معرفی و دانلود کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

عکس جلد کتاب خلق محتوا، خلق مشتری
قیمت:
۱۰۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خلق محتوا، خلق مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خلق محتوا، خلق مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

کتاب خلق محتوا، خلق مشتری، نوشته‌ی جو پولیتزی و نیوت برت، راهنمایی جامع درمورد بازاریابی محتوایی است و نکاتی کاربردی برای طراحی استراتژی‌های این نوع مارکتینگ مؤثر ارائه می‌دهد. نویسندگان در این کتاب تحسین‌شده از نقش و اهمیت تولید محتوا در بازاریابی مدرن می‌گویند و اعتقاد دارند یک محتوای جذاب و متقاعدکننده می‌تواند بر مشتری عمیقاً تأثیر بگذارد و حتی زندگی او را دگرگون کند.

درباره‌ی کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

دنیای امروز به نسبت دهه‌ی پیش تغییرات زیادی را تجربه کرده است. رشد فنّاوری و فراگیر شدن آن و همین‌طور شکل‌گیری رسانه‌های جدید باعث شده الگوی تأثیرپذیری مردم تغییر کند. به عبارت دیگر، مردم یک جامعه دیگر تحت تأثیر مدیوم‌های گذشته نیستند و می‌توانند از منابع جدیدتری بهره ببرند. تلویزیون، روزنامه و رسانه‌های کلاسیک برای دهه‌ها بر جامعه سلطه داشتند و خود را تحمیل کرده بودند، اما اکنون ما حق انتخاب داریم و خودمان تصمیم می‌گیریم از چه منبعی استفاده کنیم. می‌توانیم از میان انبوه شبکه‌ها هر کدام را که ترجیح می‌دهیم، ببینیم. به‌جای روزنامه، وب‌سایت‌ها را دنبال کنیم. در شبکه‌های اجتماعی مختلف عضو شویم و در آنجا وقتمان را بگذرانیم.

این تکثر و فشردگی دنیای جدید بر روی بازاریابی و تبلیغات هم اثر گذاشته و آن را کاملاً متحول کرده. وقتی میلیون‌ها سایت در دسترس ماست، وقتی صدها شبکه‌ی تلویزیونی وجود دارد، وقتی می‌توانیم در ده‌ها شبکه‌ی اجتماعی عضو شویم، پس بازاریابی کلاسیک هم عملاً مفهومش را از دست‌ داده و بی‌فایده شده. اصرار بر روش‌های قدیمی و همیشگی فقط احتمال شکست کمپین‌های بازاریابی را بالا می‌برد و به شرکت هزینه‌های هنگفتی را تحمیل می‌کند. بنابراین، برای این دنیای جدید باید به فکر شیوه‌ی جدید بازاریابی بود. رویکردی که مطابق الگوهای مدرن باشد و بتواند مردم را قانع کند. اما چه روشی این قابلیت دارد؟ به نظر جو پولیتزی (Joe Pulizzi) و نیوت برت (Newt Barrett) بازاریابی محتوایی همان حلقه‌ی مفقوده‌ی دوران جدید است. این دو در کتاب خلق محتوا، خلق مشتری (Get Content Get Customers) این اعتقاد را مطرح می‌کنند که امروزه تولید محتوا می‌تواند تا حد زیادی بر زندگی مردم تأثیر بگذارد و آن‌ها را متقاعد کند به محصولات ما توجه نشان بدهند.

جو پولیتزی و نیوت برت معتقدند که امروزه تبلیغ‌های بصری تلویزیونی و اینترنتی تبدیل به ایده‌هایی پیش‌پاافتاده و ناهنجار شده‌اند. مردم به این شیوه‌های یک‌طرفه اهمیتی نمی‌دهند. دوران حاضر، عصر گفتگو است و طبیعتاً مارکتینگ هم باید از همین الگو تبعیت کند. بازاریابی محتوایی رویکردی تعاملی و دوسویه است که کمک می‌کند رابطه‌ای مستمر و پایدار با مشتری برقرار شود. پولیتزی و برت در کتاب خلق محتوا، خلق مشتری، به مزایا و فواید این نوع مارکتینگ اشاره می‌کنند و تکنیک‌هایی پیشنهاد می‌دهند که با کمک آن‌ها محتوایی بهتر خلق کنید و در معرض مخاطبتان قرار دهید. بهبود کیفیت محتوا و دیده شدن آن به معنای افزایش ترافیک و به دنبال آن فروش بیشتر خواهد بود.

