معرفی و دانلود کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی

عکس جلد کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۳۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی

بریتنی هنسی در کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی، که راهنمایی جامع و کامل برای علاقه‌مندان به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است، راه و روش تأثیرگذار شدن در این بستر و رسیدن به درآمد را به زبانی ساده و روان توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی

در قرن بیست‌ویکم و با پررنگ شدن نقش اینترنت و تکنولوژی در زندگی روزمره‌ی مردم، رفته‌رفته سبک زندگی‌ها نیز تغییر کرد و مردم با سرعتی پیش‌بینی‌نشده، خودشان را با امکانات جدید وفق دادند. عادات و شیوه‌های جدیدی از دل این فناوری زاده شد و فرهنگ، تجارت،‌ و خیلی مفاهیم دیگر بنا به همین دستاوردهای تازه دستخوش تغییر شدند. از همان ابتدا که امکان جستجو در وب و برقراری ارتباط به شکلی ساده‌تر و سریع‌تر امکان‌پذیر شد،‌ تا همین حالا که کلماتی چون متاورس و ارز دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی تبدیل به واژه‌های پرکاربردی در روزمره‌ی آدم‌ها شده‌اند،‌ مردم پابه‌پای این تکنولوژی روش کار کردنشان را تغییر داده‌اند تا جایی که امروزه اغلب کسب‌وکارها راه دسترسی مخاطبانشان در شبکه‌های اجتماعی را هموار کرده‌اند و از دل این تلاش‌ها، عناوین شغلی جدیدی چون «اینفلوئنسر» زاده شده است.

اغلب مردم با هر سطح استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، حداقل یک بار با نام اینفلوئنسر مواجه شده‌اند. اینفلوئنسرها به بیان ساده افرادی هستند که به واسطه‌ی برندسازی برای نام شخصی یا تجاریشان، در فضای مجازی شناخته‌شده و «تأثیرگذار» محسوب می‌شوند. این شهرت و اثرگذاری تا جایی رشد می‌کند که سود کلانی را برای صاحبش به ارمغان می‌آورد، از این‌رو این شغل و این فضا برای بسیاری موقعیتی جذاب محسوب می‌شود. بریتنی هنسی (Brittany Hennessy) در کتاب اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی (Influencer) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، نحوه‌ی رسیدن به چنین موقعیتی را به شکل کامل و جامع توضیح می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی

فعالیت به عنوان یک اینفلوئنسر، به مهارت‌های مختلفی نیاز دارد و تنها آشنا بودن به فضای اینترنت و بستر شبکه‌های اجتماعی برای موفق شدن در این کار کافی نیست. زمانی که شما به عنوان مخاطب محتوای یک اینفلوئنسر را رصد می‌کنید، ممکن است در نظرتان انجام این کار و تولید محتوایی مشابه کار چندان سختی نباشد. ولی برای اینفلوئنسر شدن، باید از مسیرهایی بگذرید که در چشم مخاطب، چندان دیدنی و ملموس نیستند. برای مثال حتی کوچک‌ترین و ابتدایی‌ترین قدم مانند انتخاب نام برای فعالیت در شبکه‌های مجازی، نیازمند دقت و بررسی همه‌ی جوانب است؛ زیرا یک تولیدکننده‌ی محتوا به واسطه‌ی نامش، خودش و نوع محتوایی که ارائه می‌دهد را معرفی می‌کند و زمانی که نام انتخاب شود، ثابت باقی می‌ماند، زیرا تغییر نام کار چندان آسانی نخواهد بود. بریتنی هنسی در کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی به علاقه‌مندان برای کار به عنوان اینفلوئنسر نکات فراوانی را یاد می‌دهد که شاید پیش از این اصلاً در مورد آن‌ها نشنیده بوده باشند و شیوه‌ی انتخاب نام درست نیز، یکی از همین نکته‌های مفید است.

