معرفی و دانلود کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی

عکس جلد کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی

ساتوشی یاگیساوا در کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی، داستان پناه بردن دختری جوان از عمق رنج و دلشکستگیِ از دست دادن هر آنچه برایش آشنا و دوست‌داشتنی بوده، به دنیای آرام و خردمندانه‌ی کتاب‌ها را روایت می‌کند. این کتاب که از عناوین پرفروش آمازون بوده، داستانی درباره‌ی امید و شروعی دوباره است.

درباره‌ی کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی

ساتوشی یاگیساوا (Satoshi Yagisawa) در کتاب روزها در کتابفروشی موریساکی (Days at the Morisaki Bookshop) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن مقابل شماست، داستان فرو رفتن در رنج و سپس پیدا کردن راه خارج شدن از آن را نشان می‌دهد. این داستان عاشقانه و آرام، ما را به دل زندگی دختری جوان به نام تاکاکو می‌برد که خود را از هر جهت انسانی معمولی می‌بیند. او چهره‌ای معمولی دارد، در خانواده‌ای معمولی به دنیا آمده، در مدرسه‌ای معمولی درس خوانده و حالا در شرکتی معمولی هم کار می‌کند. این معمولی بودن برای تاکاکو کافی است و او را خوشحال می‌کند. کما اینکه در همین شرکت معمولی، با مرد جوانی به هیده‌آکی آشنا شده و این آشنایی به یک تجربه‌ی عاشقانه تبدیل شده است.

حالا تاکاکو آرام و خوشحال است. او با دوست‌پسرش در رستورانی نشسته و شام می‌خورد که ناگهان خبری غیرمنتظره،‌ سقف سست آرزوهای عاشقانه‌اش را بر سرش خراب می‌کند. هیده‌آکی با لحنی کاملاً معمولی،‌ که انگار می‌خواهد خبری کاملاً پیش‌پاافتاده را بگوید، خبر از ازدواج زودهنگامش با زنی دیگر را می‌دهد؛ زنی بسیار زیبا که اتفاقاً در شرکت خودشان کار می‌کند. دنیا پیش چشمان تاکاکو سیاه می‌شود تا او به این فکر کند که از دست دادن معشوقش برایش درد بیشتری داشته یا شنیدن خبر خیانتش؟

به این ترتیب، شخصیت اصلی کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی یعنی تاکاکو، در یک چشم برهم زدن همه‌چیزش را از دست می‌دهد. او که تحمل دیدن عشق سابقش و نامزدش را در شرکت و هنگام کار ندارد، از آنجا استعفا می‌دهد. او روزها خودش را در خانه حبس می‌کند تا فضای دلگیر خانه که با پرده‌های کشیده‌شده تاریک‌تر و تنهاتر نیز به نظر می‌رسد، پناهی برای قلب شکسته‌اش باشد. این اوضاع نابسامان تا جایی ادامه پیدا می‌کند که صبر مادر تاکاکو لبریز می‌شود و از برادرش، یعنی دایی ساتورو درخواست کمک می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی

دایی ساتورو آدم عجیبی است. اصلاً همین عجیب بودن و مبادی آداب نبودنش باعث شده تا سال‌ها تاکاکو سراغی از او نگیرد. او ازدواج عاشقانه‌ای داشته ولی چند سال قبل به شکلی ناگهانی و ناراحت‌کننده از همسرش جدا می‌شود و حالا تنها زندگی می‌کند. وظیفه‌ی اداره‌ی کتاب‌فروشی کوچکی در توکیو که نسل‌درنسل متعلق به خانواده‌ی تاکاکو بوده، به عهده‌ی دایی ساتورو است. و حالا دایی از تاکاکو درخواست کرده تا در ازای کمک کردن به او در کارهای کتاب‌فروشی، به اتاق طبقه‌ی بالای مغازه نقل مکان کند. این نقل مکان به معنای قطع ارتباط با تمام دوستان و آشنایان تاکاکو است، ولی حداقل برای او که موقتاً شغلی ندارد و از پس هزینه‌های زندگی برنمی‌آید می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. تاکاکو به مغازه‌ی کتاب‌فروشی قدیمی دایی ساتورو نقل مکان می‌کند، بی‌خبر از اینکه این خانه‌ی جدید، دری به دنیایی جدید و آدم‌هایی جدید باز می‌کند...

کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی توسط مژگان رنجبر به فارسی ترجمه شده و نشر کوله‌پشتی ناشر آن است. این کتاب را با صدای اعظم حبیبی می‌شنوید.