کتاب خلق محتوا، خلق مشتری، مثال‌های فراوانی از دنیای واقعی و کمپین‌های موفق بازاریابی محتوایی ارائه می‌دهد که کمک می‌کنند بتوانیم استراتژی‌های مؤثرتری برای خودمان طراحی کنیم. این راهنمای عملی و کاربردی را نشر آموخته با ترجمه‌ی سعید زرگریان به بازار عرضه نموده است.

نکوداشت‌های کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

  • استراتژی‌های محتوایی این کتاب را پیاده کنید و رشد کسب‌وکارتان را ببینید. (دیوید میرمن اسکات، نویسنده)

  • پولیتزی و برت ارتباطات بازاریابی را به سطح دیگری می‌برند. هر بازاریابی، در هر سطحی چه بزرگ و چه کوچک، می‌تواند از این متن استفاده کند تا روابط پایدارتری با مشتریانش برقرار نماید. (دن شولتز، استاد دانشگاه)

  • نویسندگان در این اثر ثابت می‌کنند که راز واقعی بازاریابی، ساخت شعارهای درخشان نیست، بلکه خلق محتوایی مفید و متقاعدکننده است. (روهیت بارگاوا، بازاریاب و مؤلف)

  • کتاب برای بازاریاب‌هایی که می‌خواهند متمایز و برجسته باشند، توضیحات مفصل و جامعی دارد. (گِرِگ وردینو، مدیر استراتژی)

  • اگر برایتان مهم است که محتوایی عالی برای مشتری و مشتریِ مشتری‌تان خلق کنید، کتاب خلق محتوا، خلق مشتری برای شماست. (سمیر حُسنی، رئیس دانشکده‌ی روزنامه‌نگاری دانشگاه می‌سی‌سی‌پی)

کتاب خلق محتوا، خلق مشتری برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر به همه‌ی بازاریاب‌ها، مخصوصاً آن‌هایی که به دنبال رویکردهای جدید در این حوزه هستند، توصیه می‌شود.

با جو پولیتزی و نیوت برت بیشتر آشنا شویم

جو پولیتزی، نویسنده و کارآفرین آمریکایی است که بیشتر در حوزه‌ی بازاریابی محتوایی فعالیت دارد. او چندین استارتاپ در همین حوزه به راه انداخته که از میان آن‌ها می‌توان به وب‌سایت آموزش خلق محتوای The Tilt اشاره کرد. پولیتزی تاکنون هفت کتاب نوشته که تعدادی از آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین آثار سال قرار گرفته‌اند. «کارخانه محتوا»، «قدرت محتوا» و «مرگ بازاریابی» از جمله کتاب‌های معروف او به شمار می‌روند. او در سال 2014 جایزه‌ی یک عمر دستاورد شورای محتوا را به دست آورد.

نیوت برت، نویسنده و بازاریاب آمریکایی و مدیر مؤسسه‌ی استراتژی‌های بازاریابی محتوایی است. او از پیشگامان و برجسته‌ترین چهره‌های بازاریابی محتوایی محسوب می‌شود و چندین دهه است که در این زمینه هم آموزش و هم مشاوره می‌دهد. کتاب‌های «خلق محتوا، خلق مشتری» و «رفتن به تامپا» از آثار منتشرشده‌ی نیوت برت هستند.

در بخشی از کتاب خلق محتوا، خلق مشتری می‌خوانیم

با ایجاد تغییرات شگرف در رفتارهای اساسی خریداران، روش‌های قدیمی بازاریابی هم گران‌تر شده‌اند و هم کم‌اثرتر. این واقعیت جدید ایجاب می‌کند که ذهنیت بازاریابی در مؤسسات ناسودبر نیز درست به‌اندازه‌ی سازمان‌های تجاری تغییری شگرف داشته باشد. در حقیقت، از آن‌جا که مؤسسات ناسودبر به‌لحاظ اقتصادی در مضیقه‌اند، باید از قران قران پولی که برای بازاریابی هزینه می‌کنند نهایت بهره را ببرند. آن‌طور که مرکز دیوید لورنس نشان می‌دهد، ایجاد وبسایت و خبرنامه‌ای سرشار از محتوا می‌تواند در عین داشتن بودجه‌ای بسیار محدود در نتایج بازاریابی، تفاوتی چشمگیر و سنجش‌پذیر ایجاد کند.

