معرفی و دانلود کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد

عکس جلد کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد

کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد اثر پرفروش سودانیموس بوش، ماجرای هیجان‌انگیز و اسرارآمیز پسری به نام کلی را به تصویر می‌کشد که اعتقادی به جادو ندارد. روزی او از سوی مدرسه برای تنبیه به جزیره‌ای دورافتاده و آتشفشانی فرستاده می‌شود؛ جایی که حوادثی غیرقابل باور در انتظار او هستند که ممکن است باعث شوند تا کلی به جادو باور پیدا کند.

موضوع کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد چیست؟

در داستان جادوی بد (Bad Magic) کلی شخصیت اصلی کتاب پسربچه‌ای است که از جادو متنفر است و به آن باور ندارد. برادر بزرگتر کلی به جادو و شعبده‌بازی علاقه‌ی زیادی داشت و همیشه با عشق و علاقه نمایش‌های شعبده‌بازی و حقه‌هایی جادویی خودش را برای کلی اجرا می‌کرد تا اینکه روزی بدون هیچ نامه یا خبری خانواده‌اش را برای همیشه ترک کرد. این اتفاق باعث شد تا کلی به طور کل از جادو متنفر شود.

در روزهای پایانی مدرسه، دانش‌آموزان باید انشایی در مورد نقش جادو در نمایشنامه‌ی توفان شکسپیر بنویسند. کلی فقط جمله‌ی گندش بزنند جادو را در دفترش می‌نویسد و روز بعدش در یک اتفاق باور نکردنی جمله‌ای که در دفترش نوشته بود را با دست خط و اسم خودش بر روی دیوارهای مدرسه می‌بیند. کلی به طور کل از این ماجرا بی‌خبر بود و اصلاً نمی‌دانست چه اتفاقی باعث شده که دست خط او روی دیوارهای مدرسه باشد اما مسئولین مدرسه حرفش را نمی‌پذیرند و برای تنبیه او را به جزیره‌ای دورافتاده می‌فرستند، سرزمینی که در آن ماجراهای عجیب و غیرقابل‌پیش‌بینی زیادی انتظار کلی را می‌کشند...

درباره‌ی مجموعه سه گانه‌ی بد:

داستان‌های دنباله‌دار و فانتزی این مجموعه‌ی پرفروش، ماجراجویانه، درگیرکننده و سحرآمیز است تا جایی که شما را همراه با خود به دنیایی عجیب و باورنکردنی می‌برد. سودانیموس بوش (Pseudonymous Bosch) در نگارش داستان‌های مجموعه سه گانه‌ی بد (The Bad Books) اشاره‌هایی به واقعیت‌هایی در تاریخ بشر، فرهنگ، دانش و هنر داشته و بسیاری از واقعیات و نکات را با بیانی طنز در پانویس‌های کتاب آورده است.

سودانیموس بوش بدون اشاره‌ی مستقیم، داستان و شخصیت‌های مجموعه را با هنر و تاریخ نقاشی پیوند داده است. سه شخصیت برجسته تاریخ هنر یعنی سه نقاش به علاوه شخصیت مهم تاریخ ادبیات جهان یعنی ویلیام شکسپیر در پیچ و تاب‌های داستان‌ها حضور دارند. مجموعه‌ی خواندنی سه گانه‌ی بد به ظاهر برای نوجوانان است اما برای بزرگسالان نیز جذاب بوده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

نکوداشت‌های کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد:

- بوش، تا حد زیادی بی‌پروایی و شادابی که امضای خودش است را در این کتاب به کار می‌برد... جادوی بد رمانی هوشمندانه و ماجراجویانه است. (School Library Journal)

- کتاب حاوی موضوعاتی از رمز و راز، جادو، بازی با کلمات و طعنه زدن است. این کتاب تعلیق‌آمیز، شوخ طبعانه، هوشمندانه و از همه مهم‌تر سرگرم کننده است. جادوی بد قطعاً برای طیف وسیعی از خوانندگان سرگرم کننده است. (Voya)

- لذت‌بخش است... کلی سعی می‌کند از بسیاری از رمز و رازهای جزیره باخبر شود و با هم اردوی خود دیدار کند. تصویرگری‌های گیلبرت شوخ طبعی بیشتری به کتاب افزوده است. (Publishers Weekly)

کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های فوق‌العاده و جذاب این کتاب برای نوجوانانی که به داستان‌هایی با ژانر فانتزی و جادویی علاقه دارند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد می‌خوانیم:

