معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف

شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور، متخصصان خبره‌ی حوزه‌ی آموزش، با یکی دیگر از جلدهای مجموعه‌‌ی «خودم می‌خوانم» به یاری نوآموزان زبان فارسی آمده‌اند. آن‌ها در کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف، به آموزش شکل، آوا و نوشتار حرف «ظ» می‌پردازند و با استفاده از تمرینات متنوع شامل بازی، شعرخوانی و قصه‌خوانی، یادگیری را برای کودکان آسان می‌سازند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف

خواندن مهم‌ترین مهارتی‌ست که هرکس در سال‌های ابتدایی زندگی کسب می‌کند. بسیاری والدین نگران یادگیری این مهارت از سوی فرزندان‌شان هستند و بهترین روش آموزش را نمی‌دانند. کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف، نوشته‌ی شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور، به این منظور به کمک والدین و معلم‌ها می‌آید تا حرف «ظ» و واژه‌های مرتبط با این حرف را به کودکان مقطع اول ابتدایی به روش بازی و سرگرمی بیاموزد.

کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف نه یک کتابِ آموزشیِ صرف، بلکه مجموعه‌ای از بازی‌ها، کلمه‌خوانی، قصه‌خوانی و شعرخوانی‌ست که با تصویرگریِ زیبای سحر حقگو غنی شده است. کودکان با دیدن تصاویر و حروفِ به‌کاررفته در کلمات و جملات، با شکل ظاهری حرف «ظ» آشنا می‌شوند و می‌توانند در تجربیات بعدی، این حرف را در جملات مختلف تشخیص دهند. تمریناتِ طراحی‌شده توسط شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور، علاوه‌ بر آشنا کردن کودکان با شکل، آوا و نوشتارِ حرف «ظ»، حافظه‌ی دیداری آن‌ها را نیز تقویت می‌کند.

کتاب حاضر از سوی انتشارات افق و ذیل مجموعه‌کتاب‌های فندق روانه‌ی بازار شده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ی خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی، را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران می‌خوانند. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «طوطی» و «صندلی» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان دبستانی که در حال یادگیری الفبای فارسی هستند، کمک بسیاری خواهد کرد.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف می‌خوانیم

امروز مادرم یک دست ظرف غذاخوری خرید. آن‌ها را در قفسه‌ی ظرف‌ها گذاشت و به ما گفت: «بچه‌ها این ظرف‌ها ظریف‌اند و زود می‌شکنند. مواظبشان باشید.» منظور مادرم این بود که وقت غذا خوردن در این ظرف‌ها مواظب باشیم که از دستمان نیفتند و نشکنند. مادرم حق دارد. حیف از این ظرف‌های ظریف‌ است که بشکنند.

غذای خوش‌مزه

باز سر ظهر است و من
گرسنه و تشنه‌ام
ظرف غذای من کو؟
مامان بده به دستم
چه اشتباهی کردم
ظرف غذا رو میز است
بَه چه غذای خوبی
خوش‌مزه و غلیظ است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-090-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 42: ظرف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.