معرفی و دانلود کتاب برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری

عکس جلد کتاب برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برگ برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برگ برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری

راهنمایی جامع و کاربردی برای کارآفرینانی که می‌خواهند چالش‌هایشان را به فرصت‌هایی برای پیشرفت بدل کنند. با راهبردهایی که لورا هوآنگ در کتاب برگ برنده به شما عرضه کرده، می‌توانید خلاقیت و روش منحصربه‌فرد خود را در دنیای کسب‌و‌کار به کار بگیرید و علاوه‌بر کنار گذاشتن مشکلات احتمالی، در عرصه‌ی تجارت و رقابت بدرخشید. اخذ جایزه‌ی Feathered Quill در بخش کتاب‌های خودیاری از افتخارات این کتاب کارآمد به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب برگ برنده

در دنیای پرسرعت تجارت و کسب‌و‌کار که هر روزه روش‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از گوشه‌گوشه‌ی آن سر برمی‌آورند، برای اینکه بتوانید جایگاه قابل‌توجهی را میان رقبای خود به دست بیاورید و با گذشت زمان آن را حفظ کنید، راهی ندارید جز اینکه منحصربه‌فرد باشد. عامل تمایز و تفاوت شما با رقبایتان همان برگ برنده‌ای است که موجب توجه بیشتر مصرف‌کنندگان و مشتریان به کسب‌و‌کار شما خواهد شد و سود سرشاری را نصیب شما خواهد کرد. از سوی دیگر، یکی از شروط اساسی موفقیت کارآفرینان و دست‌اندرکاران یک فعالیت اقتصادی این است که از مشکلات ابتدای راه و مسائلی که بعدها در طول مسیر پدید می‌آیند، نهراسند و راه خود را به سوی موفقیت، رونق اقتصادی و کسب سود ادامه دهند. برای اینکه روش ویژه‌ی خود را در دنیای تجارت بشناسید و بیاموزید که چگونه به‌جای فرار از مشکلات، آن‌ها را به پلی برای ترقی و پیشرفت بدل کنید، لازم است تنها با کتاب برگ برنده (Edge: Turning Adversity into Advantage)، اثر لورا هوآنگ (Laura Huang) همراه شوید و شاه‌کلید موفقیت اقتصادی را از زبان خودش بشنوید.

شاید اگر از ما بپرسند که دلیل اصل موفقیت یک کسب‌و‌کار را در چه عاملی می‌دانید، همگی یک‌صدا پاسخ دهیم: تلاش و سخت‌کوشی فراوان! خب، باید اعتراف کنیم اگرچه اطلاع از این موضوع به فرهنگ خاصی محدود نمی‌شود و همگی ما در هر گوشه‌ی جهان، از همان دوران کودکی با ارزش و اهمیت تلاش آشنا شده‌ایم، اما به نظر می‌رسد برای رفع چالش‌های کسب‌و‌کار خود، از این اصل قدرتمند بهره‌ی چندانی نمی‌بریم. آنچه که کارآفرینان و صاحبان مشاغل استارتاپی باید بدانند این است که در طی هر فعالیت اقتصادی، همواره مشکلات ریزودرشتی وجود دارند که اگر در مواجهه با آن‌ها از سخت‌کوشی و استمرار کمک گرفته نشود، می‌توانند منجر به فروپاشی یک سازمان شوند. برای عبور از این موانع، در قدم اول لازم است گردانندگان یک کسب‌و‌کار دیدگاه خود را نسبت به مسئله‌ی پیش‌آمده دگرگون کنند. به‌جای اینکه آن را نوعی مزاحم یا دشمن کسب‌و‌کار خود ببینند، سعی کنند جنبه‌های مثبت آن را وارسی کنند و در جهت بهبود سازمان خود، نهایت استفاده را آن ببرند.

لورا هوآنگ برای درک بهتر مطالب کتاب از داستان‌ها و ماجراهای حقیقی کمک می‌گیرد و به کمک نمونه‌های واقعی به شما نشان می‌دهد که دیدگاه خلاقانه نسبت به مشکلات تا چه حد می‌تواند در بهبود اوضاع یک سازمان مؤثر باشد. البته نویسنده در این بین، خاطرات شخصی خود و روزهای دشواری را که پشت سر گذاشته، با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد و از این طریق، هم اثر خود را به راهنمایی صمیمی بدل کرده و هم به باورپذیرتر شدن راهبردهای کتاب برگ برنده کمک می‌کند.