آخر چرا می‌خواستند او را به اردوگاه بچه‌های بد یا به اصطلاح «جوانان مسئله‌دار» بفرستند که از اول هم نوشته‌اند اردوگاه جای آن‌هاست؟ حالا این‌که معلم فکر کند او یک آدم منحط و لاابالی است، یک چیزی، ولی یعنی آن‌قدر خاک بر سر شده بود که پدر و مادرش هم بهتر از آن درباره‌اش فکر نمی‌کردند؟ نکند آن‌ها هم فقط داشتند تظاهر می‌کردند که آن‌قدر بلندنظر و پذیرا هستند؟ تقریباً دلش می‌خواست نوشتن آن چیزها روی دیوار آقای بِیلی واقعاً کار خودش بود. این‌طوری لااقل دلش خنک می‌شد که حق پدر و مادرش را کف دستشان گذاشته است.

کمی بعد، کلِی داشت اینترنت را زیر و رو می‌کرد بلکه بتواند اطلاعاتی علیه «مزرعِ سبزِ زمین» یا «جزیره‌ی پرایس» پیدا کند که پدر و مادرش قانع شوند جای درست و درمانی نیست و اجازه بدهند در خانه بماند. چیزی که دستگیرش شد، این بود:

جزیره‌ پرایس، جزیره‌ای کوچک و در مالکیت خصوصی در اقیانوس آرام است، تقریباً در هشت مایلی شمال غرب هاوایی. این جزیره جزو املاک سرمایه‌گذار فقید وال استریت، شادروان رندولف پرایس است و قله‌ی فورژ نیز در آن واقع است که یکی از معدود آتشفشان‌های فعال تحت مالکیت خصوصی در جهان به شمار می‌آید. پرایس مجموعه‌دار آثار هنری، کتاب و اشیایی عجیب‌و‌غریب بود و خود او هم شخصیتی غیرمتعارف و عجیب‌وغریب داشت.

فهرست مطالب کتاب

برای آن‌هایی که می‌خواهند بیشتر بدانند
این کتاب با یک کلمه ی بد شروع می شود.
فصل یک: گندش بزنند جادو
فصل دو: نمایش مدرسه
فصل سه: نوشتن روی دیوار
فصل چهار: گردهمایی خانوادگی
فصل پنج: اردوی تابستانی برای جوانان مسئله‌دار
فصل شش: پیچ شُل
فصل هفت: ول‌شدگان
فصل هشت: موجودی که از دوفشان آمد
فصل نه: زنبورهای نگهبان
فصل ده: دایره
فصل یازده: دمش گرم جادو!
فصل دوازده: علف
فصل سیزده: وقت آزاد
فصل چهارده: قصه‌ی دور آتش
فصل پانزده: امتحان شنا
فصل شانزده: پرستار کورا
فصل شانزده: بخش دوم راه پشتی
فصل هفده: درون
فصل هجده: سرایدار
فصل نوزده: دفتر یادداشت
فصل بیست: دوباره سرقت شده
فصل بیست ویک: کلبه‌ی آتش
فصل بیست ودو: صبح روز بعد
فصل بیست وسه: پشتِ در مانده
فصل بیست وچهار: راه رفتن در گدازه
فصل بیست وپنج: بازیگران
فصل بیست وشش: پیاده‌روی
فصل بیست وهفت: دهانه‌ی آتشفشان
فصل بیست وهشت: موج سواری آتشفشانی
فصل بیست ونه: دعوت به روی صحنه
فصل سی: کتابخانه درون کتابخانه
عجله کنین وقت شام رسیده
ضمیمه
سیب‌زمینی آن‌قدرها هم که می‌گویند، بی‌خاصیت نیست...
شعبده ی کلاسیک طناب
یک شرط بندی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد
نویسنده
مترجمساسان گلفر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-600-462-401-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد

Hadis Gholipour
۱۴۰۰/۶/۱۹
کتاب خوبیه یکم عجیبه ولی اگه می‌خواین کامل بفهمینش اول «اسم این کتاب راز است» و «اگر داری این کتاب را میخوانی کار از کار گذشته» رو به همین ترتیب از این نویسنده قبل از خواندن سه گانه بد بخونین که بفهمین
azam javary
۱۴۰۱/۲/۹
برای بچه‌ها مناسب بود
اراس کریمی
۱۴۰۰/۸/۷
تنها چیز که میتونم بگم...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد

برای دریافت کتاب سه گانه‌ی بد 1: جادوی بد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.