معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند

عکس جلد کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند

با جودی همراه شوید تا به یک دنیای جدید و پر از شیطنت قدم بگذارید! مگان مک دونالد این بار در کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند، به سراغ یکی دیگر از داستان‌های پرماجرای جودی و برادرش، استینک رفته است. ماجرای انگشتری که متعلق به جودی است و می‌تواند حس و حال دیگران را نشان دهد، اما برای مدتی به دست استینک می‌افتد. این کتاب برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال کودک کالج بنک استریت شده است.

درباره‌ی کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند

یک داستان جذاب از پیش‌گویی‌های جودی کلاس‌شومی! کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند (Judy Moody Predicts the Future) اثر جذابی است که به قلم مگان مک دونالد نوشته شده و یکی از آثار منتشر‌شده در قالب مجموعه‌ کتاب‌های جودی دمدمی به شمار می‌آید. در این کتاب خواننده‌ی ماجراهایی هستیم که جودی گاهی به تنهایی و گاهی همراه با برادرش استینک خلق می‌کند!

جودی انگشتری دارد که می‌تواند احساسات آدم‌ها را نشان دهد. وقتی نگین آن انگشتر را فشار بدهی، می‌توانی ببینی حالت چه رنگی است. آن صبحی که جودی نگین انگشتر را فشار داد و نگین به رنگ سیاه درآمد، حتی نیاز نداشت به دفترچه‌ی راهنمای انگشتر مراجعه کند تا بفهمد سیاه نماد چه حسی است! جودی عصبانی بود! اما یک اشکال وجود داشت: جودی نمی‌دانست چرا عصبانی است. راستش را بخواهید کاملا احساس شادی می‌کرد. او به همه‌ی اعضای خانواده سر زد تا ببیند دلیلی برای عصبانی بودن پیدا می‌کند یا نه. اما وقتی نوبت به برادرش استینک رسید...

کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند با تصاویری جالب همراه است که از تماشای آنان لذت خواهید برد. کار ترجمه‌ی این کتاب بر عهده‌ی مجبوبه نجف‌خانی بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی جودی دمدمی

این مجموعه‌ به قلم مگان مک دونالد نوشته شده است. جودی و استینک خواهر و برادر بازیگوشی هستند که در هر قسمت از مجموعه‌ی پیش‌رو به سراغ یک ماجراجویی جدید می‌روند. اتفاقات هیجان‌انگیزی که در هر کتاب برای جودی و استینک می‌افتد، آن‌ها را جهان جدیدی آشنا می‌کند. دزدان دریایی، موجودات فضایی، دایناسورها و جن‌های کوتوله قرار است برای این خواهر و برادر ماجراهای عجیبی رقم بزنند. از میان این دوازده جلد، به غیر از کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند، تاکنون چندین جلد دیگر از این مجموعه توسط کتاب‌های فندق نشر افق منتشر شده است که کتاب «تعطیلات خوش کریسمس»،‌ «در جست‌وجوی گنج»، «جناغ آرزوها» و «توفان و تاریکی ترسناک» از جمله آن‌ها هستند.

جوایز و افتخارات کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند

  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب سال کودک کالج بنک استریت
  • نامزد جایزه‌ی کتاب سال کودک کلرادو
  • نامزد جایزه‌ی کتاب سال کودک گلدن آرگر

نکوداشت‌های کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند

  • مک دونالد به‌خوبی کودکان هشت‌ساله را می‌شناسد؛ به همین دلیل شخصیت جودی بسیار باورپذیر است. (بوک‌لیست)
  • این کتاب نمایان‌گر دوره‌ای ملایم است؛ زمانی که دختران و پسران با هم دوست می‌شوند و هنوز کمی خنگ هستند! (شیکاگو تریبون)
  • یک پیشگویی: این کتاب داستان برنده‌ی دیگری از مجموعه‌ی جودی دمدمی و استینک است. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک 7 تا 9 ساله‌ای دارید که از خواندن قصه‌های طنزآمیز لذت می‌برد، کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند انتخاب خوبی برای اوست.

