معرفی و دانلود کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز

عکس جلد کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز

فاطمه به‌ نژاد در کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز، مخاطبانش را به بیشه‌ای زیبا و رنگارنگ می‌برد که کلاغ‌های سیاه، دسته‌دسته بر روی درختان آن زندگی می‌کنند. قهرمان این داستان فانتزی و آموزنده یکی از همین کلاغ‌هاست که از سیاه بودن پرها و صدای قارقارهایش دل خوشی ندارد و تصمیم گرفته تا برای همیشه سکوت کند و زندگی‌اش را دور از کلاغ‌ها بگذراند. بااین‌حال، دوستی او با پسرک رنگرز نکته‌های مهمی را در مورد ارزش‌های وجودی‌اش به او یادآوری خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز

داستان کلاغ سیاهی که از سیاهی بیزار بود! قهرمان کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز، کلاغ سیاهی است که به همراه سایر کلاغ‌ها، بر فراز درختان بیشه‌ای سرسبز و زیبا، در نزدیکی دهکده‌ای با مردمانی مهربان زندگی می‌کند. کلاغ این قصه برخلاف سایر کلاغ‌ها، نه رنگ پرهایش را دوست دارد و نه دلش می‌خواهد صدای قارقاری را که از بین نوک‌هایش بیرون می‌آید، بشنود. او به‌جای این‌که با دوستان و هم‌سن‌و‌سال‌هایش به بازی و پرواز مشغول باشد، روزهایش را در تنهایی و سکوت می‌گذراند. یک روز که از شدت تنهایی، لانه‌اش را ترک می‌کند و راهی دهکده می‌شود، از بالای آسمان چیزی را روی زمین می‌بیند که در دنیای سیاه کلاغ‌ها، هرگز ندیده بود: خانه‌ی رنگارنگ آقای رنگرز با حوضچه‌هایی پر از رنگ‌های قشنگ!

فاطمه به نژاد در داستان حاضر می‌کوشد تا مفاهیم عمیقی را در مورد دوست داشتن خود و دیگران به مخاطبان خردسالش بیاموزد. کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز ماجرای دوستی‌های خالصانه را برای کودکان روایت می‌کند که از تفاوت‌های ظاهری فراتر رفته‌اند و در حقیقت، نتیجه‌ی پیوند میان دل‌ها هستند. سیاهی و رنگارنگ بودن دو مفهوم متضادند که نویسنده‌ی داستان آن‌ها را دستاویزی قرار داده تا دو نکته‌ی مهم را به مخاطبان این کتاب گویا بیاموزد: اول اینکه باید خود را همان‌گونه که هستند، دوست بدارند و دوم هم اینکه می‌توان دوستی‌های عمیق و ماندگاری را در روابط کسانی دید که تفاوت‌ها و اختلافات بسیاری با یکدیگر دارند.

کلاغ سیاه بعد از اینکه با خانه‌ی آقای رنگرز و پسر مهربانش آشنا می‌شود، تصمیم می‌گیرد هر روز به آن‌ها سر بزند. او صبح‌ها روی درخت صنوبر حیاط خانه می‌نشیند و در سکوت به رنگرز و پسرش، در حالی‌ که دارند پشم‌های رنگی را از طناب آویزان می‌کنند، خیره می‌شود. رفته‌رفته محبت‌های پسرک به کلاغ باعث می‌شود دوستی عمیقی میان آن‌ها شکل بگیرد. کلاغ که اعتمادش جلب شده، بر شانه‌ی پسرک رنگرز می‌نشیند و هر لحظه او را همراهی می‌کند. این دوستی ادامه دارد تا اینکه یک بار در سرمای سخت زمستان، پسرک رنگرز آسیب می‌بیند و دچار مشکل بزرگی می‌شود. اینجاست که کلاغ سیاه باید تصمیم بگیرد که به خاطر نجات دوست خود سکوت را بشکند و با قارقار کردن، پدر پسرک را خبردار کند یا اینکه مثل همیشه، به خاطر نفرت از صدای قارقار خود، سکوت کند و دوستش را به حال خود بگذارد! برای اینکه بدانیم کلاغ سیاه سرانجام چه تصمیمی خواهد گرفت، لازم است تا انتهای این داستان خیالی با فاطمه به نژاد همراه باشیم و پایان قصه را از زبان او بشنویم.

کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز، علاوه‌بر اینکه خیال‌انگیز و سرگرم‌کننده است، مفاهیم ارزشمندی را دربرمی‌گیرد که آگاهی از آن‌ها برای کودکان ضرورت دارد. مفاهیمی که ریشه در انسانیت دارند و عشق حقیقی نسبت به خود و دیگران را برایشان به ارمغان می‌آورند. این کتاب شنیدنی را انتشارات نارون دانش، با خوانش مینا گلپایگانی به کودکان فارسی‌زبان در سراسر جهان عرضه نموده.

کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان رده‌ی سنی 6 تا 9 سال که به داستان‌های خیالی، فانتزی و آموزنده علاقه‌مند هستند، از شنیدن کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز بسیار لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز می‌شنویم

حیاط پر بود از نخ‌های پشمی رنگ‌شده که از دیواری به دیوار دیگه بسته شده بودن. از لابه‌لای طناب‌های بسته شده، پسرکی بیرون اومد و از مرد رنگرز پرسید: بابا! نخ‌ها خشک شدن. می‌تونم جمعشون کنم؟ رنگرز پاسخ داد: جمع کن پسرم. پسرک از اولین طناب شروع به جمع‌کردن و دسته‌بندی نخ‌های پشمی رنگ شده کرد. رنگرز به پسرک گفت: مهمون داریم. پسرک از لابه‌لای نخ‌های آویزون روی طناب، سرش رو بیرون آورد و با تعجب گفت: مهمون؟ رنگرز با چشم و ابرو کلاغ بالای درخت رو نشون داد. پسرک به بالای درخت نگاه کرد و کلاغ رو دید. لبخندی زد و دوباره مشغول به کار شد. انگار اون درخت بلند جایی بود که کلاغ سال‌ها به دنبالش می‌گشت و پیداش نمی‌کرد. از اون پس، نشستن روی درخت بلند صنوبر کار هر روز کلاغ شد. تنها یه چیز برای رنگرز و پسرش عجیب بود. اینکه چرا کلاغ اصلا قار قار نمی‌کنه و فقط از اون بالا نظاره‌گر حیاطه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
کلاغ سیاه و پسرک رنگرز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز
نویسنده
راویمینا گلپایگانی
ناشر صوتیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز

برای دریافت کتاب صوتی کلاغ سیاه و پسرک رنگرز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.