معرفی و دانلود کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3

عکس جلد کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3
قیمت:
۳۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3

کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3، به کوشش لاله جعفری و بر اساس حروف و نشانه‌های دروس 11 تا 13 کتاب فارسی اول ابتدایی نوشته شده است. داستانی که خواندن آن به دانش‌آموز کلاس اولی کمک می‌کند تا روان‌خوان‌تر شود و از لذت خواندن نیز بی‌بهره نماند.

درباره‌ی کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3

کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3، از کتاب‌های مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی است که توسط لاله جعفری نوشته شده و به کوشش نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب بر اساس حروفی نوشته شده که تا درس 13 کتاب فارسی کلاس اول ابتدایی به دانش‌آموزان آموزش داده شده‌اند. با قرار دادن این کتاب در اختیار دانش‌آموزان کلاس اولی، می‌توان هم لذت خواندن را به آن‌ها چشاند و هم وسیله‌ای شد برای مرور بهتر آنچه در کلاس درس آموخته‌اند.

اگر دانش‌آموز کلاس اولی را در میان اطرافیان خود داشته باشید، حتماً تا کنون متوجه ذوق و شوقی که برای خواندن هرچیزی در هر جایی دارند شده‌اید! از تابلوهای کوچه و خیابان گرفته، تا بنرهای تبلیغاتی و آگهی‌های تلویزیون و زیرنویس‌ها. و حتماً دیده‌اید که چه‌قدر از سرعت رد شدن زیرنویس و اتمام تبلیغ تلویزیونی و سرعت بالای ماشین، هنگام رد شدن از کنار یک بیلبورد تبلیغاتی گله دارند! سرعتی که با سرعت آن‌ها در خواندن حروف و کلمات هماهنگ نیست! از طرفی، حروف و نشانه‌هایی هم هستند که نوآموز کلاس اولی هنوز آن‌ها را به خوبی یاد نگرفته است. اما این اشتیاق به خواندن، آن‌ها را به جایی می‌رساند که خود را وادار به خواندن کنند، حتی به اشتباه! کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3، از آن دست کتاب‌هایی‌ست که عصای دست والدین و معلمان به حساب می‌آیند. کتابی که پاسخی‌ست به این اشتیاق کودکان برای خواندن و صد البته، برای آموختن!

این کتاب که یکی از مجلدهای مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی است، هم‌گام با کتاب درسی پیش می‌رود و بر اساس دروس 11 تا 13 کتاب فارسی اول ابتدایی نوشته شده است. پس به محض اتمام درس سیزدهم فارسی، یک گزینه‌ی جذاب برای دانش‌آموزان خواهد بود. کتابی که داستانی سرگرم‌کننده و گیرا دارد و از طرفی، باعث تکرار و تمرین آموخته‌های کلاس درس نیز می‌شود. کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3، توسط نشر افق به چاپ رسیده و تصویرگری ویدا کریمی نیز در کنار نوشته‌های خواندنی لاله جعفری به جذابیت آن افزوده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی

کتاب‌های مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی، هم‌گام با دروس فارسی اول دبستان، برای آشنایی بهتر و بیشتر دانش‌آموزان با حروف و نشانه‌ها پیش می‌روند. مجلدهای این مجموعه با داستان‌هایی گیرا و سرگرم‌کننده و تصاویری جذاب تهیه شده‌اند و پاسخگوی شور و شوق کودک برای بیشتر خواندن هستند. این کتاب‌ها در 5 سطح طبقه‌بندی شده که هر سطح به دروس خاصی از کتاب درسی اشاره دارد. برای مثال، سطح یک مربوط به دروس 1 تا 5 و سطح پنج، متناسب با آموخته‌های کل کتاب درسی است. کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3، مناسب دانش‌آموزانی‌ست که تا سیزدهمین درس کتاب را آموخته‌اند.

کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی پیشنهاد می‌کنیم. اگر فرزند یا خواهر و برادری دارید که مشغول به تحصیل در این مقطع است و یا معلمی هستید که به دنبال راه‌های آموزشی نوین و جذاب می‌گردید، این کتاب گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3 می‌خوانیم

سه تا فِسقِلی دایِره‌ای ایستادَند. یِک تِکان این وَر، یِک تِکان آن وَر، بالا وَ پایین، سَر وَ کَمَرِشان را تِکان دادَند. خَم شُدَند، سَرِشان که گُرومب خورد به زَمین، راست شُدَند.

پَنج تا لَگَد وَ شِش تا جُفتَک پَراندَند. شِش دور دُمِشان را وول وول وول تِکان دادَند. آخَر سَر، دورِ دِرَختِ خُرما آن‌قَدر دَویدَند که سَرِشان گیج رَفت. آن وَقت دُنبالِ جِنابِ خَر رَفتَند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-838-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3

برای دریافت کتاب جناب خر و سه فسقلش - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.