معرفی و دانلود کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم

عکس جلد کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم

کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم، نوشته‌ی هاینز جانیش داستان خرسی است که مشکل کوچکی دارد، اما همه پیش از آنکه حرفش را بشنوند در صدد حل مشکلش برمی‌آیند. این داستان که با تصاویر جذابی همراه است، مهارت‌های‌ ارتباطی گوش دادن، مشورت کردن و کمک کردن را به کودکان می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم

کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم (I Have A Little Problem, Said The Bear) داستانی از هاینز جانیش (Heinz Janisch)، نویسنده‌ی اتریشی کودک و نوجوان، است. نویسنده در این داستان وضعیت خرسی را به تصویر کشیده که مشکل کوچکی دارد، اما دیگران پیش از آنکه حرف‌هایش را بشنوند، به او پیشنهادات بی‌ربطی می‌دهند.

این داستان چند مهارت ارتباطی را به کودکان می‌آموزد. طرح اصلی کتاب به مسئله‌ی شنونده بودن، کمک کردن و مشورت کردن مربوط است. شخصیت خرس کمک‌گیرنده و مشورت‌خواهنده است و دیگرانی که می‌خواهند مشکل خرس را حل کنند، کمک‌کننده و مشورت‌دهنده. کودک در طول این داستان شیوه‌های نادرست کمک کردن و مشورت دادن را می‌بیند و در پایان تا حدودی با شیوه‌ی صحیح این مهارت‌ها آشنا می‌شود و تصویری کلی از این مهارت‌ها در ذهن او نقش می‌بندد.

مهارت دیگری که در ضمن کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم به کودک آموزش داده می‌شود، مهارت صحبت کردن و شنیدن حرف‌های دیگران است. خرس به عنوان شخصی که حرف‌هایش شنیده نمی‌شود، از طرفی به نوعی شخصیت کودکان را بازنمایی می‌کند که حرف‌هایشان توسط والدین شنیده نمی‌شود و از طرفی با تداعی چنین حالتی برای کودک به او آموخته می‌شود که حرف‌های دیگران خصوصاً والدین خود را بشنود و پیش از شنیدن درست، تصمیمی نگیرد، حرفی نزند و کاری نکند.

معرفی و دانلود کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و جالب توجه کتاب، آمیختگی داستان با تصاویری زیبا و جذاب است. تصاویر کتاب به عمق یافتن تخیلات کودک در مورد داستان و انگیزش بیشتر ذهن او کمک می‌کنند.

گفتنی است که کتاب حاضر در سامانه‌ی کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب (رشد) نیز معرفی و برای دانش‌آموزان کلاس اول تا سوم ابتدایی مناسب دانسته شده است.

کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم که نوشته‌ی هاینز جانیش است، توسط پریا توکلی طهرانی ترجمه شده است. تصویرگری این کتاب اثر سیلک لفلر (Silke Leffler) است. این داستان تصویری در نشر چ که بخش کودک و نوجوان نشر چشمه است، به چاپ رسیده.

نکوداشت‌های کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم

  • این کتاب تصویری، با تصویرهای کلاژگونه‌ی بسیار زیبا و داستانی که حاوی معانی بسیار است، برای هر کسی که شخصی را ندارد تا به حرف‌هایش گوش دهد، بسیار مهم و عمیق خواهد بود. (Through The Looking Glass Children’s Book Reviews)
  • این کتاب پایان امیدبخشی دارد و می‌تواند برای کودکان خرسندکننده باشد. این داستان به خوبی نوشته شده است. (نشریه‌ی چیلدرنز لیترچر)
  • اثری جذاب و شادی‌بخش. (Midwest Book Review)

کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان آموزنده برای کودکان و نوجوانان 7 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم می‌خوانیم

خرس گفت: من یک...
چشم‌پزشک گفت: «خب، می‌بینم که مشکل داری. من برای همین این‌جا هستم.»
بعد یک عینک گذاشت روی دماغ خرس و پرسید:
بهتر نشد؟
خرس گفت: هوووم.
بعد شانه‌هایش را بالا انداخت و با چهره‌ی نگرانی راهش را کشید و رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم
نویسنده
مترجمپریا توکلی طهرانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-5212-32-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم

برای دریافت کتاب خرس گفت: من یک مشکل کوچک دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.