«ایجاد ارزش» و «ایجاد لذت» دو مفهوم کلیدی کتاب حاضر هستند. به این معنا که برای موفقیت لازم است صاحبان کسب‌و‌کارها ایجاد و گسترش یک ارزش ویژه را دنبال کنند و به‌گونه‌ای با مشتریان و اطرافیان خود مواجه شوند که آن‌ها امکان خلق یک ارزش جدید را برایشان فراهم کنند. نویسنده طی اصولی که در این اثر مطرح می‌کند، به شما می‌آموزد تعصبات فکری خود و دیگران را از میان برده و داستان شخصی خود را به قلمرو کسب‌و‌کارتان وارد کنید. داستانی که هیچ‌یک از رقبای شما امکان تقلید آن را نخواهند داشت و همواره عاملی برای تمایز و برتری شما بر ایشان خواهد بود.

این اثر سودمند را نشر کتاب کوله پشتی با برگردان مهدیه مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهد.

جوایز و افتخارات کتاب برگ برنده

  • کسب جایزه‌ی Feathered Quill در بخش آثار خودیاری (2021)
  • دریافت جایزه‌ی بین‌المللی Chanticleer در بخش کتاب‌های تجاری و سازمانی (2022)

نکوداشت‌های کتاب برگ برنده

  • در این کتاب آگاهی‌بخش، لورا هوآنگ به شما می‌آموزد که چگونه معتبر و متمایز باشید، برای دیگران ارزش قائل شوید و مشکلات را به ابزاری برای پیشرفت تبدیل کنید. مملو از داستان‌های جذاب و خواندنی برای هر کسی که به دنبال متمایز شدن در میان مردم است. (دانیل اچ. پینک، نویسنده)

  • کتاب برگ برنده نحوه‌ی طی مسیر شغلی و غلبه بر موانع را در این مسیر آموزش می‌دهد. به خودتان و کسانی که با آن‌ها همکاری دارید، لطفی کرده و همین حالا این کتاب را بخوانید! (ماری فورلئو، نویسنده و بنیان‌گذار B-School)

  • کتاب حاضر برای مخاطبانی نوشته شده که احساس می‌کنند خود را دست‌کم گرفته‌اند و باور دارند برای رویارویی با یک موقعیت دشوار آماده نیستند. هوآنگ نتیجه‌ی جدیدترین تحقیقات خود را با بازگویی داستان‌هایی صمیمانه و واقعی ارائه می‌کند و نشان می‌دهد چگونه همه‌ی ما می‌توانیم به موفقیت برسیم. (آرلان همیلتون، مؤسس و مدیر Backstage Capital)

  • کتابی سرگرم‌کننده که به زیبایی نوشته شده و هر کارآفرینی به مطالعه‌ی آن نیاز دارد. لورا هوآنگ یک راهنمای تازه‌نفس و قدرتمند برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک تحول عظیم هستند. (ست گودین، نویسنده)

  • کتاب برگ برنده یک راهنمای ارزشمند برای رمزگشایی عقاید اشتباه شما در مورد خودتان و کارتان است. هوآنگ به‌طرز ماهرانه‌ای پژوهش‌های معتبر و داستان‌های اثرگذار را به هم پیوند می‌زند و به شما این توانایی را می‌دهد تا مسئولیت بزرگ‌ترین چالش‌های شغلی‌تان را بر عهده بگیرید. (سوزان دیوید، روان‌شناس دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و نویسنده)

  • کتابی فوق‌العاده و محققانه، عمیقاً روشنگرانه و رضایت‌بخش که قرار است کتابی راهنما برای خودسازی و موفقیت شما باشد. (تری ویرتز، فضانورد سابق ناسا، فرمانده‌ی ایستگاه فضایی بین‌المللی)

  • لورا هوآنگ نه‌تنها یک محقق باورنکردنی است، بلکه کتابی آگاهی‌بخش و حیاتی نوشته که به خوانندگان کمک می‌کند تا سخت‌ترین چالش‌های خود را با متانت و زیرکی پشت سر بگذارند. (ست استفنز دیویدویتز، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب برگ برنده برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی کارآفرینان و گردانندگان مشاغل استارتاپی پیشنهاد می‌کنیم پیش از آن‌که اولین قدم خود را برای آغاز یک کسب‌و‌کار جدید بردارند، ابتدا به کتاب برگ برنده مراجعه کنند و از راهنمایی‌های آن نهایت استفاده را ببرند. مخاطبانی نیز که به حوزه‌ی مدیریت و رهبری مشاغل علاقه‌مند هستند، مطالعه‌ی این کتاب کاربردی و کارآمد را فراموش نکنند.