با مگان مک دونالد بیشتر آشنا شویم

مگان مک دونالد (Megan McDonald) نویسنده‌ای آمریکایی و متولد سال 1959 است. او نوشتن را از کودکی آغاز کرد و برای روزنامه‌ی مدرسه‌شان مطالب گوناگونی می‌نوشت. این نویسنده از دانشگاه پیتسبورگ فارغ‌التحصیل شده و در ژانر ادبیات کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. مجموعه‌ی جودی دمدمی معروف‌ترین اثر این نویسنده است که قصه‌هایی از یک دختر کلاس‌سومی به نام جودی را روایت می‌کند.
علاوه بر این مجموعه، مگان مک دونالد چند رمان نوجوان و چند کتاب داستان هم نوشته است. کتاب«باشگاه خواهران» و «دختران آمریکایی» از دیگر آثار اوست. وی جوایز بسیاری نیز کسب کرده که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی کتاب کالیفرنیا، جایزه‌ی انتخاب کودکان و جایزه‌ی کتاب کودکان گاردن استیت اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند می‌خوانیم

استینک گفت: «پس برو و یک درخت پیدا کن که بغلش کنی.»

درعوض، جودی رفت تا فرهنگ لغت پیدا کند. آن هم کلفت‌ترین فرهنگ لغات خانواده‌ی دمدمی را. او فرهنگ را از روی میز کار مامانش برداشت و به اتاقش رفت. آن را باز نکرد. حتی توش را هم نگاه نکرد. فرهنگ لغت کلفت و قرمز را زیر بالشش گذاشت. بعد لباس‌خوابش را که عکس توپ بولینگ داشت پوشید و وانمود کرد که توپ‌های بولینگ گوی بلورین هستند. وقتی دندان‌هایش را مسواک زد، به‌نظرش رسید که توی تُفش حرف ف مثل فرهنگ لغت را دیده.

جودی ملافه را روی خودش کشید و به بالشش تکیه داد. آخ! چقدر سفت است! رفت و دوتا بالش دیگر آورد و بالاخره آماده شد که بخوابد. حتی قبل از اینکه به خواب برود، در رؤیا می‌دید که ملکه‌ی زنبور هجی‌کن شده است، درست مثل جسیکا فینچ که یک‌بار مقام اول استان را آورده بود. در رؤیا می‌دید که آقای تاد ورقه‌های صحیح شده‌ی امتحان را با لبخند به آن‌ها پس می‌دهد و از همه بهتر در رؤیا می‌دید که نمره‌ی امتحان هجی‌اش 110 شده و چون غلط نداشته، امتیاز بیشتری گرفته. دل توی دلش نبود که صبح بشود و به مدرسه برود. برای یک‌بار هم که شده، او، جودی دمدمی، و نه جسیکا فینچ (فنچول)، به نشانه‌ی کار عالی و فکر بکرش، یک کلاه عکس‌برگردان جایزه می‌گرفت.

فهرست مطالب کتاب

انگشتر حال‌نما
اجی‌مجی‌لاترجی
صدای قورقوری
مادام د. مثل دمدمی
خبره‌ی خفته
تمسخرآمیز اعجاب‌انگیز
قطب جنوب
س. خ. م
عملیات عشق واقعی
پیشگویی غیرتخیلی
کوه بنفش سلطنتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-369-352-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند

ف. م. م
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
قشنگ و زیبا بود بد نبود اما شاید شما دوست نداشته باشید برای همین پیشنهاد میکنم که اولش حتما نمونه رو بخونید
مرجان آذری
۱۴۰۲/۵/۱۲
رمانی که برای نوجوانان هیجان انگیز و دوست داشتنیه و به زبان خودمونی بیان شده
پرنیا مالکی
۱۴۰۲/۱/۲۱
عالی بود هرکی به جودی علاقه داره اول اینو ببینه که بدون انگشتر حالنما چیه
ترنم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کتاب جالبی بود توصیف خوبی داشت ولی پیشگویی‌های جودی ربط زیادی به انگشتر حال نما نداشت
نیکی فیض دار
۱۴۰۳/۱/۸
عالی ممنون از همه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند

برای دریافت کتاب جودی دمدمی 4: جودی آینده را پیشگویی می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.