معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

عکس جلد کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ
قیمت:
۱۱۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ نوشته‌ی شهاب بیرانوند و خداداد بیرانوند، نقش نگرش‌های مختلف در رسیدن به موفقیت را تشریح می‌کند. طبق آنچه در این کتاب می‌شنویم، نگرش محصول باورها و ارزش‌های ماست و حتی ویژگی‌های فیزیکی‌مان نیز در شکل‌گیری آن نقش دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

در مسیر رسیدن به موفقیت، عوامل بسیاری هستند که بر نتیجه تأثیر می‌گذارند. سخت‌کوشی و پشتکار، نظم، شبکه‌سازی موثر، شانس و... مواردی هستند که تعیین می‌کنند نتیجه‌ی کار شما به شکست منتهی شود یا پیروزی. در این میان عامل دیگری نیز وجود دارد که کمتر به آن پرداخته شده، ولی تأثیر شگفت‌انگیزش در رسیدن به موفقیت بر کسی پوشیده نیست. این عامل، همان نگرش است. هر چقدر که آدم سخت‌کوش و هدفمندی باشید، روابط مفیدی با دیگران برقرار کنید، خوش‌شانس باشید و از استعداد و مهارت بالایی هم برخوردار باشید، در انتها تنها با داشتن نگرش منفی، می‌توانید به یک بازنده‌ی تمام‌عیار تبدیل شوید.

کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ اثری از شهاب بیرانوند و خداداد بیرانوند است که موضوع نگرش را در سطوح مختلف بررسی می‌کند. نویسندگان این کتاب اعتقاد دارند که نگرش، پیش از تولد انسان شکل می‌گیرد. تمام داده‌هایی که ما از جهان اطرافمان دریافت می‌کنیم در بخش ناخودآگاه ذهنمان می‌نشینند و پس از تولد، نگرش و دیدگاه ما را به زندگی تشکیل می‌دهند. مثبت یا منفی بودن نگرش چنان قدرتمند و اثرگذار است که می‌تواند سرنوشت شما را به کلی تغییر بدهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

شهاب و خداداد بیرانوند در این کتاب، حصول و شکل‌گیری نگرش را حتی از محدوده‌ی ذهن نیز فراتر می‌برند و آن را با ویژگی‌های جسمانی افراد مرتبط می‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند که طبع و مزاج افراد، می‌تواند بر افکار، احساسات و نگرش آن‌ها تأثیر بگذارد. برای مثال دموی‌مزاج‌ها که حجم و غلظت خون بالایی در بدنشان دارند، بسیار شاد و پرانرژی و برونگرا هستند و به عنوان افرادی خون‌گرم و معاشرتی شناخته می‌شوند. دموی‌مزاج‌ها از بابت داشتن جسارت، اعتمادبه‌نفس و قدرت ریسک‌پذیری بالا، معمولاً گزینه‌های خوبی برای رهبری تشکیلات مختلف هستند. دسته‌ای دیگر صفراوی‌مزاج‌ها هستند که در تصمیم‌گیری و انجام کارها عجولانه رفتار می‌کنند، آن‌ها بسیار پرحرف و پرسروصدا هستند و شور و اشتیاقی زیادی نیز دارند. آینده‌نگر بودن و پشتکار زیاد نیز از ویژگی‌های خوب صفراوی‌مزاج‌هاست. گروه دیگر بلغمی‌مزاج‌ها هستند که به دلیل درون‌گرایی و سردی طبعشان، تمایل بیشتری به رفتارهای محتاطانه دارند و از ریسک کردن دوری می‌کنند. آن‌ها بسیار صبورند و در کنترل خشمشان توانایی ویژه‌ای دارند. این دسته‌بندی مزاجی محدود به این سه مورد نیست و توضیحات بیشتر در رابطه با آن را می‌توانید در کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ بشنوید.

کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ اثری از شهاب بیرانوند و خداداد بیرانوند است که توسط موسسه‌ی چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده. این کتاب را با صدای آرش آذردرخش می‌شنوید.

کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد دارند با اصلاح نگرش خود، به موفقیت‌های بیشتری در زندگی دست پیدا کنند از شنیدن این کتاب بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ می‌شنویم

مانند بلغمی‌ها، روان‌شناسی مزاج افراد سوداوی را در گروه درون‌گراها قرار می‌دهد، به همین دلیل افرادی که طبع سرد و خشک دارند کمتر در اجتماع حضور می‌یابند. سوداوی‌ها افرادی هستند که در تصمیم‌گیری‌ها بسیار واقع‌بین عمل نموده و منطقی، به همین دلیل ریسک‌پذیری کمتری در آن‌ها به چشم می‌خورد و ترجیح می‌دهند محافظه‌کار و وسواسی عمل نمایند. این افراد به دلیل غلبه‌ی سودا در بدنشان بسیار منفی‌نگر و شکاک بوده و به همین دلیل در زندگی شخصی و کاری خود نمی‌توانند به راحتی به دیگران اعتماد کنند. می‌توان نتیجه گرفت شخصیت هر فردی ترکیبی از این خلقیات است و البته اسثناهایی نیز برای این تعمیم‌ها وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پیشگفتار
15 دقیقه
فصل اول: نگرش چگونه بر افراد تأثیر می‌گذارد؟
31 دقیقه
فصل دوم: چه چیزهایی نگرش را شکل می‌دهند؟
7 دقیقه
فصل سوم: نگرش چگونه بر رهبری تأثیر می‌گذارد؟
9 دقیقه
فصل چهارم: آیا رهبری یک نگرش است؟
15 دقیقه
فصل پنجم: آیا نگرش می‌تواند تغییر کند؟
16 دقیقه
فصل ششم: آیا موانع می‌توانند نگرش را تقویت کنند؟
9 دقیقه
فصل هفتم: شکست چگونه معنی می‌شود؟
16 دقیقه
فصل هشتم: موفقیت چگونه معنی می‌شود؟
12 دقیقه
فصل نهم: نگرش سازمانی
21 دقیقه
فصل دهم: نگرش برنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ
نویسنده،
راویآرش آذر درخش
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

برای دریافت کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.