معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک

کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک یکی از کتاب‌های مؤثر برای آموزش حرف «ع» به کودکانِ اول دبستان است. ترکیب سرگرمی با مفاهیم آموزشی یکی از رموز موفقیت این اثر است که توسط شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور پی‌ریزی شده. این اثر ذیل مجموعه‌ی «خودم می‌خوانم» به چاپ رسیده است.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک

یکی از اساسی‌ترین مهارت‌هایی که انسان در سال‌های اولیه‌ی زندگی می‌آموزد، توانایی خواندن است. خواندن راهی است به سوی رشد و پیشرفت و دریچه‌ای است به دنیاهای جدید. انسان از طریق مطالعه به نوآوری‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف علمی، هنری و... رسیده است.

برای تقویت مهارت روخوانی در فرزندان، کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک نوشته‌ی شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور به کمک آمده تا با جدیدترین و کاربردی‌ترین تکنیک‌ها، کودکانِ اول دبستانی را به مطالعه علاقه‌مند سازد.

نویسندگان در این جلد از مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم به آموزش حرف «ع» و کاربرد آن در کلمات و جملات مختلف پرداخته‌اند. آن‌ها با به‌کارگیری واژه‌هایی که شامل حرف «ع» می‌شوند در جملات مختلف، چشم مخاطبان خردسال را با این حرف آشنا می‌کنند و گوش آن‌ها را به شنیدن آوای حرف «ع» عادت می‌دهند.

والدین با تهیه‌ی کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک قدمی بزرگ در جهت آشنایی فرزندان با حروف، واژه‌ها، جملات و متون ابتدایی برخواهند داشت. به همین ترتیب خواندن متون ساده‌ی غیردرسی نیز برای بچه‌ها، بدون کمک معلم ممکن می‌شود. این آموزشِ توأم با سرگرمی، مقدمه‌ای است برای درک مطلب و فهم مفاهیم پیچیده‌ترِ زبان فارسی.

نشر افق این کتاب را چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی چهل‌ودو جلد کتاب آموزشی را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا می‌شوند، آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص می‌دهند و در نهایت، متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی می‌کنند. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «طوطی» و «صندلی» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان مقطع اول دبستان که درصدد یادگیری حروف الفبای فارسی هستند، نوشته شده است.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک می‌خوانیم

عید نوروز نزدیک است. معین تعدادی کارت تبریک خریده است. روی هر کارت، یک عکس زیبا دیده می‌شود. معین می‌خواهد کارت تبریک‌ها را برای دوستانش بفرستد و عید را به آن‌ها تبریک بگوید.

عصر جمعه است. تکالیف من هنوز تمام نشده‌اند. قرار است عمو و عمه‌ام با بچه‌هایشان به خانه‌ی ما بیایند. باید عجله کنم و به‌سرعت مشق‌هایم را بنویسم تا بتوانم با پسرعموها و دخترعمه‌هایم بازی کنم.

دیشب جشن عروسی دخترعمویم بود. ما هم دعوت بودیم. به من خیلی خوش گذشت. آخرِ شب با عروس و داماد عکس انداختیم. بعد همه دعا کردیم که عروس و داماد خوش‌بخت و سعادتمند شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-058-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 36: عروسک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.