معرفی و دانلود کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

عکس جلد کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن
قیمت:
۱۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن را ریک روبین، برنده‌ی نُه جایزه‌ی گرمی نوشته تا به همه‌ی افراد کمک کند زندگی را هنرمندانه درک و سپری کنند. هنرمندان با خواندن این کتاب به تجربیات و بینش هنری ریک روبین که تأثیر فوق‌العاده‌ای بر موسیقی جهان داشته است، دسترسی پیدا می‌کنند و افراد عادی یاد می‌گیرند چطور از منابع عظیم خلاقیت هستی الهام بگیرند و استفاده کنند. گفتنی است که این اثر از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

«هر کدام از این لحظات، دعوتی است برای پرسشگری بیشتر، برای عمیق‌تر نگاه کردن، بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی و گشودن امکاناتی تازه برای نوع جدیدی از زندگی.» این نوشته‌ی یک سطری، خلاصه‌ای از کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن (The Creative Act: A Way of Being) است که در صفحه‌ی اول کتاب، ریک روبین (Rick Rubin) به مخاطبان هدیه کرده. گویی با همین یک سطر کوتاه، همه‌ی آنچه می‌خواسته است در این کتاب به اشتراک بگذارد را عنوان کرده باشد.

کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن برای هنرمندان است اما روبین هنرمند را جوری دیگر تعریف می‌کند. در نظر او هر آن کس که کاری خلاقانه می‌کند هنرمند می‌شود و کار خلاقانه نیز، ایجاد تغییری در وضع موجود است. پس چه به نظر خودتان و دیگران هنرمند هستید چه نه، از دید ریک روبین، یکی از 100 فرد تأثیرگذار به انتخاب تایمز، همین که در این جهان زندگی می‌کنید، هنرمند به حساب می‌آیید. شما محرک‌های جهان واقع را، با اعصابتان دریافت و جهان را در ذهن خود بازسازی می‌کنید، به آن رنگ و بوی خودتان را می‌دهید و سپس بر اساس چیزی که خود از جهان ساخته‌اید، واکنشی تولید می‌کنید که قبل از این در جهان وجود نداشته است. شما دائماً در حال خلق کردن هستید در نتیجه شما هنرمندید.

در واقع، شما در جهانی خلاق زندگی می‌کنید. همه چیز در حال خلق دوباره است. ابرها باران را خلق می‌کنند و درختان میوه را و یک نقاش تابلوی نقاشی را. گویی که هستی، همان‌طور که به درخت میوه فرمان می‌دهد تا سیبی را خلق کند، برای خلق یک اثر هنری نیز فرمان می‌دهد، هنرمندی که چشمان خود را شسته است و جور دیگر می‌بیند، ساده‌تر فرکانس‌ها را از هستی دریافت می‌کند، و اثر هنری با دستان او خلق می‌شود. ریک روبین، در کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن می‌کوشد به ما یاد دهد، چگونه از منبع الهام هستی بهترین ایده‌ها را بگیریم و خلاقیت خود را ارتقا دهیم.

معرفی و دانلود کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن مجموعه‌ای درون‌نگرانه از ریک روبین است. انگار که شما، به‌عنوان هنرمند مورد علاقه‌ی او، در استودیوی معروفش، روبرویش نشسته‌اید و او دارد، همه‌ی آنچه از هنر و زندگی آموخته است با شما در میان می‌گذارد تا بتوانید از بینش او برای خلاقانه زندگی کردن و استفاده از همه‌ی استعداد خود برای هنر سود ببرید. به‌زعم بسیاری از هنرمندان و صاحب‌نظران، این کتاب را باید بارها خواند که در هر بار خواندن، دیدگاه جدیدی درباره‌ی هنر، خلاقیت و زندگی به روی شما باز می‌شود.

کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن از سویی بسیار عرفانی به نظر می‌رسد؛ ولی از سوی دیگر بسیار کاربردی است. نویسنده در کتاب فقط درباره‌ی نگاه متفاوتش به هستی نمی‌گوید؛ بلکه نکات و تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که قطعاً یادگیری آن برای هر هنرمندی بسیار پرارزش خواهد بود. ترجمه‌ی کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن را اکبر غریب‌نواز، بسیار روان و خوش‌خوان انجام داده است و شرکت چاپ و نشر بازرگانی آن را به چاپ رسانده.

افتخارات کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

  • جزو کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی برین اند نابلز
  • تحسین‌شده توسط بسیاری از نویسندگان، هنرمندان و صاحب‌نظران

نکوداشت‌های کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

  • اثری از ادبیات متعالی، اثری که نشان می‌دهد با وجود همه‌ی نشانه‌های خلاف این، جهان همچنان به ما لبخند می‌زند. (روزنامه‌ی وال‌استریت)
  • من واقعاً به این کتاب به چشم کتابی نگاه می‌کنم که همیشه سبز باقی می‌ماند... این کتابی است که آرزو می‌کردم در 25 سالگی در کتابخانه‌ام داشته باشم. این کتابی است که به افرادی که 25 سال دارند می‌دهم؛ شاید به عنوان هدیه‌ی نهایی فارغ‌التحصیلی. (استیو لویت)
  • چگونه یک هنرمند از مفهوم به سمت آفرینش حرکت می‌کند؟ روبین به طور روشمند این فرایند را ترسیم می‌کند و ترکیبی از تشویق، الهام و نکات را ارائه می‌دهد... روبین کتابی جذاب نوشته است که سرشار از افکار عمیق، بینش و بله، خلاقیت‌ فراوان است. (لس‌آنجلس تایمز)
  • این یک اثر هنری زیبا و الهام‌بخش در زمینه‌ی خلاقیت و کار هنرمند است. این کار قلب نویسندگان و هنرمندان را در همه جا شاد خواهد کرد و آن‌ها را وادار به کار دوباره با حسی جدید از معنا و جهت می‌کند. این کتاب یک دستاورد خیره‌کننده است. (آن لاموت)

کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن برای هنرمندان، کسانی که به دنبال یادگیری خلاقیت می‌گردند و کسانی که دوست دارند زندگی را به شکل هنرمندانه‌تری زندگی کنند جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن می‌خوانیم

ما تحت‌تأثیر محیط اطراف خود هستیم و یافتن بهترین محیط برای ایجاد دریچه‌ای روشنگر، در هر شخص به یک گونه است و باید مورد آزمایش قرار گیرد. به نیت شما هم بستگی دارد. مکان‌های منفک از محیط مانند جنگل، صومعه یا یک قایق بادبانی وسط اقیانوس، مکان‌های خوبی برای دریافت انتقال مستقیم از کیهان هستند. و اگر برعکس، می‌خواهید با آگاهی جمعی هماهنگ شوید، می‌توانید در جایی شلوغ پر از آمدوشد بنشینید و منابع فیلترشده از طریق بشریت را تجربه کنید. این رویکرد دریافت اطلاعات دست‌دوم، از قبلی کمتر معتبر نیست.

گام دیگر می‌تواند این باشد که به خود فرهنگ وصل شویم و دائماً هنر، سرگرمی، اخبار و رسانه‌های اجتماعی را مصرف کنیم و در تمام مدت به الگوهایی که کیهان در حال ترویج آن است، توجه کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن
نویسنده
مترجماکبر غریب نواز
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات283
زبانفارسی
شابک978-622-3740-60-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن

برای دریافت کتاب خلق کردن: شکل دیگری برای بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.