خوشبختانه، تغییر به‌سمت بازاریابی محتوایی، مؤسسات ناسودبر دچار محدودیت مالی را قادر می‌سازد تا با مراجعانشان به‌شکلی تأثیرگذار، پربازده و ارزان ارتباط داشته باشند. با ارائه‌ی اطلاعات مرتبط و متقاعدکننده به مراجعان فعلی و احتمالی، مؤسسات ناسودبر می‌توانند پیش از آنکه این مشتریان حتی گوشی تلفن را بردارند یا به مؤسسه مراجعه کنند، با آن‌ها ارتباطی مستحکم برقرار سازند. این برای مراجعانی که به دلایل منطقی مایل نیستند نخستین گام را به‌سمت دریافت کمک بردارند فوق‌العاده مهم است.

به‌علاوه، تعامل آنلاین با خیران و داوطلبان احتمالی برای سازمانی همچون مرکز دیوید لورنس که به‌شدت به حمایت و مشارکت فعال جامعه وابسته است، اهمیت بسیار زیادی دارد. آن پیامرسانی و تصویرسازی گرم و مثبتی که نظر مراجعان احتمالی را جلب می‌کند به همین اندازه نیز برای اعضای سخاوتمند جامعه که رشد و شکوفایی مؤسسه را ممکن می‌سازند جذبه‌ای قدرتمند دارد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
پیشگفتار
مقدمه
بخش یک: مواجهه با انقلاب بازاریابی محتوایی
1. تغییر به سمت بازاریابی محتوایی
2. شش دلیل برای حرکت کسب‌وکارها به سمت بازاریابی محتوایی
بخش دو: شیوه‌ی اجرای بازاریابی محتوایی
3. ایجاد ذهنیت بازاریابی محتوایی و هماهنگ‌سازی آن در سازمان
4. انتخاب محتوای مناسب با توجه به راهبرد
5. تولید محتوای فوق‌العاده
6. جای دادن «بازاریابی» در بازاریابی محتوایی
بخش سه: از روش باهوش‌ترین بازاریاب‌ها درس بگیریم
7. مروری بر داستان موفقیت بهترین روش‌ها
8. جوشکاری جذاب می‌شود
9. غول‌های صنعت را از پا درآورید
10. فهم نسل انفجار و وبلاگ‌نویسی در یک آژانس روابط عمومی
11. وب‌سایتی کم‌خرج در کلاس جهانی برای یک مؤسسه‌ی طراز اول ناسودبر
12. کارآفرینان فردی نتایج بزرگ برای کسب وکارهای کوچک
13. افزایش سود خالص بازاریابی محتوایی در استرالیا
14. به نورثرن تراست اعتماد کنید؛ اجرای راهبردی عالی در بازاریابی محتوایی
15. تحکیم روابط با اعضا و جامعه‌ی کاربران
16. تحکیم روابط با مشتریان هدف بِست بای
17. تسریع مقبولیت یک مفهوم و یک محصول
18. حفظ ارزش محتوا
19. بازاریاب محتواییِ یک بازاریاب محتوایی؛ داستان توماس نِت
20. آموزش بازاریابی مؤثر به مشتریان از سوی یک ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار ایمیل
21. ساخت برندی جدید و قدرتمند برای مؤسسه‌ی حقوقی بریتانیایی
22. عملکرد جهانی، بومی و به‌صرفه راکوِل اتومِیشِن از بازاریابی محتوایی استفاده می‌کند
بخش چهار: درس‌ها را به کار ببندید
23. ده درس مهم بازاریابی محتوایی که از فعالان موفق این حوزه می‌آموزیم
24. تدوین راهبرد بازاریابی محتوایی؛ پژوهش موردی: از آغاز تا پایان
25. بقای بازاریابی 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خلق محتوا، خلق مشتری
نویسنده،
مترجمسعید زرگریان
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-622-665042-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

سارا ا
۱۴۰۲/۶/۱۶
مطالب کتاب خیلی قدیمی هست با توجه به پیشرفت سریع بازاریابی محتوا و گستردگی شبکه‌های اجتماعی که در زمان نگارش کتاب رایج نبودن. دوم اینکه برای صاحبین کسب و کارهای بزرگ و شرکت‌ها مناسب تره.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

برای دریافت کتاب خلق محتوا، خلق مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.