معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین

اگر می‌خواهید آموزش حروف الفبا را برای فرزندان خود به امری لذت‌بخش و سرگرم‌کننده تبدیل کنید، کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین برای شماست. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان کتاب، راهی جدید برای آموزشِ مؤثرِ حرف «ذ» به کودکان پیدا کرده‌اند. آن‌ها با تکیه بر کلمات و تصاویر، روخوانی این حرف را در کلمات مختلف برای دانش‌آموزان مقطع اول دبستان آسان می‌سازند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره‌‌بین

شروع یادگیری هر مهارتی با اضطراب ناشناخته‌ای پیرامون آن مسئله همراه است که با تمرین و تکرار از بین می‌رود. امروزه آموزش کودکان به مدرسه محدود نمی‌شود و والدین مرددند در خانه با چه شیوه‌ای به فرزندان‌شان کمک کنند. مجموعه کتاب‌های خودم می‌خوانم تلاشی است برای کمک به آموزش حروف الفبا و مهارت روخوانی در نوآموزان زبان فارسی. کودکانِ اول دبستانی با استفاده از کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره‌‌بین با حرف «ذ» و کاربرد آن در کلمات و جملات آشنا می‌شوند و به‌تدریج بدون کمک دیگران قادر به روخوانیِ متن‌های طولانی‌تر خواهند بود.

شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور قالب شعر، قصه و بازی را راهی برای سهل کردن روند یادگیری حروف الفبا در نظر گرفته‌اند و در کتابِ ذکرشده از آن بهره می‌برند. کودکان در مواجهه با کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره‌‌بین در ابتدا با شکل حرف «ذ» آشنا می‌شوند و سپس آوای آن را تشخیص می‌دهند. به‌ این‌ ترتیب با دیدن کلماتی مثل ذره‌بین، لذیذ، ذوق و... به‌راحتی حرف «ذ» را شناسایی می‌کنند.

در بخش دیگری از کتاب، کودک در یک بازی تعاملی باید ماشین‌ها و پیاده‌هایی را که از یک گذرگاه عبور می‌کنند، پیدا کند و به‌ این‌ ترتیب با مفهوم «گذر کردن» آشنا می‌شود. بخشِ شعرخوانیِ کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره‌‌بین، با آهنگ و وزن و قافیه، کلماتی را که دارای حرف «ذ» هستند، در ذهن بچه‌ها نهادینه می‌کند و قسمت قصه‌خوانی، کودکان را با شخصیت‌هایی مثل آذر و آذین همراه می‌کند تا داستان آن‌ها را به ذهن بسپارد و کلمات و حروف را در ذهن مرور کند.

این کتاب از سوی نشر افق روانه‌ی بازار شده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ی خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی می‌کنند. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «هندوانه»، «عروسک»، «چتر» و «غول» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره‌‌بین برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوآموزان الفبای فارسی، امکان یادگیری بدون کمک معلم را فراهم می‌کند.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین می‌خوانیم

لذت‌بخش

دوچرخه‌سواری ورزش لذت‌بخشی است. روی زین دوچرخه بنشین. پا را روی پدال آن بگذار. دسته‌های دوچرخه را بگیر. پا بزن و لذت ببر.

ذوق

امروز برای خواهر کوچولویم ذرت بوداده خریدم. ذرت را نشانش دادم. ذوق کرد و صورتش را روی صورتم گذاشت. بوسش کردم و ذرت را به او دادم.

لذیذ

اذان گفتند. مادر نمازش را خواند. آذر سفره را روی فرش پهن کرد. مادر ناهار را آورد و سر سفره گذاشت. آذر با مادرش ناهار خورد. ناهار خوش‌مزه و لذیذ بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-057-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین

سیدمحمود ساداتی
۱۴۰۳/۱/۴
سلام این کتاب برای دانش اموزان پایه اول که نشانه‌های ۲ یعنی حروفی که صدای مثل هم دارند و قبلا با ان اشنا شده‌اند مانند ز بسیار مفید هست تا کلماتی را که باحروف عربی هم صدا اما با شکل متفاوت در زبان فارسی یاد می‌گیرند، اشتباه نگیرند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 35: ذره بین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.