معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا نوشته شده توسط جو پولیتزی، شما را با تکنیک‌ها و روش‌های جدید تولید محتوا آشنا می‌سازد تا بتوانید با مخاطبان و مشتریان خود رابطه‌ی بهتری برقرار کنید. این خلاصه کتاب، نسخه‌ای کوتاه‌شده و مختصر از کتاب قدرت محتوا است که توسط نشریه‌ی فورچون به‌عنوان یکی از پنج کتاب برتر در حوزه‌ی کسب‌وکار انتخاب شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

در سال‌های اخیر و با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، ایجاد و تولید محتوا، تبدیل به نوعی ویژه از بازاریابی شده است. جو پولیتزی (Joe Pulizzi) که به «پدرخوانده‌ی بازاریابی محتوا» مشهور است، در خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا (Epic Content Marketing) فنونی را به شما ارائه می‌دهد که به کمک‌شان قادر به تولید اطلاعات و محتوایی درگیرکننده و جذاب خواهید شد و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

جو پولیتزی در این خلاصه کتاب صوتی، به شما آموزش می‌دهد چطور بدون اینکه صریح و مستقیم از مخاطبین‌تان بخواهید، آن‌ها عملی که می‌خواهید را در پیش بگیرند. مهم‌ترین نکته در تولید محتوا این است که محتوای درست را به شخص درست، در زمانِ درست بفرستید و تنها از این راه می‌توان قلب و ذهن مشتریان را جذب کرد. با این کار خواهید توانست کسب‌وکارتان را به‌عنوان یک متخصص معرفی کنید و مطمئن باشید محتوایی که تولید کرده‌اید توسط مشتریان‌تان به اشتراک و بحث گذاشته می‌شود.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

اولین درس این خلاصه کتاب صوتی، اهمیتِ شناسایی مشتریان و مخاطبین اصلی‌تان و سپس تدوین یک استراتژی دقیق برای بازاریابی محتوایی است. این استراتژی حتماً باید تماس و اتصال با مشتریان را نیز در بر داشته باشد تا آن‌ها را درگیر خود کند و مهم‌ترین ابزار برای ایجاد ارتباط با مشتریان، شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

شاید مهم‌ترین نکته‌ای که خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا به آن می‌پردازد را بتوان این دانست که تنها یک راه درست برای بازاریابی محتوا وجود ندارد و هر کس می‌تواند روش‌ها و مسیرهای متفاوتی برای موفق شدن در این زمینه را پیدا کند. به همین علت است که امتحان کردن ایده‌ها و ابزارهای جدید، کمک زیادی به شما خواهد کرد. از این رو همیشه به‌دنبال تجربه کردن و انجام کارهای نو و جدید باشید.

خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا توسط پریسا قشقائیان ترجمه شده و انتشارات مات آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب، توسط نشر صوتی آوانامه و به گویندگی سلمان ظاهری تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب قدرت محتوا

  • به آنچه جو پولیتزی گوش فرا دهید. او جهان جدید بازاریابی را به‌خوبی می‌شناسد. (دان شولتز، استاد دانشگاه نورث‌وسترن)

  • اگر واقعاً می‌خواهید در بازاریابی محتوا موفق شوید، جو پولیتزی یکی از معدود کسانی‌ست که می‌تواند راه را به شما نشان بدهد. (میچ جوئل، رییس شرکت Twist Image)

  • جو پولیتزی کاری کرد که به محتوا ایمان بیاورم. (کاترین باتون بل، بازاریاب ارشد شرکت امرسون)

  • جو پولیتزی، پدرخوانده‌ی حوزه‌ی روبه‌رشد بازاریابی محتوایی‌ست. (جولی فلایشر، رییس بخش رسانه و تعامل با مصرف‌کنندگان در شرکت Kraft Foods)

  • برای سازمان‌هایی که به‌دنبال ایجاد یک برنامه‌ی بازاریابی محتوایی هستند که نتایج دلخواه‌شان را در بر داشته باشد، جو پولیتزی واقعاً برنامه‌ای مناسب ارائه می‌دهد. (اَن هَندلی، مسئول تولید محتوا در شرکت MarketingProfs)

خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال آشنایی بیشتر با تکنیک‌ها و انواع جدید بازاریابی محتوا هستید و وقت کافی برای شنیدن کتاب‌های صوتی طولانی را ندارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا می‌شنویم

محتوای تأثیرگذار فقط به شکل تصادفی رخ نمی‌دهد. برای آنکه استفاده از محتوا موجب جذب، تبدیل و حفظ مشتریان در طولانی‌مدت شود، باید موارد مناسب را در سایت قرار دهید. بدون این موارد بازاریابی محتوایی، حقه‌ایست که فقط برای یک بار عملی خواهد شد، ولی نمی‌تواند یک استراتژی مناسب و همیشگی باشد.

چه شما آن‌ها را داستان‌سرای اصلی شرکت خود یا مدیر محتوا بنامید، به کسی نیاز دارید که به‌صورت اختصاصی برای اجرای استراتژی محتوای شرکت‌تان، اقدامات لازم را انجام دهد. در حالت ایده‌آل، این فرد باید یک بازاریاب باتجربه باشد که سابقه‌ی روزنامه‌نگاری نیز دارد و بنابراین می‌داند چگونه می‌تواند داستانی را به‌خوبی بیان کند. مدیر محتوا، باید کار روزنامه‌نگاران مستقل یا سایر تولیدکنندگان محتوا را هماهنگ کند که شما برای کمک به کار می‌گیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
قدرت محتوا - قسمت اول
31 دقیقه
قدرت محتوا - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا
نویسنده
مترجمپریسا قشقائیان
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

Babak Khosravinia
۱۴۰۲/۸/۲۳
باید کتاب اصلی رو بخونید تا این مرور بشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.