معرفی و دانلود کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان!

عکس جلد کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان!
قیمت:
۱۱۰,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان!

پرامات راج سینها در کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! راهکارهایی را در اختیار نوجوانان قرار می‌دهد که با به‌کاربستن آن‌ها بتوانند به‌ سوی موفقیت گام بردارند و زندگی بهتری در آینده داشته باشند. این کتاب برای والدین نیز کارساز خواهد بود.

درباره‌ی کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان!

چیزی از سال‌های دوران تحصیل در مدرسه خاطرتان هست؟ از آن کتاب‌های قطور که هر روز از خانه به مدرسه و از مدرسه به خانه حمل‌‌شان می‌کردید،‌ چیزی به یاد می‌آورید؟ دورانِ دانشگاه چطور؟ اگر به یاد آوردن مطالبی که در دوران مدرسه آموخته‌اید، برای‌تان دشوار است، نگران نباشید. اغلب افراد با مشکلِ شما دست‌وپنجه نرم می‌کنند. پرامات راج سینها (Pramath Raj Sinha) در کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! (Learn, Don't Study) به شما کمک می‌کند در دنیایی که مدرسه چیز زیادی به شما نمی‌آموزد، به سوی بهروزی گام بردارید. کتابی که در دست دارید، راهنمایی کاربردی برای دانش‌آموزان و والدینی است که می‌خواهند به موفقیت نزدیک‌تر شوند.

شاید دغدغه داشته باشید در کدام مدرسه تحصیل کنید، چه شغلی برگزینید و چه رشته‌ای بخوانید. پرامات راج سینها در کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! به شما می‌گوید که اگر سخت کار کنید، از تجربیات خود بیاموزید و در برابر احتمالات پذیرا بمانید، می‌توانید کاری را که عمیقاً به آن علاقه دارید را انجام دهید و در زندگی شغلی خود موفق شوید. او راهکارهایی را ارائه می‌دهد که شما را در این مسیر یاری می‌رسانند.

معرفی و دانلود کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان!

پرامات راج سینها عقیده دارد که در دنیای دائماً در حال تغییر امروز، فشار مضاعفی بر نوجوانان وجود دارد. به این ترتیب که والدین، معلمان و جامعه از آن‌ها انتظار موفق بودن دارد. این امر باعث می‌شود جوانان هرگز فرصت آن را نداشته باشند که به مسیرهای گوناگون موفق شدن بیندیشند و خارج از مسیرهای سنتی راهی برای خوشبختی پیدا کنند. پرامات راج سینها با کتاب حاضر به شما کمک می‌کند که به شکل گسترده و خلاقانه‌ای در مورد آینده‌ی خود فکر کنید و از مسیرهای سنتی موفقیت دست بکشید.

پرامات راج سینها با تکیه بر تجربیات بیست‌وپنج‌ساله‌ی خود در زمینه‌ی آموزش، کاربردی‌ترین توصیه‌های موجود برای جوانان و والدین‌شان را گردآوری کرده. بنابراین اگر با برخی از مهم‌ترین و چالش‌بر‌انگیزترین انتخاب‌های زندگی خود روبه‌رو هستید، جای نگرانی نیست. کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! را در دست بگیرید و تلاش کنید توصیه‌های پرامات راج سینها را به کار ببندید.

اگر درباره‌ی آینده‌ی تحصیلی و شغلی‌تان دل‌نگرانید، همه‌ی چیزی که به آن نیاز دارید مطالعه‌ی کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان است! بد نیست اشاره کنیم که نویسنده‌ی این کتاب، توصیه‌هایی عملی از افراد موفق را در کتاب خود گرد هم آورده و از این طریق تلاش کرده نمونه‌های متنوعی را در اختیار شما بگذارد تا خود مشاهده کنید که چطور یک حرفه به موفقیت می‌رسد.

کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! را پرامات راج سینها در سال 2023 به انتشار رسانده است. این اثر در ایران توسط اکبر غریب‌نواز به زبان فارسی برگردانده شده و شرکت چاپ و نشر بازرگانی عهده‌دار انتشار آن بوده است.

کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان و والدینشان مخاطبان اصلی کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! هستند.

در بخشی از کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! می‌خوانیم

تجربیات زندگی مؤثرترین رویکرد برای دست‌یابی به موفقیت بلندمدت حتی در محدودترین رشته‌هاست. اما در دنیای فوق‌تخصصی ما، پروبال دادن به مسیر چندبعدی‌ها ممکن است در بهترین حالت ساده‌لوحانه یا در بدترین حالت بدعت به نظر برسد. دنیای ما اغلب به دنبال این است که شما زودتر حوزۀ اصلی و موردتمرکز خود را پیدا کنید و سپس آن را تقویت کنید و به جلو بروید. سیستم آموزشی ما جوانان را مجبور می‌کند تا در دوران نوجوانی مسیری را انتخاب کنند و اغلب بر یادگیری بیدرنگ مهارت‌ها و اطلاعات زودگذر تأکید می‌کند تا ظرفیت‌های عمیق‌تری را در آن‌ها فعال کند که در درازمدت به بهترین نحو به آن‌ها خدمت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. تو می‌توانی هر کاری انجام دهی
2. همه‌چیز با کشف خود شروع می‌شود
3. متعادل کردن عرض و عمق
4. تمرکز بر مهارت‌های مناسب
5. برداشتن (و اتصال) نقطه‌ها
6. قدرت کوچینک
7. توصیه برای والدین: فوت کوزه‌گری را دریابید
نتیجه‌گیری: باز کردن طرز فکر رشد
یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان!
نویسنده
مترجماکبر غریب نواز
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات195
زبانفارسی
شابک978-622-3740-52-7
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان!

برای دریافت کتاب چیزهای دیگر هم یاد بگیر، فقط درس نخوان! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.