افتخارات کتاب روزها در کتابفروشی موریساکی

  • اثر پرفروش آمازون
  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • کتاب پرفروش در ژاپن
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبی چی‌یودا
  • نامزد دریافت جایزه‌ی British Book

نکوداشت‌های کتاب روزها در کتابفروشی موریساکی

  • مطالعه‌ی این کتاب در یک بعدازظهر آرام در پارکی زیبا بسیار لذت‌بخش است. (لس‌آنجلس تایمز)
  • ساتوشی یاگیساوا با وجود تمام توصیفات پرجزئیاتش، نثری روان و ساده دارد. (بوک‌لیست)
  • داستان عاشقانه‌ای درباره‌ی کتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌ها که با روایتی صمیمانه و طنازانه تکمیل می‌شود. (Kirkus Reviews)
  • این کتاب دقیقاً مانند خود کتابفروشی موریساکی، مینیمال اما پر از تجربه است. (New York Journal of Books)
  • تأمل‌برانگیز و صادقانه. (The Uncorked Librarian)

معرفی و دانلود کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی

اقتباس سینمایی از کتاب روزها در کتابفروشی موریساکی

فیلم ژاپنی Morisaki shoten no hibi با اقتباس از داستان این کتاب در سال 2010 ساخته شده و Asako Hyuga کارگردانی آن را به عهده داشته است.

کتاب روزها در کتابفروشی موریساکی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی عاشقانه، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی می‌شنویم

روز بعد، دیگر خواب نماندم و به‌نحوی فهمیدم که باید در کتاب‌فروشی چه‌کار کنم. خوشبختانه، کسب‌وکار بیشتر اوقات تا بعدازظهر راکد بود. من پشت پیشخان می‌نشستم و خوابم می‌برد. از وقتی ‌که آنجا سروسامان گرفتم، برنامه‌ی روزانه‌ام چندان تغییر نمی‌کرد. صبح، اولین کاری که می‌کردم باز کردن کتاب‌فروشی بود و رسیدگی به کارها تا وقتی که دایی‌ام بیاید و من را از شرّ وظایفم خلاص کند. بعد خودم را به‌زحمت به طبقه‌ی بالا می‌کشاندم و زیر ملافه‌های فوتونم می‌رفتم و می‌خوابیدم.

در اتاقم فقط وسایل کاملاً ضروری وجود داشت. مطمئنم که اصلاً شبیه زندگی بقیه‌ی آدم‌ها نبود، اما مناسب احوال من بود. صادقانه بگویم، با وضعیت ذهنی‌ای که داشتم، آماده بودم تا همه‌ی چیزهای دنیوی را رها کنم.

دایی ساتورو بعدازظهرها می‌آمد. او لباس‌های گَل‌وگشادی به تن می‌کرد که در شرکت‌های معمولی امکان پوشیدنشان نبود. وقتی می‌آمد تو، اولین کاری که می‌کرد بررسی دفتر حساب‌کتاب بود و بعد سفارش‌های آنلاین. سپس، می‌رفت سراغ تلفن تا با کسی راجع‌به موضوعی گپ بزند یا برای کار چیزی سفارش بدهد. می‌توانستم شکایاتش را بشنوم که به فرد آن ‌سوی خط می‌گوید: «نه بابا، امکان نداره!» یا «اینکه خیلی بی‌رحمانه‌ست، نه؟» یا «اگه نتونیم این رو پشت‌سر بذاریم...» شاید از وضعیت کسب‌وکار شکایت داشت. با این ‌حال، لحن صدایش همیشه شاد بود.

چیزی که در کسب‌وکار کتاب‌های دست‌دوم انتظارش را نداشتم این بود که شبکه‌اش این‌قدر گسترده باشد. طبق گفته‌ی دایی‌ام، شبکه‌ی کتاب‌فروش‌ها و روابط شخصی‌ بخش مهمی از کار است‌ تا مطمئن شوی همیشه می‌توانی فهرستی از کتاب‌های جدید بیاوری و اجازه ندهی کتاب‌فروشی خالی بماند. کتاب‌فروشی خاصی مثل موریساکی نمی‌توانست فهرست کتاب‌هایش را صرفاً با خرید کتاب‌ از مشتری‌هایی تأمین کند که برای فروش می‌آمدند. مزایده‌های دوره‌ای که اتحادیه‌ی کتاب‌فروشی‌ها سازماندهی می‌کرد برای کتاب‌فروشی‌ها ضروری بود تا بتوانند کتاب‌های دست‌دوم بیشتری به دست بیاورند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
67 دقیقه
قسمت یک
51 دقیقه
قسمت دو
62 دقیقه
قسمت سه
54 دقیقه
قسمت چهار
71 دقیقه
قسمت پنج
64 دقیقه
قسمت شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی
نویسنده
مترجممژگان رنجبر
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی

ام البنین زمانی
۱۴۰۳/۲/۵
یک داستان ژاپنی با سیری ملایم و دلنشین و همچنین پر از نکته‌های ارزشمند برای درک بهتر زندگی و داشتن ارتباطی بهتر با خود و دیگران. کتابی که با خواندن آن پله پله و گام به گام، همراه با شخصیت اصلی داستان، رشد می کنیم و بزرگ می شویم و برای من کتابخوان، نکته بسیار خوب کتاب اثربخشی مطالعه در رشد شخصیتی و فردی ما است نکته‌ای که خودم تجربه کرده‌ام ولی عده ای نسبت به آن بی توجهند و دیگر اینکه تا با کفش‌های کسی راه نرفته ایم، کسی را داوری نکنیم. هر کس در زندگی دیدگاه و بینشی دارد و ما نباید برای رفتارها و تصمیمات شخصی دیگران، نسخه بپیچیم. بیان داستان هم بسیار دلنشین بود. سپاس از کتابراه برای انتشار این کتاب ارزشمند
بیتا بقالان
۱۴۰۳/۱/۲۷
نمونه ای از یک زندگی معمولی که هر کدوم از ما در طول زندگی میتونیم باهاش مواجه بشیم. ریتم داستان بدون هیچ هیجانی پیش رفت که البته با وجود این همه استرس حاکم بر جامعه بد نبود. همچنین چون اصلا با ادبیات شرق دور اشنایی ندارم این همه اسم کتاب و نویسنده ای که شخصیت اول داستان در موردشون صحبت کرد رو نمیشناختم نتونستم کامل با کتاب ارتباط برقرار کنم در کل بد نبود ممنون از کتابراه
فراز فرنیا
۱۴۰۳/۱/۱۰
یک داستان ملایم وساده بدون هیجان واتفاقات غیر معمولی، فضای قصه را دوست داشتم، صدای راوی زیباست ولی زمانی که بجای کاراکترها حرف میزنند تقریبا فریاد میکشند واین آزارنده است، من درطول داستان دائما مشغول کم وزیاد کردن صدا بودم، با تشکر وآرزوی موفقیت برای همه هنرمندان گرامی
پاییز میرزایی
۱۴۰۳/۱/۲۰
انقدر کتاب جالب و گیرا بود که من چندبار گوش دادم. شخصیت دایی رو بسیار دوست داشتم، با اینکه همه فکر میکردن خیلی بیخیال و سرخوش هست اما شخصیت قشنگی داشت. راوی خیلی خوب و دلنشین این کار رو انجام دادن و کتاب جذاب تر شده بنظرم
ستاره
۱۴۰۳/۱/۶
به نظرم کتاب جالب و زیبایی بود، اما کمی میانه‌های داستان دنبال خط ربط‌های بیشتری بودم که نویسنده میتونست بهتر بهش بپردازه و کلا پیشنهاد می‌کنم ارزش شنیدن یا خوندن داره
فرانک شافعیان
۱۴۰۳/۱/۱۶
داستان فوق العاده‌ای بود. بعضی از جملات کتاب تو ذهنم مونده. مثل این جمله که یادت باشه که عشق ورزیدن کار اشتباهی نیست و باید عاشق بود و عشق ورزید.
مریم آقایی
۱۴۰۳/۲/۶
کتاب آروم و ملایمیه، شخصیت موموکو و دایی جذابه، روش برخورد موموکو با زندگی و مشکلاتش رو خیلی دوس داشتم
رعنا ابوالقاسم
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب خوب و روان و ساده‌ای بود …ملایم و کم هیجان پیش رفت، گاهی آدم نیاز داره چنین داستانی گوش بده. احساس آرامش داشت
تارا وجود
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب بسیار خوبی بود و راوی فوق العاده بعضی وقت ها به خاطر به زبون نیاوردن احساساتمون مجبوریم رنجی بزرگ به دوش بکشیم
Sana S
۱۴۰۳/۱/۴
وقتی اسم مژگان رنجبر ب عنوان مترجم روی ی کتاب باشه، اعتبار محسوب می شه. موضوع و ترجمه عالی بود. صدای راوی بسیار عالی.
Mahshad Bonakdarnia
۱۴۰۳/۱/۴
متاسفانه صداسازی مناسب سن و جنسیت و شرایط زندگی شخصیت‌ها نبود و نمیشد ارتباط برقرار کرد!
مریم مهرابیان
۱۴۰۳/۱/۲۱
فکر می‌کردم باید خیلی جذاب باشه
بد نبود معمولی بود
ضحی مختارزاده
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب خوب بود، به ویژه نیمه دوم‌اش را بیشتر دوست داشتم.
zahra etemadi
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خوبی بود گویندگان عالی بودند داستان ساده و روان بود
پوریا رزم ارا
۱۴۰۳/۱/۱۱
یک قصه از پیدا کردن من گمشده در روابط نجات‌بخش انسانی…
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی

برای دریافت کتاب صوتی روزها در کتابفروشی موریساکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.