معرفی و دانلود کتاب تق تق، بیا بیرون

عکس جلد کتاب تق تق، بیا بیرون
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تق تق، بیا بیرون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تق تق، بیا بیرون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تق تق، بیا بیرون

کتاب تق تق، بیا بیرون نوشته‌ی کوین هنکس، داستان بامزه‌ی چهار تخم مرغ را به تصویر می‌کشد که داخل سه عدد از آن‌ها جوجه است اما یکی از تخم مرغ‌ها شما را غافلگیر خواهد کرد. این کتاب آموزنده در سال 2018 نامزد جایزه آیزنر شده است.

موضوع کتاب تق تق، بیا بیرون چیست؟

چهار تخم مرغ صورتی، زرد، آبی و سبز در داستان وجود دارد که کم‌کم سه تا از آن‌ها تَرک می‌خورند و جوجه می‌شوند اما یک تخم مرغ سبز رنگ هنوز سالم است و تَرک نخورده تا اینکه روزی ترک می‌خورد و جوجه‌ها را بسیار غافلگیر می‌کند....

داستان تق تق، بیا بیرون (Egg) تنها چند جمله‌ی نوشتاری دارد و از این جهت بیشتر کتابی تصویری محسوب می‌شود که مفاهیم زیادی برای کودکان دارد و آن‌ها می‌توانند با دنبال کردن تصاویر کتاب از قوه‌ی تخیل خود استفاده کرده و داستان خود را از روی تصاویر تعریف کنند. ایده‌ی داستان سرایی کتاب باعث تقویت قدرت تخیل کودکان شده و از آن جهت که کتابی تصویری است باعث می‌شود تا خردسالان هم به راحتی با تصاویر زیبا و داستان ساده‌ی آن ارتباط برقرار کنند.

این کتاب در مورد دوستی، دوست داشتن یکدیگر و پذیرش تفاوت‌هاست. ممکن است کودکان تصور کنند که تنها با بچه‌هایی مثل خودشان می‌توانند دوست شوند و بازی کنند اما این داستان نشان می‌دهد که تفاوت داشتن بقیه نباید باعث ترس و دوری از آن‌ها شود بلکه با وجود تفاوت‌ها هم می‌شود دوستی‌های زیبا و عمیق ایجاد کرد.

کوین هنکس (Kevin Henkes) را بیشتر بشناسیم:

او در نوامبر سال 1960 متولد شده و نویسنده و تصویرگر آمریکایی کتاب‌های کودک است. هنکس از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌آید و تا کنون بیش از 50 کتاب مختلف برای کودکان و نوجوانان نوشته و تصویرگری کرده و برنده جوایز متعددی همچون مدال کالدکوت و مدال نیوبری شده است.

کتاب تق تق، بیا بیرون مناسب چه کسانی است؟

این داستان به همراه تصاویر زیبا برای کودکان سنین 3 تا 7 سال مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تق تق، بیا بیرون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462-343-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تق تق، بیا بیرون

رضا موزونی
۱۴۰۰/۵/۲۵
کتابی تصویری و مورد علاقه کودکان زیر هفت سال، بچه‌ها به خوبی جذبش می‌شوند. یک نکته کوچک باید رعایت می‌شد که کودکان نباید به هر چیز ناشناس نزدیک شوند و ممکن است دچار آسیب شوند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تق تق، بیا بیرون

برای دریافت کتاب تق تق، بیا بیرون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.