معرفی و دانلود کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا

عکس جلد کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا

کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا نوشته‌ی راجر کارترایت، راهنمایی مناسب برای مدیرانی است که دغدغه‌ی توسعه شرکت خود را دارند و به دنبال راهکارهایی برای آن هستند. در این کتاب با مفاهیمی همچون توسعه سریع سازمان‌ها، رقابت در بازار جهانی و چگونگی حفظ و کنترل شرایط و نمونه‌های موفق و غیر موفق شرکت‌ها آشنا می‌شوید.

درباره کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا:

همواره مدیران یک سازمان آرزو دارند که شرکت خود را در ابعاد مختلف به رشد و توسعه برسانند و به برندی جهانی و بزرگ تبدیل شوند. هدفی که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و نمی‌توان به راحتی به آن رسید. کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا (Strategies for hypergrowth) یک کتاب منحصر به فرد تجاری و مدیریتی است که بهترین و جدیدترین روش‌های تجارت معاصر را به شما معرفی می‌کند و می‌توانید با راهکارهای آن، سازمان خود را به رشدی غول آسا برسانید.

این کتاب درباره گسترش و توسعه سازمان‌هاست؛ اینکه همیشه یک شرکت نمی‌تواند رشدی موفق و پایدار را تجربه کند و پس از مدتی این رشد متوقف می‌شود. بنابراین در کتاب راهبردهای رشد غول آسا یاد می‌گیرید که سازمان‌ها ممکن است به دلایل مختلف، خیلی سریع پیشرفت کنند اما اگر کنترلی بر روی آن نباشد و منابع حیاتی برای بقای یک سازمان و بنگاه اقتصادی تامین نشود، این کار هیچ وقت با دوام نخواهد بود.

پس اگر مدیر یک کسب‌وکار باشید شاید سوالاتی در ذهن‌‌تان باشد که با شنیدن کتاب راهبردهای رشد غول آسا، به پاسخ‌هایی دقیق برسید. دغدغه‌ها و پرسش‌هایی همچون:

- آیا رشد غول‌آسا تنها برای سازمان‌های بزرگ پیش می‌آید؟
- آیا این روند به منابع مالی فراوانی احتیاج دارد؟
- آیا همه‌ی شرکت‌هایی که در بازار فعالیت می‌کنند، می‌توانند همگی در یک بازه زمانی مشخص به رشد غول‌آسا برسند؟
- رابطه اینترنت و تجارت الکترونیک با رشد و پیشرفت یک سازمان چیست؟
- آیا رشد غول‌آسا به معنای گسترش جهانی است و به آن محدود می‌شود؟
- این رشد و توسعه برای یک سازمان چه مزایایی دارد؟
- آیا این پدیده امری جدید به شمار می‌رود؟
- آیا رشد غول‌آسا می‌تواند برای مدت‌های طولانی ادامه دار باشد؟

این کتاب صوتی اولین بار در سال 2002 منتشر شد که زبانی روان و شیوا دارد و می‌‌توانید نکاتی مفید و کاربردی از آن یاد بگیرید؛ درس‌هایی درباره شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی که با چه شیوه‌ها و چه شرایطی به این رشد رسیده‌اند و چه اتفاق‌هایی باعث سقوط آن‌ها شده و در نهایت از بین رفته‌اند.

راجر کارترایت را بیشتر بشناسیم:

راجر کارترایت (Roger Cartwright) مشاور و نویسنده متخصص در زمینه رفتار سازمانی، مدیریت، حفظ مشتری و گردشگری است. او تاکنون 20 عنوان کتاب همچون «مدیریت تکثر سازمانی» و «هنر کارآفرینی» را نوشته و مسئول اجرای برنامه‌های توسعه مدیریت در آمریکا، اروپا و هند بوده است.

کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شرکت و کسب‌وکاری برای خود دارید و دوست دارید راه‌های رشد کردن در ابعاد ملی و جهانی را یاد بگیرید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا می‌شنویم:

ابعاد جهانی شدن رشد غول آسا، موضوعاتی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند. معمولا دولت‌ها برای جذب شرکت‌های خارجی در حال گسترش به آن‌ها رشوه می‌پردازند. همانطور که نایک پی پرده، مصرف کنندگان در جهان توسعه یافته به شکلی روز افزون نگران حقوق بشر هستند.

رشد کردن در ابعاد جهانی شامل استفاده از شیوه‌های جدید کسب‌وکار جمعی است که با دلایل فرهنگی محلی برای رشد کردن در ابعاد جهانی سازگار است. رشد غول آسا همانطور که در فصل دوم تعریف شد، بیشتر اوقات منجر به گسترش سازمان فراتر از مرزهای ملی اولیه و ایجاد پایگاه مشتری جدید می‌شود.

امکان دارد برخی سازمان‌ها در کشورهای بزرگی مانند آمریکا و چین، رشد غول آسا در محیط ملی را تجربه کنند اما این‌ها استثنا هستند. در شرایط کنونی جهانی شدن به معنای آن است که شرکت‌ها به واسطه انتقال تولید به مناطقی که هزینه‌ها پایین‌تر است، رشد غول‌آسا را تجربه کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
فصل اول: مقدمه‌ای بر راهبردهای رشد غول‌آسا
17 دقیقه
فصل دوم: رشد غول‌آسا یعنی چه؟
32 دقیقه
فصل سوم: تحول رشد غول‌آسا
24 دقیقه
فصل چهارم: جنبه الکترونیک
28 دقیقه
فصل پنجم: جنبه جهانی رشدغول‌آسا
36 دقیقه
فصل ششم: راهبردهای رشد غول‌آسا: آخرین دستاوردها
70 دقیقه
فصل هفتم: نمونه‌های موفق رشد غول‌آسا
36 دقیقه
فصل هشتم: مفاهیم کلیدی و متفکران
9 دقیقه
فصل نهم: منابعی درباره راهبردهای رشدغول‌آسا
21 دقیقه
فصل دهم: ده گام تا رشدغول‌آسا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا
نویسنده
مترجمراحله فاضلی
راویمحسن خدری
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا

برای دریافت کتاب صوتی راهبردهای رشد غول آسا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.