اگر به فعالیت در فضای مجازی علاقه دارید، باید به مهارت‌ها و سلاح‌های مختلفی مجهز باشید. اعتمادبه‌نفس، مداومت و صبوری، به خصوص در ابتدای کار،‌ عواملی تعیین‌کننده هستند. ولی تنها کسانی موفق به انجام این کار و کسب درآمد از این فضا می‌شوند که دانش و اطلاعات کاملی از الگوریتم‌ها، ابزارها، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این بستر داشته باشند. کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند در این زمینه راهنمای خوبی برای شما باشد.

کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی توسط آناهیتا دخیلی به فارسی ترجمه شده و روایت آن نیز به عهده‌ی ناهید اسدی بوده است. نشر صوتی موج کتاب و انتشارات کوله‌پشتی، ناشران این کتاب هستند.

نکوداشت‌های کتاب اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی

  • کاربران اینستاگرامی که برای کسب درآمد و درک جنبه‌ی تجاری پلتفرم به کمک نیاز دارند، با خواندن این کتاب به خوبی به مقصود خود خواهند رسید. (Forbes)
  • من به شدت به هر کسی که به زندگی آنلاین علاقه‌مند است توصیه می‌کنم این کتاب را تهیه کند، بنشیند و یادداشت‌برداری کند چون باید حتماً نکات بریتنی را بشنوید. (Iskra Lawrence)

کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد فعالیت در شبکه‌های مجازی به عنوان تولیدکننده‌ی محتوا را دارند، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی می‌شنویم

به‌طور مکرر پست بگذارید: وقتی یک بلاگ یا ولاگ را ارزیابی می‌کنم، اولین چیزی که بررسی می‌کنم تاریخ آخرین پست بلاگ است. نه تنها تاریخ آخرین پست هوم‌پیجتان، بلکه تاریخ آخرین پست مرتبط با حوزه‌ی مدنظرم را هم بررسی می‌کنم. اگر خود را یک اینفلوئنسر سبک زندگی می‌نامید، اما آخرین پست استایلتان دیروز، آخرین پست زیبایی‌تان یک ماه پیش و آخرین پست سفرتان مربوط به شش ماه گذشته است از نظر من شما بیشتر یک بلاگر استایل هستید و اولین نفر در فهرست من برای کمپین‌های تبلیغات زیبایی یا مسافرتی نخواهید بود. اگر واقعاً می‌خواهید یک اینفلوئنسر سبک زندگی باشید دقت کنید محتوای خود را به‌طور منظم در حوزه‌های گوناگون منتشر کنید. یک تقویم محتوا به شما کمک خواهد کرد موضوعات و زمان محتوایی که پست می‌کنید را زیر نظر داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
پیشگفتار
18 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: فید
15 دقیقه
فصل اول ـ قسمت دوم
18 دقیقه
فصل اول ـ قسمت سوم
17 دقیقه
فصل اول ـ قسمت چهارم
15 دقیقه
فصل دوم: مخاطبین
14 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت دوم
14 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت سوم
14 دقیقه
فصل سوم: برتری
24 دقیقه
فصل سوم ـ قسمت دوم
15 دقیقه
فصل چهارم: مطبوعات
17 دقیقه
فصل چهارم ـ قسمت دوم
22 دقیقه
فصل چهارم ـ قسمت سوم
17 دقیقه
فصل پنجم: پول
16 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت دوم
14 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت سوم
13 دقیقه
فصل ششم: قرارداد
15 دقیقه
فصل ششم ـ قسمت دوم
23 دقیقه
فصل ششم ـ قسمت سوم
15 دقیقه
فصل هفتم: مدیر برنامه
22 دقیقه
فصل هفتم ـ قسمت دوم
19 دقیقه
فصل هشتم: هدف
14 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت دوم
15 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی
نویسنده
مترجمآناهیتا دخیلی
راویناهید اسدی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ ۳۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب صوتی اینفلوئنسر: برندسازی شخصی در عصر رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.