار شما ساختار درستی داشته باشد مخاطب تا آخرین لحظه از وبینار شما لذت می‌برد اما اگر نتوانید ساختار درستی را برای وبینارتان مشخص کنید به مشکلات بسیار زیادی برمی‌خورید.

معمولاً بهترین مدت برای ارائه‌ی یک وبینار بین 45 تا 60 دقیقه است که شما باید این زمان را به قسمت‌های مختلفی تقسیم کنید و در هر قسمت، مطلبی را توضیح دهید. مشخص کردن موضوع وبینار می‌تواند یکی از سخت‌ترین کارها برای شروع کار باشد. برای پیداکردن بهترین موضوع توصیه می‌کنیم سراغ مطلبی بروید که مشتریانتان بیشتر به‌دنبال آن هستند و سؤالات زیادی در مورد آن می‌پرسند. بعد از مشخص کردن موضوع وبینار باید تیترهای مهم مطلبتان را مشخص کنید و به کمک پاورپوینت، اسلایدهای واضح و جذابی برای ارائه‌تان طراحی کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1/ وبینار چیست؟ (مزایا، انواع و کاربرد وبینار)
فصل 2/ برگزاری وبینار
فصل 3/ وبینار مارکتینگ
فصل 4/ ایونت مارکتینگ
فصل 5/ وب کنفرانس
فصل 6/ ویدئو کنفرانس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وبینار مارکتینگ
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-638-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وبینار مارکتینگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب وبینار مارکتینگ

برای دریافت کتاب وبینار مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.