با لورا هوآنگ بیشتر آشنا شویم

لورا هوآنگ نویسنده و همچنین از متخصصان حوزه‌ی مدیریت و پویایی سازمان‌هاست. او در مدرسه‌ی بازرگانی هاروارد به‌عنوان مدرس به فعالیت پرداخته و هم‌اکنون مدیریت دانشکده‌ی کارآفرینی زنان را در دانشگاه نورث ایسترن به عهده دارد.

جالب است بدانید که لورا هوآنگ به‌عنوان یکی از چهل استاد برتر مدرسه‌ی کسب‌و‌کار شناخته می‌شود که توانسته در سال 2021، جایزه‌ی کوزارلی (Cozzarlli) را از آکادمی ملی علوم دریافت کند. قرارگیری نام این پژوهشگر و تئوریسین برجسته در فهرست Global Thinker50 Radar به‌عنوان متفکری برتر با توانایی تحول دنیای تئوری و عمل، از دیگر افتخارات اوست.

در بخشی از کتاب برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری می‌خوانیم

حس درونی و تابعِ نمایی

این آرایشگرها سؤال می‌کنند، گوش می‌دهند، ارتباط برقرار می‌کنند و با این روش جان آدم‌ها را نجات می‌دهند. چطور؟ آرایشگرم خیلی ساده گفت: «ما فقط از درک شهودی‌مان استفاده می‌کنیم.»

«استفاده از درک شهودی» ساده به‌نظر می‌رسد؛ اما بیان معنی آن کاری سخت‌تر است. بعضی‌ها، به‌خصوص متخصصان تصمیم‌گیری، می‌گویند درک شهودی کاملاً غیرمنطقی است و تجربۀ سال‌ها علم به ما می‌گوید که تصمیم‌گیری براساس حس درونی، احساسی و غیرمنطقی است و منجر به نتایج غرض‌ورزانه می‌شود. درواقع، هنگامی‌ که اولین مقاله‌ام را دربارۀ حس درونی در کسب‌وکار، برای مجله‌ای علمی فرستادم، چنین بازخوردی گرفتم:

به‌نظرم کلیت مقاله مشکل‌دار است. بررسی «حس درونی» که اصطلاحی عامیانه است و باید اصطلاحی عامیانه باقی بماند به‌کلی اتلاف وقت است و وقت من با خواندن این مقاله هدر رفت. ما در جست‌وجوی تأثیرات نظری در رشته‌مان هستیم و این مقاله از دیدگاه من، غیرنظری است.

(اگر تشخیص ندادید، این داوری از طریق یک فرآیند داوری کور انجام شده بود.)

مسلماً این بازخورد را به دل گرفتم. اگر به‌خاطر یکی‌دو دانشمند فوق‌العاده در دانشگاه مریلند نبود که کاملاً شانسی چند روز بعد مرا برای ارائۀ کارم دعوت کردند، تحقیقاتم روی حس درونی را کنار گذاشته بودم. همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، کارم را با ترس‌ولرز ارائه دادم. پاسخ چیزی بود که هیچ‌وقت فراموش نکرده‌ام: بعد از سخنرانی‌ام، به من گفتند که کارم «پیشرو» و شجاعانه است و از من قول گرفتند هیچ‌وقت این زمینۀ تحقیقاتی را رها نکنم.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
تشکر و قدردانی
مقدمه
فصل اول: چیزی علاوه بر سخت‌کوشی
بخش اول: غنا بخشیدن
فصل دوم: ویژگی‌های اولیه
فصل سوم: تشخیص ناهم‌خوانی‌ها
فصل چهارم: ارزش محدودیت‌ها
فصل پنجم: بهبود بخشیدن حس درونی و آنچه به تلاش جمعی اضافه می‌کنید
بخش دوم: خشنودی بخشیدن
فصل ششم: قدرت غیرمنتظره‌ها
فصل هفتم: بداهه‌پردازی تأملی
فصل هشتم: شکل‌دهی و خشنودی بخشیدن در موقعیت
بخش سوم: هدایت کردن
فصل نهم: تمام راه‌های درخشش الماس شما
فصل دهم: تغییر تعصب‌ها و کلیشه‌ها به نفع خودتان
فصل یازدهم: چهارچوب‌بندی ادراک‌ها و ویژگی‌ها به شیوۀ خود
فصل دوازدهم: برای ایجاد مسیر حرکت، حداقل به دو نقطۀ اصلی نیاز دارید
بخش چهارم: تلاش کردن
فصل سیزدهم: تأثیرگذار کردن برگ برندۀ خود
اصول برگ برنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برگ برنده: تبدیل دشواری‌ها به برتری
نویسنده
مترجممهدیه مفیدی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-461-437-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برگ برنده

رضا ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۱/۳
عالی بود کتاب فوق
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب برگ برنده

برای دریافت کتاب برگ برنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.